Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Birgit
08/06/2013 - foto's
Dag bruidjes, zelf ben ik niet zo een grote schrijver, dus een uitgebreid verslag ga je hier niet vinden,  maar ik zou graag toch enkele foto'tjes met jullie delen van onze fantastische dag!! Ben nog altijd aan het nagenieten en krijg maar niet...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 20 10-6-2013 20:00:04

natascha
Desserttafel
Hey meiden, Ik zou liever een desserttafel doen ipv een taart. we gaan wel een klein taartje erbij nemen om toch iets te kunnen aansnijden. liefst nog zou ik zelf zoveel mogelijk maken. Of een collega van mij wil ook gerust helpen. Nu heb ik weinig...
Ideeën Reacties: 17 10-6-2013 19:45:40

Guinevere
Een voorsmaakje van onze prachtige dag!
Hopelijk werkt de link.... http://www.mijnalbum.be/Album=TRFFNAPX Een uitgebreid verslag en de professionele foto's volgen later. Het was mooier dan ik ooit had durven dromen! Succes aan de toekomstige bruidjes, Liefs
Verslag Huwelijksdag Reacties: 21 10-6-2013 19:35:10

ine
enveloppendoos huisje?
dag iedereen ik heb 2 vragen de eerste is in verband met mijn onderwerp en daar zal ik dus mee beginnen. mijn verloofde en ik vragen een centje aangezien we volop aan het sparen zijn voor een eigen huisje daarom dat ik een enveloppendoos zou willen ...
Ideeën Reacties: 9 10-6-2013 19:33:01

Sofie
Feestzalen Limburg
Hoi wij zijn op zoek naar een toffe feestzaal/locatie in Limburg. Den lavaar in zolder,de pachthoeve in Kuringen en de locaties in Bokrijk spreken mij wel aan,iemand ervaring met deze? Wij trouwen alleen voor de wet en waarschijnlijk een ceremonie m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 10-6-2013 19:07:27

Melissa
Ladybird trouwjurk te koop!
Nieuw, nooit gedragen.Maat 38Heb ook bijpassende schoenen, maat 38,5.Gekocht bij Lilian Claes in Herentals. Indien gewenst wordt het trouwkleed door de winkel aangepast. Voor foto's, gelieve te mailen naar Mellekeh.1988@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-6-2013 18:19:52

Alexandra
Tiara van Light in the Box
Beste bruidjes, Ik heb hier al veel goede kritieken gelezen over lemony en glitzy secrets, maar ondanks het uitgebreide aanbod aan tiara's, vind ik er niet echt mijn ding. Nu heb ik op Light in the Box een hele mooie gezien, ook iets interessanter g...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 10-6-2013 17:37:07

NiDi
ondertrouw priester
hoi bruidjes en gommetjes, morgen is het eindelijk zover... een bezoekje aan de pastoor voor onze ondertrouw... maar ik weet niet goed wat ik daar moet verwachten van taakjes, vragen,... Wie kan hier iets meer over vertellen? Wat kan hij bv allem...
Voorbereiding Reacties: 3 10-6-2013 17:08:17

Cindy
feestzaal regio Mortsel, Lier, Antwerpen, ......
Hallo, wij trouwen volgend jaar juni / juli en zijn op zoek naar een betaalbare feestzaal voor max 100personen. We moeten alles zelf betalen en dus is ons budget beperkt! Heeft er iemand een tip.... please!!! Ben beetje wanhopig aan het worden als ik...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 10-6-2013 15:54:08

Dorien
TE KOOP: witte paraplu (2 personen) en trouwschoenen Rainbow club Ramona maatje 40 + bloemenmandje
Hallo allemaal! Wij zijn ondertussen welgeteld 1 maandje getrouwd! Het was een fantastische dag, die ik aan ieder van jullie toewens! Graag wil ik enkele spulletjes te koop zetten, indien jullie geïnteresseerd zijn, laat maar iets weten. Hierb...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 10-6-2013 14:45:59

carla
zaal beslist
Hallo, Na veel twijfel toch gekozen voor kasteel Oudenberg in Geraardsbergen. Nu duimen dat dit de juiste keuze is.
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 10-6-2013 12:45:10

marijke
bedankje
Bruidjes, Wij hadden graag een originele bedanking gegeven aan onze gasten. Uiteindelijk kwamen we uit bij lichtgevende hartjes http://www.bedankjes.nl/bruiloft-bedankjes/knipperende-hartlampjes/personaliseer nu is de vraag, zouden jullie dit per k...
Ideeën Reacties: 8 10-6-2013 11:57:38

Isabelle
2 bloemstrooimandjes te koop regio Kortrijk
Hallo vorig jaar in augustus hebben ze dienst gedaan, maar nu kan ik ze voor niet veel meer gebruiken :-) Iemand geïnteresseerd in twee witte satijnen bloemstrooimandjes met strass-steentjes van de AVA? Vorig jaar 10 EUR/st voor betaald, ze moge...
Kledij - Suite Reacties: 5 10-6-2013 11:30:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...