Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Fairytale
Bedank kaartjes!
Hoi, Nu we getrouwd zijn zouden we de mensen die aanwezig waren en of een cadeau gegeven hebben willen bedanken met een kaartje.  Nu is mijn vraag wat zetten jullie op dit kaartje? Uiteraard weet ik wel dat we een foto uitkiezen om er op te ze...
Uitnodigingen Reacties: 0 26-6-2013 9:26:00

Lies
Vandaag wettelijk huwelijk...
En het zonnetje schijnt ! :) Toch al beter weer dan wat ze voor zaterdag geven :( We gaan ervan genieten en er een goeien op drinken samen met onze getuigen, ouders en broers & zussen. Maar eerst nog haar & make-up laten doen :) Verwenne...
Voorbereiding Reacties: 14 26-6-2013 8:40:15

Nathalie
Frustratie!!!
Gisteren nog zo gelukkig aan het aftellen, sedert gisterenavond enorm veel frustraties, heb er soms geen zin meer in. Wij zijn gisteren naar de zaal geweest om tafelschikking in orde te brengen, alles ok. Had gisteren ook naar de gezinsleden het d...
Voorbereiding Reacties: 7 26-6-2013 7:46:40

Eveline
Laarsjes
Hey medetrouwers, Ik wil heel graag de laarsjes die ik als het goed is gelukt nu als avatar heb. Iemand een idee waar ik die kan vinden? Thanks! Eveline
Kledij - Accessoires Reacties: 1 25-6-2013 23:57:22

Mila
Iemand ervaringen met Lerenveld in Lint?
Wat zijn jullie ervaringen met Lerenveld te Lint?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 25-6-2013 22:42:10

melissa
eerste pas en stress valt weg
hoi mede bruidjes en gommen ik had enkele weken terug geschreven dat ik er zoveel schrik voor had dat ik niet in mijn kleed zou kunnen, daar ik mijn kleed een maatje kleiner had besteld en van het idee was veel af te vallen ( helaas niet het geval) ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 25-6-2013 22:26:33

Carrie
Morgen 1e pas
Na bijna 9 maanden mag ik mijn kleedje gaan passen. Het gaat waarschijnlijk nog in de volledig originele staat zijn, maar er moet vanalles aan gebeuren. Mijn juwelen, schoenen, en lingerie liggen klaar.... En morgenvroeg ga ik nog eerst langs mijn ka...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 25-6-2013 21:55:51

Charlotte
Morgen 2e pas trouwkleed
Hey, Morgen mag ik gaan voor de 2de pas van mijn trouwkleed, spannend!! We gaan terwijl ook eens kijken voor accessoires voor mijn kapsel. Ondertussen ook het leuke bericht gekregen dat, vroeger dan verwacht, onze bestelling om de bedankjes te maken...
Voorbereiding Reacties: 2 25-6-2013 21:49:21

An
hoeveel postzegels?
Hallo, Weet er iemand van jullie hoeveel zegels je moet kleven om een uitnodiging naar Frankrijk te sturen? Mijn uitnodiging is normaal formaat, ik heb voor hier 1 zegel nodig. Kan iemand mij helpen? Thx
Uitnodigingen Reacties: 9 25-6-2013 21:17:23

nathalie
Mp3 bruno mars
Ik vind het nummer Rest of my life van Bruno Mars niet op I tunes kan iemand me daarbij helpen aub Grtjs Nathalie
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 25-6-2013 20:37:43

Saartje
Felle laarsjes regenvoorspellingen
Waar kan ik nu nog felle botjes vinden voor de foto's. Als het zal regenen, zullen we deze nodig hebben op onze fotolocaties. Binnenlocatie hebben we niet :(
Kledij - Accessoires Reacties: 7 25-6-2013 19:58:49

InLove-2002
Brandos!!!!
Hallo, Ik had eindelijke leuke schoenen gevonden, maar de maat viel klein uit dus ik heb ze terug gestuurd en gevraagd voor een maat groter. Nu kreeg ik eergisteren een mail om te zeggen dat ze ermee gaan stoppen en zich op andere landen gaan focuss...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 25-6-2013 17:32:53

Nathalie
proefkapsel
Hey bruidjes, Ik heb al enkele keren een proef laten doen voor mijn haar. Nu ben ik in juni terug gegaan en vond ik het prachtig! Alleen 1 groot probleem... Ik ben rond 10u30 naar de kapper geweest en om 16u heb ik mijn kleed gepast (was nog niet ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 25-6-2013 15:44:22

Emilie
Datum eerste pas
Lieve bruidjes, enkele weken geleden postte ik hier op het forum een berichtje waarin ik mijn hart even luchtte over mijn ongerustheid ivm de eerste pas van mijn kleed. Na nog een 3-tal telefoontjes en zelfs een mail (waarin ik aangaf echt nerveu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 25-6-2013 15:15:52

Jente
Leuke website
Een vriendin stuurde me onderstaande website door. Die wil ik natuurlijk met de andere bruidjes in spé delen! http://www.momentjunkie.com/
Fotografie Reacties: 4 25-6-2013 14:16:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...