Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa-Sven
Make up regio brugge
Hallo iedereen ik ben nog op zoek naar iemand om te maquilleren op onze trouw liefst aan huis regio Brugge Hopelijk kunnen jullie me helpen Alvast bedankt
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 23-2-2014 10:42:01

Lies
bedankje getuigen
Dag allemaal, We zijn er uit wat we de getuigen als bedankje gaan geven. Nu vragen we ons alleen af wanneer we hen dat bedankje best geven. Voor de ouders denken we eraan om dit in de kerk te geven maar wat doen we met de getuigen? Wat deden/doen ...
Voorbereiding Reacties: 4 22-2-2014 21:58:11

tatijanna
Eindelijk mijn misboekje klaar
Mijn misboekje is klaar en na gezien door de priester en nu is men boekje klaar om af gedrukt te worden weer iets van mijn lijstje ik kan schrappen
Religie Reacties: 0 22-2-2014 21:18:16

Tanja
boudoir fotoshoot
Hoi allemaal, ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een origineel cadeau voor mijn verloofde. I, kreeg een mooie ring en vind dat hijook wel iets mag krijgen. Ik zou graag een boudoir fotoshoot laten doen ( als ik ooit al mn moed bij elkaar kan ra...
Voorbereiding Reacties: 11 22-2-2014 18:06:51

anneke
Just married! - Enkele aanraders
Dag allemaal, ik was een eerder 'stille' aanwezige op dit forum, maar heb hier erg veel inspiratie en tips gehaald! Daarom deze aanraders en tips (handig voor bruidspaartjes uit het Leuvense): - make-up en kapsel: Chana van Chabelle (http://chabell...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 22-2-2014 17:05:04

Kim
juwelen + sluier wie weet raad
Dag bruiden,  Ik ben op zoek naar trouwjuwelen, maar vind het echt heel moeilijk. Mijn juwelen zouden te samen niet meer dan 200€ mogen kosten, en ik zou graag parels hebben.  Oorbellen met parels, ketting met ofwel 1 parel en zilver...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 22-2-2014 16:15:41

LiseV
Misboekje
Ik ben bezig aan het misboekje voor onze trouw. Nu blijf ik maar teksten herschrijven en aanpassen, het lijkt wel alsof het nooit 'af' is. Is er misschien iemand van jullie die ons misboekje zou willen nalezen? Iemand met een kritische blik... Zo kan...
Voorbereiding Reacties: 11 22-2-2014 15:57:48

kimberley
Misboekjes kindjes
Hallo leest hier dat jullie medebruidjes misboekjes hebben voor de kindjes kunnen jullie me beetje op weghelpen of voorbeeldjes door sturen Alvast de bedankt groetjes Kimberley
Voorbereiding Reacties: 1 22-2-2014 14:53:18

scarlett
Magdalenakerk Brugge of een andere kerk op kapel in Brugge
Lieve mede-bruidjes, Ik dacht eraan om te trouwen in de Magdalenakerk in Brugge, die naast het Astridpark met het water in het midden van de kerk. Zijn er mensen met ervaring? Of andere ideeën voor een viering in Brugge?? Thanks!
Locaties - Viering Reacties: 1 22-2-2014 14:13:33

Melissa
we zitten onder de 100 dagen!
Net gezien dat er nog 96 dagen te gaan zijn voor onze trouw! Er zijn al veel dingen geregeld maar er moet nog zoveel gedaan worden! tot hier geregeld: zaal trouwkleed en schoenen kapsel en make up jurkje dochter ringen fotograaf uitnodigingen dat...
Voorbereiding Reacties: 3 22-2-2014 11:15:42

Cindy
Gemeentehuis gesloten!
Dag iedereen, graag even jullie raad/mening! Wij trouwen volgend jaar vrijdag 15/5/2015. Donderdag is een feestdag maar omdat je op zaterdag kan je trouwen had ik nooit verwacht dat ze vrijdag zouden gesloten zijn....helaas dus wel! Wij doen een ce...
Ideeën Reacties: 21 22-2-2014 10:29:30

Lies
dagindeling
Dag bruidjes en bruidegommetjes in spe, Wat vinden jullie van mijn voorlopige dagindeling? Kapster en visagiste komen aan huis en bij hen werd al afgestemd hoeveel tijd er nodig zal zijn + marge. 7u: kapper (mezelf + 2 bruidskindjes) 9u30: make...
Voorbereiding Reacties: 8 22-2-2014 9:28:28

Gil
vintage buitenlocatie diner in Rdam
Eind dit jaar trouwen wij. We hebben de trouwlocatie/ceremonie en feest al geregeld. Omdat ons thema rustic vintage is, zijn we op zoek naar een groene buitenlocatie waar we de diner kunnen doen. De trouwlocatie en feestlocatie ligt in de kralings...
Locatie Reacties: 3 22-2-2014 4:09:46

Jessica
Opstelling kerkelijk huwelijk
Hallo,, Vandaag zijn we op bezoek geweest bij de priester die ons huwelijk gaat inzegenen. Nu hebben we dus ook samen de viering overlopen, en ijverig dat ik was geweest, had ik al een misboekje opgesteld met teksten die wij beide mooi en gepast v...
Religie Reacties: 6 21-2-2014 22:11:57

Annekatrien
zorgen
hey iedereen,Aangezien ons thema vlinders is wou ik als tafelindeling allemaal verschillende kleuren vlinders gebruiken. Ik wou van die mooie stoffen vlinders hebben maar begin nu te twijfelen of ik wel genoeg verschillende kleuren ga vinden. Voor o...
Voorbereiding Reacties: 7 21-2-2014 20:51:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...