Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Diadeem/tiara?
Dames, weet iemand waar ze in omgeving Turnhout (of eventueel Antwerpen) wat keuze hebben aan diademen/tiara's? Ik wou er vandaag eentje uitkiezen in Cermo, waar ik mijn kleed gekocht heb, maar omdat die winkel eind augustus gaat verhuizen naar Zoe...
Voorbereiding Reacties: 3 25-6-2013 14:09:41

Michèle
Proefkapsel
Lieve dames, wat doen jullie met je proefkapsel? Ik bedoel, ik ga vrijdagmiddag naar de kapper maar laten jullie dit 's avonds al aant ventje zien? of doen jullie alles los? ik wil zijn reactie wel weten want na de proefmake up heb ik er wel wat ban...
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 25-6-2013 13:53:36

Nathalie
nog 11 dagen
Amai, amai, het gaat echt razendsnel, nog maar 11 dagen niet meer! En wij zijn begonnen aan iets van meer dan 600 dagen... Wij hadden gevraagd om voor 6 juni te verwittigen, maar kregen nu net nog bevestigingen binnen. Wel leuk, maar versta toch ni...
Voorbereiding Reacties: 9 25-6-2013 13:39:54

Eppie
Sixpence
Zijn er bruidjes die meedoen met het rijmpje "something old, something new, something borrowed, something blue and a silver sixpence in her shoe"? Zo ja, waar hebben jullie de sixpence gevonden?
Voorbereiding Reacties: 10 25-6-2013 13:25:25

jana
Verslagje: BEST DAY EVER 15/06/2013!!!
Dag bruidsjes, Onze dag is ondertussen 10 dagen gepasseerd, maar ik denk er nog elk moment van de dag aan terug! Eerst een vooral een cliché, maar bruidjes-to-be geniet van jullie dag want hij is zo vlug gepasseerd! Doordat dit mij meermaals ge...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 15 25-6-2013 13:20:05

Sofie
Eerste pas gehad, wauw!
Vandaag m'n eerste pas gehad (ook meteen de laatste, normaal gezien) :) Wat een superleuk gevoel! Ik ging eigenlijk eens kijken voor een beha en juwelen, maar aangezien mijn jurk al binnen was, heb ik alles meteen samen gepast, en hebben ze ze maar ...
Voorbereiding Reacties: 4 25-6-2013 12:34:16

Gitty
Eerste mailtje verstuurd voor het vrijgezelle weekend!
Hey!! Ik ben super blij, want ik mag getuige zijn van mijn beste vriendin haar mooiste dag (7 juni 2014)! Dus heb vandaag het eerste mailtje verstuurd naar de dames die aanwezig zullen zijn op het vrijgezelle weekend! Tot hiertoe heb ik al enkele re...
Ideeën Reacties: 5 25-6-2013 12:33:36

Steffy
Alternatieve kerkdienst
Hallo allemaal.. Volgend jaar stappen we in het huwelijksbootje! We hebben er ook voor gekozen om voor de kerk te trouwen zodat we er een persoonlijke dienst van kunnen maken. Maar liever met niet teveel 'God'.. Nu was mijn oproep aan jullie of er m...
Ceremonie Reacties: 2 25-6-2013 12:22:24

Dorien
Something old, new,...
Hallo allemaal, Mijn vriendinnen willen voor de something old, new,... zorgen. Van 1 van hen krijg ik een kousenband (something blue). We waren van plan om met de andere dingen een armband te laten maken *1 van hen had parels in haar bruidsboeket, ...
Voorbereiding Reacties: 2 25-6-2013 12:19:35

tinne
79 dagen Aaargh...
Hallo allemaal, ik zie net dat onze teller op 79 dagen staat en ik begin te trillen als een rietje. Had het gevoel dat de tijd traag ging, tot nu dan :-) De belangrijkste zaken zijn wel gedaan, denk ik :-). Donderdag zijn mijn kleine kaartjes voor de...
Voorbereiding Reacties: 1 25-6-2013 12:03:07

Yves
Huwelijksfotografie én studio!
Beste mensen, Huwelijken blijven steeds voorrang krijgen maar vanaf juli open ik ook te Vilvoorde een fotostudio. Zelf blijf ik werkzaam in heel Vlaanderen (en daarbuiten) vanuit Weerde (Zemst).10min van Mechelen, gelegen aan E1910min ...
Fotografie Reacties: 0 25-6-2013 12:01:34

Kirsten
Tafelnamen & naamkaartjes
Hallo, Ik zit een beetje met mijn handen in het haar betreffende tafelnamen en de wijze van naamkaartjes. We hebben niet echt een thema dus we weten ook niet goed of we speciaal een thema moeten gaan vinden om voor de tafelnamen te gaan gebruiken. ...
Voorbereiding Reacties: 6 25-6-2013 11:52:45

Vanessa
Andere openingsdans - wat vinden jullie?
Hallo Na ongeveer een jaar met Seal - Let's stay together in ons hoofd te hebben gezeten als openingsdans, komt mijn ventje gisteren af met: zeg wat denk je van deze?  Laat me nu even zeggen dat hij niet van de meest romantische op aarde is en...
Openingsdans Reacties: 9 25-6-2013 10:42:35

Nadia
Wat schaft de pot?
We gaan nu toch eens eindelijk een keuze maken voor ons menu ... Alleen weten we niet waar te beginnen! Er is zoveel lekkers op de wereld eh :-) Dus vroeg ik me af wat jullie aan de gasten zullen serveren...? We gaan het volgende voorzien: * hapje *...
Ideeën Reacties: 13 25-6-2013 9:12:07

Sarra
Dansvloer in het midden van de tafels of niet?
Dag bruidjes, Wat denken jullie, is het best om een dansvloer in het midden van de tafels te hebben of er beter naast? Langs de ene kant denk ik, als deze in het midden van de tafels is, geeft dit miss al een drempel voor sommigen om te dansen (omda...
Voorbereiding Reacties: 14 25-6-2013 0:26:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...