Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ina
Graag jullie mening
Hallo Allemaal; graag zou ik jullie mening willen over onze liedjes van in de kerk :-) Bij t binnenkomen; Marco Borsato - Zij 1ste tussenzang: The way you make me feel - zo puur kan liefde zijn Tussenzang 2: You'll never walk alone (ma die is norm...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 17-6-2013 22:23:18

Belleke
Te koop 2 x 2-delig kostuum jongens 10 en 11 jaar (zwart) - nooit gedragen
Ik verkoop de 2 kostuums (zwart) van mijn zoons. Ze zijn 10 en 11 jaar. De maten zijn 140 en 146. Ik had ze nieuw gekocht voor de trouw in C&A maar omdat de suite in antraciet gaat, hebben we toch gekozen om voor hen in dezelfde kleur te gaan. Ze...
Kledij - Suite Reacties: 0 17-6-2013 20:44:19

sara
Dames van de bierviltjes....
Hebben onlangs een leuke groepsaankoop aan gepersonaliseerde bierviltjes gedaan via het forum. Dit met leuke vragen over het bruidskoppel, waarop mensen dan ludieke, originele, ... antwoorden kunnen vormen. Hoe zouden jullie dit praktisch aanpakken ...
Ideeën Reacties: 5 17-6-2013 20:44:15

jolma
bedankingen
Toch ik zou echt zo graag aan veel dingen verder doen, maar op sommige zaken moet ik nu éénmaal nog wachten. Onze bedankingen voor de gasten (theezakjes of twee koffiepads) zou ik echter heel graag nu al afwerken. Het is nog drie maanden to...
Voorbereiding Reacties: 2 17-6-2013 19:14:13

Lesley
Gevulde doopsuiker te koop 50 stuks kleuren turkoois en limoengroen
Hallo iedereen, een paar weken geleden ben ik bevallen van ons 3de kindje. combinatie teveel gemaakt + weinig bezoek zorgt ervoor dat ik met heel veel overschot zit, daarom doe ik al een deel weg en ik denk dat de kleuren ook wel geschikt zijn voo...
Voorbereiding Reacties: 1 17-6-2013 18:36:04

Fien
Rent a priest
Dag allemaal, iemand van jullie ervaring met rent-a-priest en dan meer bepaald met Jos Mestdagh? Groetjes
Ceremonie Reacties: 3 17-6-2013 17:34:58

candy
bruidsmeisjes
Normaal heb ik 2bruidsmeisjes van mijn schoonbroer maar aan gezien dat hij nu op scheiden staat is het niet meer zeker   Wand mn Exschoonzus doet nu echt moeilijk over alles. En wij hebben alles al gekocht voor de bruidskindjes. En wil zo graag ...
Voorbereiding Reacties: 5 17-6-2013 17:01:10

nikitha
Trouwzaal Carlton
Wij trouwen volgend jaar. Wij zouden graag eens weten hoe jullie beoordelingen zijn over het domein Carlton in Marke. Alvast bedankt. Niki en Charlotte
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 17-6-2013 16:11:39

nanyma
Op zoek naar een andere bruidsjurk? Ik heb een muntgroene suite-jurk in de aanbieding
  Hallo! Ik heb een lange muntgroene (heel licht, neigt naar pastel) suite-jurk te koop in de aanbieding. Het is een bustier-model, te dragen met of zonder bandjes, met een dunne voile gedrapeerd over de ganse lengte, opgeknoopt boven de linker...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-6-2013 15:59:50

Laura
Inspiratie Thema New York
Hey medebruidjes, Aangezien mijn (toekomstig) ventje mij ten huwelijk heeft gevraagd in Central Park dachten we dat het wel leuk zou zijn om New York als thema te nemen. Hebben jullie inspiratie hoe we dit zouden kunnen aanpakken?? Echt ELK idee...
Ideeën Reacties: 12 17-6-2013 15:55:00

Dorien
Twijfel
Hallo allemaal! Even wat ventileren. Alles loopt op wieltjes, zo goed als alles is in orde voor ons huwelijk, nog 32 dagen te gaan. En toch... ik begin aan alles te twijfelen: -Heb ik wel het juiste kleed gekozen (nochtans was ik echt overtuigd, ook ...
Voorbereiding Reacties: 5 17-6-2013 13:55:46

Elien
Wie zit waar in de kerk?
Aangezien we besloten hebben om zonder ceremoniemeester te werken, moeten we alles zelf plannen., alsook de plaatsen in de kerk. Maar wie zit waar? Ik weet wel dat de familie van de bruid links zit en die van de bruidegom rechts. Hoe is de vol...
Ceremonie Reacties: 3 17-6-2013 12:50:18

lien
shoenen kleuren
Hallo allemaal, Voor mijn trouw had ik elsa coloroud shoes. Nu, ik vind ze nog steeds mooi en ze zitten supergoed, maar ... ze zijn wit. Als ik ze dus een keer of 3 draag gaan ze vol strepen staan en vuil zijn. Nu had ik eens ergens gelezen dat je ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 17-6-2013 12:27:26

sanne
Wie regelt de muziek (cd) tijdens de ceremonie?!
Hey bruidjes, Na lang overleg met mijn aanstaande hebben we besloten om toch niet iemand te vragen om live te zingen daar onze ceremonie in een tuin zal plaats vinden en we geen versterker mogen gebruiken, daardoor gaat er veel van de liedjes hun em...
Muziek - Ceremonie Reacties: 13 17-6-2013 10:27:07

enya
trouwschuur of tent of ..
Hey! Wij hebben nog even tijd maar net daarom wil ikdat alles tot in de puntjes verzorgd is ;) Ik had ons feest graag in zo een authentieke schuur gedaan, mar tot nu toe nog niet veel gevonden. liefst vrij van catering en voor een klein budget, wa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-6-2013 10:12:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...