Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nele
Aanspreektitel op enveloppes
Hallo Iedereen ik zit hier met een klein 200 enveloppes voor me, klaar om te schrijven. Maar ik zit wat in de knoop met de aanspreektitels. Getrouwde koppels spreek je aan met bijvoorbeeld de heer en mevr x- y jan en martine. maar wat doe je met ong...
Uitnodigingen Reacties: 7 6-6-2013 14:45:12

Saskia
gelofte
Hey iedereen, ik had jullie eerder al wat tips gevraagd over mijn gelofte, ik heb eindelijk iets op papier kn zetten maar ik twijfel als het niet te serieus, te saai, te gewoontjes is, zouden jullie eens jullie mening willen geven? als jullie dit ...
Ceremonie Reacties: 17 6-6-2013 13:53:12

Tabita
Trouwjurk te koop
Hey Hey, na 257 dagen heb ik besloten om mijn trouwjurk te verkopen en er misschien een ander bruidje blij mee te maken :) Het is een Linnea Raffaeli kleedje, gekocht in maat 42, maar aangepast naar (ik denk) een maatje 40. Ik was op de dag 1.73m g...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 6-6-2013 13:47:37

abra
Live muziek - ceremonie in de kerk
Hallo, Wij zijn ook aan het twijfelen om al dan niet met cd's te werken of met live-muziek. Enerzijds is het met live-muziek wel wat persoonlijker, anderzijds is het dan weer een extra kost.  En wij zijn ook met twee, de ééne vindt da...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 6-6-2013 13:46:59

catherine
te koop: stempel en stempelkussen (incl. verzending)
Hey! Stempel van bruidspaartje te koop, samen met een stempelkussen. Ik heb er zakjes mee versierd waar ik rijst ga indoen. Deze zakjes zal ik op iedereen zijn zitplaats leggen voor de ceremonie begint. Gezien ik maar 30 zakjes heb moeten bestempele...
Voorbereiding Reacties: 1 6-6-2013 13:45:55

melissa
stress voor mijn kleed
het moet mij even van het hart, ook al is het mijn eigen schuld, ik heb in november mijn kleed gaan kiezen, en ben er nog steeds verliefd op als ik hem op foto zie, heb nog geen seconde spijt van mijn keuze, de maat in de winkel, paste bijna perfect,...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 6-6-2013 12:59:49

jana
nog 9 dagen....
Dag bruidjes, Met nog 9 dagen begint de stress toch wel te komen!! Enkele dagen geleden toch een ferm dipje gehad, wij hebben gekozen voor een klein kerkje op de boerenbuiten (zoals ze zeggen), ze zijn een aantal weken geleden toch niet begonnen met...
Voorbereiding Reacties: 5 6-6-2013 12:41:32

evy
Trouwjurken die niet strapless zijn
Hallo, voor zij die reeds op jurkenjacht zijn geweest. Heeft iemand toevallig collecties tegengekomen met bandjes m.a.w. niet strapless (geen halter)? Met een vollere cup en vrij brede schouders lijkt het mij misschien mooier om iets van bandjes te h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 6-6-2013 12:14:43

Ann
nagels
Weet er iemand van jullie iemand goed om mijn nagels te laten doen? Ik ben nog aant twijfelen wat ik wel juist zou doen. Liefst regio kortrijk
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 6-6-2013 12:11:59

Carrie
Kostuums jongens 4 en 15jaar
Hallo medebruidjes, Ik kom nog eens jullie hulp vragen. Wij hebben 2 bruidsjongens van 4 en 15 jaar (maten 110-116 en 168-172). Aangezien zij nogal slanke types zijn, wil ik geen kostuums die als "patattenzakken" aan hun lichaam hangen :-) De broek...
Kledij - Suite Reacties: 8 6-6-2013 11:41:55

Ruben
Oef!
Hey Bridezillas en co, Wou gewoon even een verslagje maken en even kunnen uitblazen hier. Gestart hier op nog 280 dagen te gaan zitten we nu aan nog 92 dagen te gaan. Vanaf het moment dat we onze datum afgesproken hadden zit er maar één din...
Voorbereiding Reacties: 9 6-6-2013 11:30:56

Joke
Trouwjurk laten maken: tips?
Ik trouw pas in het najaar van 2014, dus ik heb nog ruim de tijd om een jurk te zoeken. :) Ik weet echter al perfect wat ik wil en de kans lijkt me reëel dat het er uiteindelijk op zal neerkomen dat ik mijn droomjurk zal moeten laten maken. Tip...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 6-6-2013 11:05:23

Veva
4 maanden voor onze trouw mogen we op zoek naar een pastoor...
Dag bruidjes, vorige week zat volgende mailtje in mijn mailbox vanuit de parochie: "Beste Veva en Roel,   onze priester heeft vanaf 1 september 2013 een andere, voltijdse verantwoordelijkheid gekregen op het bisdom, die niet meer te combinere...
Religie Reacties: 8 6-6-2013 9:22:57

kelly
Waaaaa ik begin zenuwen te krijgen
Nog maar 29 dagen op de teler .en nog zo veel te doen en met 6kids in huis is dat niet altijd simpel en mensen die vervelend doen grrr heb er soms toch genoeg van ze
Ideeën Reacties: 4 6-6-2013 8:49:35

Evelyn
princesse brugge
iemand al ervaring met couture princesse ein st kruis brugge ?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 6-6-2013 8:46:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...