Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ann
Visagiste/kapster
Hey bruidjes, Even reclame maken voor mijn visagiste/kapster!! Ik heb gisteren mijn proef gehad met Graciela van attrattiva en ben er superblij mee!! Ze heeft verschillende dingen geprobeerd, en aangepast tot ik helemaal tevreden was! Dus zeker een ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 26-6-2013 15:30:26

Vicky
Visagiste Chabelle
Hi Bruidjes, Heeft er iemand ervaring met Chabelle in Ranst? Of nog goede ervaringen met iemand anders regio Mechelen/Antwerpen? Groetjes, Vicky
Verzorging - Make-Up Reacties: 6 26-6-2013 15:17:50

Loredana
fotolocatie foto's
Hallo, Wij trouwen in oktober en zijn nog op zoek naar een fotolocatie. ideetjes van binnen en buitenlocaties zijn welkom liefst in regio harelbeke, waregem, deerlijk, vichte, kortrijk
Locaties - Fotografie Reacties: 5 26-6-2013 15:04:56

nikky
Getuige???
wij hebben elk twee getuige  wat als er van die vier personen dan 1 iemand niet komt ? 
Voorbereiding Reacties: 18 26-6-2013 14:15:30

Ellen
Rode loper te koop
Rode loper te koop, Regio Gent http://nl.kapaza.be/vi/74936784.htm?ca=8_s Stuur me gerust een pm met je vragen.
Voorbereiding Reacties: 0 26-6-2013 13:59:59

Sarah
Eenvoudige bruiloft regio Hasselt
Hallo, midden volgend jaar trouwen mijn vriend en ik in de regio Hasselt. We willen er graag een mooie maar toch eenvoudige dag van maken. We trouwen enkel voor de wet. Bedoeling is om de dag door te brengen met naaste familie en vrienden en met...
Ideeën Reacties: 13 26-6-2013 12:42:21

kelly
Fonteinhof - DJ
Beste, Volgende jaar trouwen mijn vriend en ik in het Fonteinhof. Heeft er iemand ervaringen met de huisDJ's daar (Guy Stulens en Jos Timmersmans - of zoiets)? Bedankt voor jullie reacties!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 26-6-2013 12:29:58

Kathleen
Verslag 21-6-2013
Donderdagavond had ik nog mijn proefmake-up aangezien ik op de laatste moment nog moest veranderen van visagiste en kapper dus dat was wel even spannend maar gelukkig was het gelijk raak! Tevens hebben we nog even de laatste dingen overlopen met o...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 10 26-6-2013 11:37:11

Nicky
Ford mustang cabrio gezocht (geen oldtimer)
Hallo iedereen Wie kan me helpen? Ik ben op zoek naar een mustang cabrio (geen oldtimer), had eentje gevonden bij luv-it maar zij stoppen ermee en ben nu hopeloos op zoek naar een andere. Groetjes
Ceremonie Reacties: 1 26-6-2013 10:48:16

Sofie
Boek "de perfecte trouwdag"
Heeft iemand dit boek gelezen,zo ja was het de moeite? ik heb wel het bruidsmagazine for lovers gekocht maar dit vind ik niet de moeite.de bruid en bruidegom magazine heb  ik ook deze vind ik leuker...dus vroeg ik mij af zou ik het boek van elke...
Ideeën Reacties: 8 26-6-2013 10:18:44

chantal
binnenlocatie foto's regio dendermonde
hallo iedereen wij hebben dringend hulp nodig, wij trouwen zaterdag, maar het gaat helaas regenen dus wij zoeken dringend een binnenlocatie voor foto's regio dendermonde. Alle info is welkom
Locaties - Fotografie Reacties: 2 26-6-2013 10:17:51

Niki
Datum staat vast... spannend!
Dag iedereen! Ik heb 2 weken terug mijn stoute schoenen aangetrokken en mijn vriend zelf ten huwelijk gevraagd in Aruba... het antwoord was een enthousiaste "ja" :-) Niet traditioneel... maar wij zijn dan ook helemaal geen traditioneel koppel, ...
Voorbereiding Reacties: 16 26-6-2013 10:09:47

cecile
juwelier Leuven / Vlaams-brabant
Vraagje voor de bruidjes in en rond leuven, Bij welke juwelier hebben jullie je trouwringen besteld? Ik weet wat ik wil dus moet enkel nog offertes gaan vragen bij verschillende juweliers. Ik denk alleen dat er in Leuven niet zoveel echte juweliers ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 26-6-2013 9:39:13

cecile
contract fotograaf + fotograaf 4u
heej bruidjes en gommetjes, Zijn hier nog mensen die niet met een professionele fotgraaf werken op hun trouw. Wij zouden willen samen werken met een kennis die fotografie studeert. Aangezien zij niet professioneel is zou ik toch op een of andere man...
Fotografie Reacties: 9 26-6-2013 9:35:48

cecile
DJ team dirk jacobs
Zijn hier mensen die ervaringen hebben met Dirk Jacobs professional diskjockey team? Onze zaal (hof ten steen) werkt hiermee samen. We zijn niet verplicht om hun als DJ te nemen maar zijn het wel aan het overwegen.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 26-6-2013 9:30:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...