Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nadia
Nederlands nummer voor in de kerk?
liefste collegaatjes :-)  voor onze misviering zijn we nog op zoek naar een mooi Nederlandstalig nummer...  als intro hebben we een Italiaans nummer en verder nog een paar Engelse. Aangezien ik volledig Belgische ben, maar mijn partner ha...
Muziek - Ceremonie Reacties: 29 24-6-2013 22:30:30

Kathleen
online huwelijkslijst ?
Dag iedereen, wij zouden erg graag zo'n online huwelijkslijst gebruiken want vinden dit een leuke moderne huwelijkslijst, toch persoonlijker dan gewoon een rekeningnummer. Maar kent iemand zo'n sites waarbij je dit kan doen zonder dat dit teveel...
Ideeën Reacties: 6 24-6-2013 22:17:31

Peggy
Komische priester huren
Wij trouwen niet voor de kerk Wij trouwen niet met Huis van de mens Wij willen geen rent-a-priest ..... Maar ik heb gehoord dat je een komische viering kan boeken/huren/organiseren Iemand een idee waar en hoe?
Ceremonie Reacties: 9 24-6-2013 22:17:17

kelly
Stresssss
Ho nu heb ik van daag telefoon gekregen dat mijn kapster niet kan komen is met spoet geopereerd .kan gebeuren natuurlijk .maar nu kan ik op nieuw beginnen morgen dan gaan hooren of ik nog bij en andere kan gaan en is dit zo dan weer en proef pfffff ...
Voorbereiding Reacties: 5 24-6-2013 22:16:29

Peggy
Viering in vorm krant
Iemand een idee of je je zelf geschreven viering in krantvorm kan maken? Liefst in oude, vintage stijl met oud lettertype
Ceremonie Reacties: 6 24-6-2013 22:11:43

Debby
Tafelschikking
En we vinden het maar niet voor onze tafelnamen Wie helpt ons
Voorbereiding Reacties: 7 24-6-2013 21:59:51

Stephanie
misboekje
Hoi Bruidjes, ik trouw volgend jaar 5 april. dus ik heb voorlopig nog wel wat tijd :-) Ik kan wel wat hulp gebruken met mijn misboekje!! hebben jullie tips waar ik leuke teksten kan vinden? of willen jullie jullie misboekje met mij delen? alvast bed...
Religie Reacties: 19 24-6-2013 21:43:05

Rebecca
Leuke spulletjes te koop!
Dag lieverds Nu onze grote dag achter de rug is, heb ik enkele leuke spulletjes te koop. Wie weet zit er iets leuks voor jullie bij?  http://shop.kapaza.be/snellywood
Voorbereiding Reacties: 5 24-6-2013 21:02:18

Naomi
Sketch
Beste bruidjes , ik zou graag mijn husband to be willen verrassen op ons huwelijk met een sketchke ofzo. nu hij ziet wel graag Fc De Kampioenen en nu dacht ik om deze zangscene na te spelen.  http://www.youtube.com/watch?v=63wN3PzAKak  ma...
Ideeën Reacties: 4 24-6-2013 20:41:18

kimberley
dj gezocht regio Oost-Vlaanderen
Weet er iemand een goeie dj regio Oost-Vlaanderen?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 24-6-2013 20:06:36

Machteld
Ideetjes voor een zonnige huwelijksreis in april
Hallo iedereen Op 5 april 2014 geef ik mijn ja-woord!! Graag zouden we nadien 10 à 12 dagen op reis gaan naar een zonnige bestemming. We houden van lekker eten, veel zon, mooie witte stranden en wat cultuur. Veel avontuur hoeft er niet in&...
Huwelijksreis Reacties: 12 24-6-2013 19:47:53

Guinevere
07-06-2013 Uitgebreid verslag van een prachtige dag !
Vrijdagmorgen 7 juni 2013, 6u20, de wekker loopt niet af want die staat pas om 6u35 geprogrammeerd. Ik blijf nog 5 minuutjes liggen en wanneer ik mijn papa de trappen hoor afgaan, beslis ik op te staan. Snel een kopje koffie, een boterham en richt...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 22 24-6-2013 19:18:17

Karen
Kostprijs huwelijksreis Bali
Beste bruidjes, Hier ben ik dan weer :-) omtrent huwelijksreis. Na wat opzoekwerk denk ik dat er in Bali toch voldoende te zien valt om er op reis te gaan en aangezien het daar net goed weer is zou dit een optie kunnen worden maar ik heb totaal geen...
Huwelijksreis Reacties: 10 24-6-2013 19:02:50

kelly
Feestzaal camargue Bertem
Onze zaal ligt al lang vast maar mijn hubby to be wou het nog aan niemand zeggen Heb hem toch kunnen overtuigen dat dat geen verschil maakt want voorschot is al een paar maanden betaald dus alles ligt vast Hij had zoiets van je kan nooit weten dub...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 24-6-2013 18:06:08

ma
ervaringen traiteur binst zemst laar of the catering company boortmeerbeek?
heeft er hier iemand ervaringen mee? we hebben bij beide offerte's aan gevraagd, de ene geeft ons een heel goed gevoel, is heel vriendelijk en heeft ons goed opgevangen en direct geholpen. de andere heb ik al een maand geleden offerte aan gevraagd, e...
Voorbereiding Reacties: 3 24-6-2013 17:21:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...