Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sabine
Trouwen op mijn liefste zijn verjaardag
Hallo iedereen, Ik woon al 4 jaar samen en vorige maand ben ik ten huwelijk gevraagd :-)) Volgend jaar trouw ik op 22/08/2014 Het zal voor mijn vriend een speciale avond worden want hij is jarig op 23/08 Dus 's nachts om 24u zal het een speciaal mom...
Ideeën Reacties: 4 13-6-2013 20:57:52

Ina
Weer dingen om door te strepen
Yihaa, onze huwelijksreis is EINDELIJK geboekt joepie ! Ook de trouwkaars en de pakjes voor de getuigen plus voor onze ouders is ook in orde. Ik heb ook eindelijk mijn kleren voor mijn bruidsmanneke gevonden ! Met nog maar 78 dagen op de teller t...
Voorbereiding Reacties: 3 13-6-2013 20:42:32

Naomi
Koonings
Heeft er iemand ervaring met Koonings Bruidsmode? En wat hun prijsklasse ongeveer is ? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 13-6-2013 20:24:44

kelly
misboekje: voorbeelden gevraagd
Beste bruidjes! Kunnen jullie me helpen met inspiratie voor het misboekje? Voorbeelden graag mailen naar: kellytje_w@yahoo.com Alvast een dikke merci!
Voorbereiding Reacties: 5 13-6-2013 20:14:16

jolma
tafelkristallen
Iemand een idee waar je tafelkristallen (doorzichtig) kan kopen in België? Mag online zijn...had twee sites uit nederland gevonden, maar de prijzen swingen de pan uit!
Voorbereiding Reacties: 2 13-6-2013 20:08:08

jolma
tafelkristallen...hoeveel?
Op de tafels had ik graag tafelkristalletjes gelegd om net dat ietsje meer te geven aan de tafels, maar nu is de vraag...hoeveel leg je er zo op een tafel ongeveer? Het zijn ronde tafels waar acht personen kunnen aan zitten. Iemand een idee? Het zou ...
Voorbereiding Reacties: 0 13-6-2013 19:59:49

helga
locatie gezocht voor regio sint-lievens houtem
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een locatie voor ons huwelijk in september. Het gaat hier zowel om een binnen als buitenlocatie. Alle tips zijn welkom!
Locaties - Fotografie Reacties: 0 13-6-2013 19:24:11

K & M
Onze mooiste dag 04/05/2013
Hallo iedereen, 04 mei 2013 was een prachtige dag. Ik stond op en het zonnetje scheen Ik ga geen lang verslagje schrijven, daar ben ik niet goed in. Ik wil wel volgende mensen bedanken: - Pierre Yves Aalst voor men kleed (San Patrick) - Feestzaal ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 14 13-6-2013 18:04:22

Jennifer
huwelijksreis: costa rica, cuba of hawai?
Help, wat is moeilijk om te kiezen tussen deze 3 bestemmingen! Costa Rica lijkt mooi maar waarschijnlijk wel veel regen in juli. Hawai lijkt ook super, maar is dan weer een pak duurder dan Costa Rica en Cuba. Cuba is dan weer aantrekkelijk vanwege de...
Huwelijksreis Reacties: 6 13-6-2013 17:08:29

Melissa
fotolocatie waasland
We trouwen op 27 juni 2014 voor de wet in Cortewalle en ik ben nog op zoek naar een fotolocatie. Cortewalle is natuurlijk ook mooi, maar dit is zo standaard. Weet er iemand nog een mooi, niet zo typische locatie (binnen of buiten) voor een fotoshoot...
Locaties - Fotografie Reacties: 7 13-6-2013 16:39:16

Samantha
Huwelijksreis september - waarheen?!
Hi, Wij gaan begin september trouwen en we komen er niet uit qua huwelijkreis. We willen graag ergens heen waar het lekker zonnig is, en we willen graag 8 of 10 dagen verblijven! Wie heeft er tips?
Huwelijksreis Reacties: 14 13-6-2013 16:06:56

Eppie
Trouwreceptie - Welke drank
Wat voorzien jullie qua drank op jullie receptie? Is cava, witte wijn, rode wijn en fruitsap voldoende? Of moeten er ook nog frisdranken zijn?
Voorbereiding Reacties: 11 13-6-2013 15:55:23

kelly
Hof Ten Bosse Destelbergen
Wij gaan morgen gaan kijken naar deze locatie. Ik heb reeds een feestbrochure met prijzen ontvangen van hen maar zijn hier al koppels getrouwd? Is dit een aanrader? Zijn er dingen die we moeten weten of waar we moeten attent voor zijn?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 13-6-2013 15:39:57

inez
Stoffen zakdoeken bedrukken?!
Hallo bruidjes allemaal, Ik hoop dat jullie mij gaan kunnen helpen?! Ik had graag een zakdoekje willen laten bedrukken met een tekstje op voor m'n moeder en schoonmoeder voor op de trouw. Maar dit is precies niet zo handig te vinden on line.. Weet...
Ideeën Reacties: 9 13-6-2013 15:31:33

Melissa
opzoek naar mijn droomjurk-deel 1
Vandaag om 9u50 stonden ik en mijn mama te wachten aan de jagré outler winkel in antwerpen. Normaal gaat deze open om 10u, maar de verkoopster was er pas om 10u20. Vanaf daarna was alles goed, zeer vriendelijk, goede service en mooie kleden. De...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 13-6-2013 15:28:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...