Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
Afspraak voor trouwjurk is gemaakt!! Nu nog even wachten :-)
Ik heb begin deze week een afspraak vastgelegd voor het gaan kijken naar een jurk!! Wwwhhiieee!!! Nu moet ik nog wel geduld hebben tot oktober hahahaha!! Misschien denken jullie dat het vroeg is dan dat ik die afspraak gemaakt heb maar ze hebben twe...
Voorbereiding Reacties: 5 5-6-2013 12:06:51

Naomi
Fotolocatie Regio Eeklo
Hallo , ik ben nog op zoek naar een leuke en romantische locatie voor onze fotoshoot. Wie helpt er ? :D
Locaties - Fotografie Reacties: 6 5-6-2013 12:06:33

Dorien
TE KOOP: enveloppendoos, witte paraplu, curlies, trouwschoenen (40), ringkussen
  Hallo allemaal! Wij zijn ondertussen welgeteld 1 maandje getrouwd! Het was een fantastische dag, die ik aan ieder van jullie toewens! Graag wil ik enkele spulletjes te koop zetten, indien jullie geïnteresseerd zijn, laat maar iets wete...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 5-6-2013 12:05:17

jill
dans met mama en papa
kent er iemand mooie liedjes voor de dans dochter papa en voor de dans zoon en mama? Het is niet gemakkelijk om een gepast liedje te vinden :-) Bedankt bruidjes x
Openingsdans Reacties: 8 5-6-2013 12:05:09

Melissa
Bruidsjurk
Vraagje, Ik trouw op 27 juni 2014 en ben aan het twijfelen wat het beste moment is om te gaan kijken voor een trouwjurk. Ik sta natuurlijk al te popelen om te beginnen passen, maar het lijkt nog zo vroeg te zijn. Wanneer zijn jullie begonnen met de ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 5-6-2013 10:50:09

noortje
Wanneer 1ste pas?
Hoi! Gisteren belde ik naar de bruidswinkel om te zeggen dat ik 9 juli niet kan langskomen voor mijn 1ste pas (Heb de lange vroege dan) en of ik eventueel 10 juli niet kon langskomen ervoor.. Maar dan zijn ze gesloten Die man vroeg : Wanneer trouw je...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 5-6-2013 6:43:06

Robby
Onderhandse akte
Wij trouwen op 7september. Ik ben huiseigenaar en het huis staat dus op mijn naam. Wij zouden dit regelen bij de notaris in de aard van moesten we uit elkaar gaan ooit dat ik 60% eigenaar ben en zij 40%. (eigenlijk zijn we beiden evenveel eigenaar v...
Juridisch Reacties: 4 5-6-2013 6:01:19

Emily
DE voorbereiding
Hoi mede-bruidjes, Ik wil hisr gewoon even mijn hart luchten, nog 72 dagen op de teller en al heel wat voorbereidingen gedaan. Ik hou ervan om mij op onze trouw te concentrereren maar jammer genoeg kan ik er helemaal niet van genieten.Ik heb twee pr...
Voorbereiding Reacties: 6 4-6-2013 22:22:39

Jessie
vooruitgang!
Jahoe!!!! Ik ben megacontent! Onze uitnodigingen zijn eindelijk binnen bij de drukker!! Gisteravond nog met de fotograaf via facebook zitten bespreken, 't schaap heeft er ook haar slaap voor gelaten, maar ze zijn super! Vanmorgen zag ik nog een fout...
Uitnodigingen Reacties: 5 4-6-2013 22:07:48

Bea
Toffe dag gehad!
Vanmorgen heb ik me weer eens helemaal opgemaakt (wordt al een beetje routine) en is mijn zus gekomen.  Ze heeft het resultaat goedgekeurd en we zijn gegaan voor mijn 2de pas.  Het kleed zat perfect en stond nu nog mooier dan tevoren. ...
Voorbereiding Reacties: 4 4-6-2013 21:18:41

abra
Iemand ervaring met discobar Arizona
Hallo, heeft er iemand al ervaring gehad met discobar Arizona uit Baal?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 4-6-2013 21:11:18

Rebecca
27-04-2013 Onze heerlijke W-day!
Lieverds Ik heb jullie lang laten wachten maar nu is het zo ver: mijn verslag van een heerlijke dag. En je bent gewaarschuwd: het wordt “ne lange”!  Vrijdagavond samen met dochterlief bij mijn ouders gaan logeren. Terwijl Luna haar...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 40 4-6-2013 20:24:13

Evy
Een kort filmpje...
Dag dames, ondertussen hebben we van fotografe al een link ontvangen met een korte compilatie van onze mooie dag en dat wil ik natuurlijk met julle delen! www.veerlebosmans.be/trouw/evy-maarten
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 4-6-2013 19:52:44

Sabrina
Oproepje!!!
Ik ben momenteel bezig met een bloemblaadjes loper te maken. Nu ga ik vandaag terug naar de action ( waar ik de blaadjes gekocht heb) om mijn bestelling te halen bleek dat er geen fel roze blaadjes meer te krijgen zijn  ik ben al begonnen aan mi...
Voorbereiding Reacties: 14 4-6-2013 19:51:18

Monica
Hof van Reye
Dag dames en heren, Ikzelf ben eens naar een trouwfeest geweest in Hof van Reyen. Dit leek ons een zeer leuke locatie. Ik heb reeds offerte aangevraagd en leek me zeker haalbaar! Maar nu lees ik in het verleden precies heel wat negatieve kritiek... ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 4-6-2013 19:21:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...