Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
Deken Lokeren?
Hallo beste medebruidjesIk vroeg mij af of iemand van jullie ervaring heeft met de deken van Lokeren? Na ons eerste kennismakingsgesprek hebben we er een beetje een raar gevoel bij... Bij onze vraag naar live muziek beg...
Ceremonie Reacties: 8 25-2-2014 21:14:46

hannah
Trouwjurken in Antwerpen
Hoi Dames! Wat handig, een website waar alles bij elkaar staat! Enkele weken geleden vroeg mijn vriend me ten huwelijk, hoera! Omdat ik in de zomer wil trouwen heb ik de locatie en de gemeente al vastgelegd op 30 Augustus. Tijd om een trouwjurk te ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 25-2-2014 20:22:22

Tanja
schoenen gevonden!
Zoals de titel zegt: vandaag schoenen gevonde ! Was op 20min geklonke :D ben bij van loock geweest. Heel tevreden. groetjes Tanja
Kledij - Accessoires Reacties: 5 25-2-2014 19:52:43

Evy
gedicht tijdens vrijzinnige viering
Hallo allemaal, Ik ben volop bezig met de voorbereiding van onze ceremonie. Ik had er graag een mooi gedicht ingestoken, buiten de teksten die door de familie zullen verteld worden. Mijn lievelingsgedicht is het volgende van Hans Andreus: Wanneer ...
Ceremonie Reacties: 7 25-2-2014 19:10:12

Elke
Stola bruidsjurk Ladybird model 34111
 Ik ben nog op zoek naar een stola voor ons huwelijk maar wil liever geen kopen in de bruidswinkel. Hebben jullie eventueel leuke adressen of nuttige tips want niet elke stola past bij elke bruidsjurk, of ben ik hier fout in? Ivoorkleurig!!!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 25-2-2014 18:08:06

bieke
beetje vroeg, maar toch passen...
Hey ik heb eind maart een afspraak om al eens verschillende jurken te passen in kleur. Ja, 580 dagen op voorhand :-) maar tegen dat ik moet gaan kijken, kan ik niet wegens operatie... Ben ik nu echt zo ongeduldig? Ik had naar een bepaalde winkel geb...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 25-2-2014 16:28:52

Kimberley
Naamkaartjes zelf maken
Dag bruidjes en bruidegommen, Ik zou graag zelf de naamkaartjes maken voor op tafel, maar weet niet goed hoe ik er aan moet beginnen. Hoe doen jullie dit? Ik dacht aan vouwblaadjes in 2, links boven een gaatje maken met perforator en dan een strikj...
Voorbereiding Reacties: 6 25-2-2014 15:39:59

Mireille
Bruidsparadijs in Merksem
Dag iedereen, Mijn vriend en ik hebben dit weekend onze kleren besteld bij het Bruidsparadijs in Merksem. Het was inderdaad een beetje vreemd in het begin, we liepen eerst wat verloren, dus aan het onthaal is zeker nog wat werk maar we zijn uiteind...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 25-2-2014 14:51:01

Anja
Gezcht postkaart ipv gastenboek
In de plaats van een gastenboek denken we erover na om evt postkaartjes te laten beschrijven en dan te laten opsturen naar ons. Ook hebben we gedacht om op elke kaart een verschillende foto te laten drukken. Denken jullie dat dit haalbaar is? En waar...
Ideeën Reacties: 8 25-2-2014 14:27:07

Sabrina
Dans met onze kindjes
Na onze openingsdans zou ik graag dansen met onze kindjes in plaats van met onze ouders. Zelf heb ik in jaren al geen contact meer met mijn vader dus vader-dochter dans is onmogelijk. Dus het alternatief hiervoor is dus dansen met onze eigen kindje...
Openingsdans Reacties: 3 25-2-2014 14:07:53

kevin
kappers of kapsters gezocht...
dag lieve mensen is er hier iemand aanwezig of kent er iemand een persoon die mijn toekomstige kan voorzien van een paar proefkapsels met optie tot het gekozen kapsel ook te voorzien op onze grote dag?wij zijn van antwerpen (regio Merksem)...
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 25-2-2014 12:47:13

carla
nog steeds op zoek naar thema of tafelnamen
Wij hebben niet echt gezamelijke hobby's. Zijn na onze kennismaking redelijk snel aan kindjes begonnen. Dus veel reizen hebben we niet kunnen doen (die weg kan ik niet opgaan). Het is bij ons eigenlijk anders gegaan Kindjes bouwen en dan trouwen ik z...
Ceremonie Reacties: 5 25-2-2014 12:44:35

lynn
Juni bruidjes
Dag bruidjes Het komt stilaan dichterbij.. Wat is er ondertussen al geregeld?   Wat moet nog gedaan worden? Ik ben alvast druk bezig met de laatste voorbereidingen. Wat is al gedaan: Feestzaal + Menu Trouwkleed DJ Fotograaf  ...
Voorbereiding Reacties: 22 25-2-2014 11:56:56

caroline
stola??
wie heeft er een ivoren stola te koop ?? of weet waar je mooitjes kan kopen ??
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 25-2-2014 11:15:50

Sofie
Bedankjes getuigen / ouders?
Hallo iedereen, Ik ben nog op zoek naar bedankjes voor de getuigen en voor de ouders... Voor de ouders dacht ik aan een mooie brief te schrijven. Maar voor de getuigen weet ik echt niets... Jullie tips? Thx!
Ideeën Reacties: 4 25-2-2014 11:07:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...