Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
Ringen
Hoi, Dit moet me toch even van het hart. We zijn twee weken geleden voor trouwringen gaan kijken. Bij de eerste juwelier werden we zeer goed ontvangen. We kregen een drankje aangeboden, kregen alle uitleg die we wouden, niets was teveel. Hetzelfde v...
Voorbereiding Reacties: 8 25-2-2014 10:08:28

wendy
tijdelijke dagindeling
hoi allemaal,  wat vinden jullie van mijn tijdelijke dag indeling moet hier en daar nog een beetje aan gesleuteld worden, maar hij is denk ik zo goed als af :-)  6u                     ops...
Voorbereiding Reacties: 2 25-2-2014 0:15:46

el
Bruidsschoenen merk Rainbow maat 37 model Ella KOOPJE!
Beste aanstaande bruidjes Ik doe mijn bruidsschoenen van het merk Rainbow maat 37 model Ella weg. Ik had ze destijds voor € 149,95 gekocht en doe ze weg voor €80 De schoenen zijn alleen binnen gedragen dus ze zijn nog echt heel gaaf en n...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 24-2-2014 23:22:21

el
Organza stoel strikken mintgroen TE KOOP
Hoi hoi Organza stoel strikken zorgen voor nét dat beetje extra tijdens je trouwceremonie, diner of feestavond. Ze zijn zeer feestelijk en elegant. De strikken zijn gemaakt van organza en zijn ongeveer 2.75 meter lang en 18 centimeter bree...
Locatie Reacties: 2 24-2-2014 23:20:41

el
Bruidsschoenen Rainbow maat 37 te koop model Ella KOOPJE!!
Beste aanstaande bruidjes Ik doe mijn bruidsschoenen van het merk Rainbow maat 37 model Ella weg. Ik had ze destijds voor € 149,95 gekocht en doe ze weg voor €80 De schoenen zijn alleen binnen gedragen dus ze zijn nog echt heel...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 24-2-2014 22:57:50

Emma
Trouwschoenen te koop
Hey ladies, Onze grote dag is voorbij sinds 26 oktober. Ik heb een paar trouwschoenen over, heb ze nooit gedragen omdat ze niet de juiste maat waren maar moest ze houden van de winkel aangezien besteld. Ze zijn maat 37 en van het merk rainbow. Heb ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 24-2-2014 21:39:26

Els
DJ regio Antwerpen suggesties? DJ Stefan Beeldens ok?
Bruidjes, Wij zijn volop aan het zoeken naar een dj in het Antwerpse. Hoogstwaarschijnlijk geven wij onze trouwfuif in Wijnegem. Met wat te surfen zijn we op 'Stefan Beeldens' terecht gekomen (www.hetmooistemoment.be), is van Hove. Heeft iemand hier...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 24-2-2014 21:34:07

Stephanie
misboekje nalezen
Dag medebruidjes !! nog 39 dagen op de teller !! spannend !! en het misboekje is helemaal af !! (behalve nog hele kleine details). Zijn er mensen die het eens kritisch willen nalezen op spellingsfouten en gewoon of het er een beetje ok uitziet? ik...
Ceremonie Reacties: 13 24-2-2014 20:00:42

stephanie
Op zoek naar Victoria juwelen consulent
Ik ben nog op zoek naar een consulente van Victoria juwelen , want de familie heeft nog vanalles nodig. Ik ben van Hulshout. Dus geef me een seintje indien je mij kan helpen? Thx
Kledij - Accessoires Reacties: 10 24-2-2014 19:44:35

Stephanie
gastenboek!
Dag medebruidjes! Met nog 39 dagen op de teller begint het te korten en ben ik bezig met de laatste details. ik had graag binnenkort een gastenboek gaan halen, maar ik weet eigenlijk absoluut niet waar... kunnen jullie me helpen?? groetjes Stephani...
Voorbereiding Reacties: 7 24-2-2014 19:40:10

Kiekske
De eerste afzeggingen zijn een feit ...
... en 't is er gelijk één die kan tellen voor mij :(. Mijn meter - één van de zussen van mijn moeder - en haar man blijken immers net de dag dat wij trouwen op reis te vertrekken. Met een groep, dus niet te verzetten. Zo jammer...
Voorbereiding Reacties: 10 24-2-2014 18:29:53

Lies
nog 3 maanden
Hallo allemaal, Kom net tot het besef dat het vandaag nog juist 3 maanden is tot aan de trouw! Het meeste is hier in orde maar nog wat details te regelen: versiering kerk en zaal, tafeldecoratie, bloemen gaan kiezen, nog eens afspraak maken met DJ e...
Voorbereiding Reacties: 0 24-2-2014 17:00:52

Greet
goedkope bloemen: bloemenhal
Hallo, Een goede tip voor wie zelf bloemenvaasjes maakt voor op het avondfeest: bloemenhal. Zij hebben vestigingen over het hele land. http://www.bloemenhal-belgie.be/index.php Ze verkopen bloemen aan groothandelprijzen en je kan ze ook op voorhand...
Voorbereiding Reacties: 3 24-2-2014 15:08:24

kelly
speech / bedankjes
 Ik heb nog wel even de tijd , maar ik ben toch al aan het denken over de speechIk zal namelijk de speech geven op ons trouwfeest ( mijn hubby to be is zo geen spreker ) Maar ik zou niet weten hoe hieraan te beginnen , laat staan ...
Voorbereiding Reacties: 4 24-2-2014 12:28:33

kim
feestzaal Schoten
Hallo, Wij zijn onlangs verloofd en denken te trouwen op 21 maart 2015. We willen graag een vrij goedkoop trouwfeest hebben met ongeveer 60 a 70 genodigde op het avondfeest. Kan er mij iemand omgeving Schoten betaalbare feestzalen doorgeven aub? ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-2-2014 12:27:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...