Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evy
Tip aan iedereen... Geniet!!!
Beste mede bruidjes en gommetjes, Met nog maar 43 dagen op de teller en bijna mijn volledige lijstje heb afgewerkt begint het verlangen naar de trouw en genieten van onze laatste voorbereidingen groter te worden. Iedereen heeft onze uitnodigingen go...
Voorbereiding Reacties: 2 5-6-2013 23:55:39

Fien
Twijfels kleedje
Ik trouw op 2 dagen en wilde graag een simpel kleedje als we voor de wet trouwen. Nu begin ik meer en meer te denken - en te willen :) - en denk ik er aan om kort trouwkleedje te kopen, dat ik dan ook kan aandoen als we voor de kerk trouwen en ons gr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 5-6-2013 22:13:01

jessica
HET GROOTSTE GEREGELD JUIST NOG...
Ik vind maar geen liedje om met onze ouders te dansen na onze openingsdans! Iemand sugesties???
Openingsdans Reacties: 3 5-6-2013 21:46:44

Lies
Wanneer Lac De Connemara?
Hey iedereen, Nu er nog maar 23 dagen op de teller staan, en mijn hersenen overuren draaien, kom ik dus op allerlei domme vragen. Dus bij deze: Wanneer spelen ze meestal Lac de Connemara op het trouwfeest?? :)) Ik ben nog nooit naar een trouwfeest...
Voorbereiding Reacties: 11 5-6-2013 21:21:04

Ilse
Liedje voor het binnenkomen van de huwelijkstaart ??
Welke liedjes gebruiken jullie voor het openen van het dessertenbuffet, of bij het binnenkomen van de huwelijkstaart ? Groetjes
Ideeën Reacties: 7 5-6-2013 20:43:14

Nathalie
Familie grrrr....
Schoonfamilie, wat doe je er mee?! Net bericht gekregen dat mijn schoonzusje sinds een maandje een vriendje heeft. En ze zou hem graag meebrengen naar de trouw... Mijn schoonmoeder spoort haar dochter aan om die jongen mee te brengen... Wij hebbe...
Voorbereiding Reacties: 16 5-6-2013 20:23:22

Lieve
Gouden tip voor op je trouwdag!
Beste bruidjes en gommen Dit wilde ik gisteren nog aan mijn verslagje toevoegen, maar door alles opnieuw te beleven is het me helemaal ontglipt. Op aanraden van een goede vriendin had ik op mijn trouwdag(en) een crisis manager aangesteld. Mijn ...
Voorbereiding Reacties: 9 5-6-2013 17:43:42

Nadia
Zelf buikdansen op trouwfeest...?
dag lieve vriend(innet)jes!  nog een klein vraagje :-) ik volg al 6 jaar dansles (buikdansen) en treedt geregeld op, geef vaak workshops, enz... Veel familieleden hebben me echter nog nooit zien dansen en vragen hier vaak achter. Nu vroeg mij...
Ideeën Reacties: 10 5-6-2013 17:39:18

Stephanie
Trouwjurk te koop!
   Hey iedereen, Aangezien mijn huwelijk niet doorgaat, verkoop ik hierbij mijn trouwjurk. Ze is volledig nieuw, enkel gedragen tijdens het passen. Gekocht in het Bruidsparadijs. Bij de jurk is ook nog een half lange sluier bij tot net ond...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 5-6-2013 17:27:49

els
Feestzaal gezocht regio Aalst en omstreken
Hey, ik en mijn vriend gaan trouwen in de zomer van 2014 en zijn nu volop aan het zoeken naar zalen. We zouden het liesft in een hoeve of kasteeltje trouwen (alleszins iets gezellig en romantisch). Kan er ons iemand tips geven? Ik zelf heb al enk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 5-6-2013 16:52:59

caroline
Trouwkleedstress
Ik die meestal rustig blijf, ben nu toch wel opgejaagd hoor. Ik heb in januari m'n trouwkleed besteld. Toen zeiden ze mij dat de eerste pas eind april kon zijn, maar toch zeker in mei. Nu mag ik pas 22 juni gaan voor de eerste pas. Da's 1 maand voor ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 5-6-2013 16:03:56

Sandra
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Troubles with the dress...
Hallo allemaal, Wil even men frustraties kwijt.... Zie het even niet meer zitten. :'( We trouwen 7 september en ben in januari voor het eerst voor een jurk gaan kijken. Onmiddellijk eentje gekocht. (Voorschot = 200 euro, betaald) Volgens die vrouw...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 5-6-2013 15:32:21

Emma
oud fabriekspand regio Afsnee -Gent
Hey! Ik ben op zoek naar een 2de locatie voor mijn fotoshoot. Ik trouw wel in de zomer, maar als het weer niet mee zit kan ik mijn fotoshoot wel op mijn buik schrijven. Is namelijk allemaal in openlucht... Onder andere in een veerboot op en Leie in ...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 5-6-2013 13:58:21

Joyce
rozenblaadjes
Ik vroeg me af of jullie echte bloemenblaadjes gebruiken voor de bloemenmeisjes Ik ben bang dat die tegen het einde van de mis er vies zullen uitzien, zeker als er mensen overlopen voor de communie enzo
Ceremonie Reacties: 5 5-6-2013 13:54:40

Ronait
Kapper regio Lede/Wetteren? + wanneer proefkapsel?
Ik ben op zoek naar een kapper in de regio Lede/Wetteren. Hier op het forum had ik al goede dingen gelezen over de bio kapper. Maar blijkbaar bestaat dit kapsalon niet langer. Liefst is het ook iemand die mijn make-up zou kunnen doen. Iemand goede er...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 5-6-2013 13:46:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...