Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vicky
Weddingplanner regio Mechelen/Antwerpen
Hi, Kan er iemand mss een goede weddingplanner aanbevelen regio Mechelen/Antwerpen? Ik wil het meeste zelf doen maar een beetje begeleiding en vooral coördinatie voor op de dag zelf zou misschien toch handig zijn. Bedankt!
Ideeën Reacties: 5 7-6-2013 16:03:37

Michele
mack-up en haar...help!
Hallo Nu mijn visagiste gedwongen heeft moeten afzeggen voor mijn trouw ben ik op zoek naar iemand nieuw. Zelf heeft ze de volgende mensen aangeraden Valerie De Bruycker (Wellness Design) Carolien Lievens Laura van Puyvelde. Kent iemand hen? Of ken...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 7-6-2013 15:29:43

Naomi
Zoektocht naar 2de kleedje - Deel 2
Zoektocht naar tweede kleedje voor s' avonds :D. Deel 2 !! Vanmorgen ben ik eerst naar La Sposa geweest , heel vriendelijk geholpen geweest. Daar wel een hele mooie Marylise gezien , echt super mooi ! Maar toch twijfelde ik nog . Rond een uur of 1...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 7-6-2013 15:27:39

Kathleen
Vandaag ons alternatief voor een gastenboek gekocht
Vandaag hebben we ons alternatief voor een gastenboek gekocht omdat ik het helemaal geweldig vind deel ik het graag met jullie. We hebben een ronde soort cementkuipbak zoals die ook voor kleine vijvers enzo gebruikt worden. Enkel om deze buitenkant...
Ideeën Reacties: 1 7-6-2013 15:09:41

Joke
Goedkope online jurken --> !?
Mijn computer weet duidelijk dat ik ga trouwen waardoor er op elke pagina plots reclame over trouwjurken verschijnt. ;) Daarjuist toch es ergens op geklikt en als ik de website en de commentaren mag geloven kan je voor minder dan 200 euro aan een "op...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 7-6-2013 15:01:52

Kenneth
weddingplanner
Heeft er iemand van jullie al eens gebruik gemaakt van een weddingplanner? Wat zijn jullie ervaringen?
Ceremonie Reacties: 6 7-6-2013 14:21:10

candy
ringen
Vandaag hadden ze ons gebeld voor te zeggen dat onze ringen binne zijn gekomen. Wij er direct achter gegaan en ze zijn zeer mooi. en hebben natuurlijk al aan gedaan(geoefend met de zinnen :D) Kan al niet wachten tot het zo ver is Nu kan ik gewoon r...
Voorbereiding Reacties: 7 7-6-2013 13:55:06

Maruschka
marco borsato dochters bij binnenkomst trouwlocatie met vader?
hoi, de muziek zijn we aardig uit, alleen nu nog het nummer als mijn vader de trouwlocatie binnengeleid. we willen een speciaal nummer wat ook op vaders slaat omdat hij al wat ouder is en ik de laatste van ons 4 ben die gaat trouwen. zelf zit i...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 7-6-2013 13:22:13

Melissa
Jurk
Ik stelde deze vraag al eerder en heb dan erg veel nuttige adresjes gekregen, maar nu begin ik toch te twijfelen Ik lees op internet dat het ontwerpen en maken van een 'persoonlijke' jurk al snel 3000 euro gaat kosten, en verklaar me gek maar dat heb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 7-6-2013 12:57:46

Evelien
Gekleurde nagellak?
Liefste bruidjes, nog 14 dagen hier... Gisteren zag ik in een  boekje toevallig bruidjes met een wit trouwkleed en gekleurde nagellak. Zijn er hier bruidjes die dat ook doen? Het lijkt me echt wel leuk, maar is er misschien wat over??? Ik weet h...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 7-6-2013 12:31:43

Ann
Nog 98 dagen!!!!!!
EEEEEK!! ik keek juist op het forum en plots zijn mijn 3 cijfertjes verdwenen!!! We zijn gestart aan over de 400 en nu inneens 98 dagen te gaan!! het aftellen van 200 naar 100 is precies voorbij gegaan zonder het te merken! Maar het mag nu wel stille...
Voorbereiding Reacties: 2 7-6-2013 11:16:43

lieselotte
2 weken te gaan...
Hallo medebruidjes, Met nog 2 weken te gaan, begint de stress toch wel vrij hard toe te slaan. De bevestigingen zijn zo goed als allemaal binnen, dus dat komt wel goed. Maar nu moeten we nog de tafelindeling doen, het thema uitwerken, bedankjes ine...
Voorbereiding Reacties: 1 7-6-2013 11:13:50

Joke
gezocht: leuke bruidjes met gewaagde jurk (Het Laatste Nieuws Weekend)
Hallo! Voor een reportage in HLN Weekend over 'gewaagde bruidjes', ben ik op zoek naar bruiden die kozen voor een kleurrijke trouwjurk. Niet de traditionele, maagdelijk witte jurk dus, maar bv een rode, roze, geprinte,... jurk. Kom jij in aanmerking...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 7-6-2013 9:58:52

bruidje87
2 nieuwe suite/avondjurken te koop
Ik heb nog 2 nieuwe avondjurken te koop. Had deze gekocht voor op een beurs te staan met telkens 's avonds dresscode voor de avondfeesten maar deze 2 heb ik nooit gedragen en geen aanpassingen aan gedaan. Ik verzend ze gratis! http://www.2dehands.be...
Kledij - Suite Reacties: 1 7-6-2013 9:56:18

Ilsebey
cadeau bruidegom
hallo medebruidjes met nog 56dagen op de teller vroeg ik me af wat ik cadeau kan doen aan mijn toekomstige. Een boudoir shoot zie ik persoonlijk niet zitten. Mijn toekomstige is een gamer maar hij heeft al alles wat hij wilt van games... iemand tip...
Voorbereiding Reacties: 14 7-6-2013 9:26:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...