Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Dorien
Youniek bruidsmode
Morgen afspraak bij Youniek in Turnhout om eens te kijken voor een trouwkleed. In eerste instantie eigenlijk totaal niet van plan om te trouwen in een echt trouwkleed en twijfel hier nog steeds over. Maar ben van het idee, maar 1 kans in je leven om...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 28-2-2014 11:31:47

lien
Pijnlijke voeten
Hallo, Gisteren avond voor de tweede keer mijn schoenen aangedaan en ik heb er 2u mee rondgelopen. Ik kan nu al zeggen dat het geen plezier gaat zijn als ik ze op deze manier een hele dag moet aan doen. Mijn linker voet valt goed mee, maar mijn rec...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 28-2-2014 9:59:19

Evelyn
super cadeau van schoonzus
met nog 97 dagen op de teller begint het allemaal vorm te krijgen. Aangezien we alles zelf bekostigen hadden we gekozen om geen fotograaf te nemen, maar zo veel mogelijk familieleden op te trommelen om foto.s te nemen. Mijn schoonzus kwam nu af dat ...
Voorbereiding Reacties: 5 28-2-2014 9:49:41

Severien
Misboekje: tekst priester
Voor allen die al een misboekje hebben gemaakt en dit hebben overlopen met hun priester: mochten jullie kiezen wat de priester zei bij vb. de verwelkoming of bij het inleiden van de huwelijksbeloftes? Ik zie in de misboekjes telkens de tekst van de p...
Ceremonie Reacties: 4 27-2-2014 22:23:54

krista
bruidjes van 2013
met 202 dagen op de teller ben ik vandaag heel droevig. De bruidjes van 2013 zullen mijn verhaal wellicht nog herinneren. De week voor onze trouw kreeg mijn papa te horen dat hij palliatief was, nog 10 maanden te leven had... Op onze trouw heeft hij ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 37 27-2-2014 22:01:46

Karolien
Eindelijk ...eindelijk...eindelijk...
Eindelijk is de kogel door de kerk, zonet onze feestzaal vastgelegd . En zeker niets te vroeg, met nog 9maanden op de teller is de beslissing welgekomen! Uiteindelijk hebben we gekozen voor 'de hoeve van de waerboom' , heel wat anders dan mijn oorsp...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 27-2-2014 22:00:57

sandrine
lichte paniek en nog maar 14 dagen te gaan
hallo iedereen, wat een ellende zeg, zoals ik al eerder zei,heeft de vent hier de griep getroffen. ondertussen is hij van die griep verlost enkel het kwaaltje van de amandelen die blijft zitten en ik enkel nog mijn verstopte neus. hij heeft moeite o...
Voorbereiding Reacties: 11 27-2-2014 21:59:23

Tiny
Stickers voor bellenblazers..
Wij hebben nog een massas aan bellenblazers van de zoon en dochter hun feestje.. Graag hadden wij deze eens opgebruikt .. dus gaan we ze gebruiken voor de kids en volwassenen bij het buiten komen van de kerk. Nu hadden we graag die stikkers eraf geda...
Voorbereiding Reacties: 5 27-2-2014 19:34:44

tinne
park van relst kampenhout
hey iedereen. heeft er iemand ervaring met het park van relst? wat zijn hun prijzen en is het vrij van catering en drank? thanks!!!
Locatie Reacties: 4 27-2-2014 15:15:32

Annelies
draaiboek huwelijk
Dag collega-bruidjes, Met nog 86 dagen op de teller begin ik te denken aan een draaiboek voor onze trouwdag. Niet alleen voor mezelf maar ook voor suite. Kan iemand me op weg helpen? Alvast bedankt! Annelies
Voorbereiding Reacties: 11 27-2-2014 14:11:51

carla
ringen
Hallo Ik zou graag mijn bruidskindjes de ringen laten dragen. Elk dochtertje een ring.Waar kan ik leuke beertjes vinden? Ik zou de ring met een lime groen lint aan het beertje willen bevestigen.
Ceremonie Reacties: 2 27-2-2014 13:05:01

christel
Thema vintage/retro
Hallo, Weet er iemand waar ik wat spulletjes kan vinden vintage En wat mag en wat absoluut niet? We hebben al een oud koffertje dat we gaan gebruiken voor de enveloppen in teblaten leggen, Ik heb mijn bruidsschoenen van hassall vintage :) Wat...
Ideeën Reacties: 12 27-2-2014 11:54:27

Lieve
Hoeveel dagen/weken voor de trouw vragen jullie bevestiging door te geven?
Het hangt er waarschijnlijk vanaf wanneer de feestzaal het aantal gasten moet weten, maar als je nu 6-8 weken voor je huwelijk de uitnodigingen verstuurt, wanneer vraag je dan best bevestiging?
Uitnodigingen Reacties: 11 27-2-2014 11:47:29

Mrs to be
misviering - plaats voor woordje getuigen
Dag iedereen! Heb een vraagje ivm de misviering. We zouden graag hebben dat de getuigen toch een inbreng hebben in de mis door iets personnlijks te zeggen. Maar waar gebeurt dat ergens in de mis? Waar hebben jullie dat gezet? En nu maar ho...
Ceremonie Reacties: 2 27-2-2014 9:42:32

veronique
Spijtig
Hey bruidjes, We komen net van bij pastoor.... Wij trouwen om 12u staat al jaar vast en sinds deze week trouwt er iemand voor ons om 10.30...mis duurt een uur en san nog buiten aan de kerk Ben wat bang dat de mensen van vorig huwelijk niet optijd ...
Voorbereiding Reacties: 12 26-2-2014 21:52:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...