Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

dv
Ervaring DJ?
Wij zijn opzoek naar een dj voor onze bruiloft. Nu heb ik verschillende offertes ontvangen en ik heb het beste gevoel bij http://www.allroundbruiloftdj.nl/ . Ik wil namelijk dat het gewoon goed geregeld is. Ze zeiden dat ze honderden shows per jaar d...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 20-2-2014 16:46:36

Kim
Locatie gezocht
Hallo iedereen, Ik heb als verrassing voor mijn vriend een Ford Mustang besteld voor op de grote dag. :-) Nu zoek ik eigenlijk een toffe locatie om ineens gebruik te maken van die Mustang als fotoattribuut. We trouwen in oktober dus slecht weer ...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 20-2-2014 16:43:40

Irmina
ceremonievervoer
Hallo bruidjes, Ik zit wat met de handen in het haar. We zijn nog steeds op zoek achter ceremonievervoer. We hebben een suite van 14 personen ( kinderen inbegrepen). We zijn er heel laat bij, want we trouwen op 17 mei 2014. Iemand tips voor...
Ideeën Reacties: 7 20-2-2014 15:40:18

Dana
Iemand raad? Pff
Hey mede bruidjes, Heb toch even raad nodig, want ik weet zelf niet meer wat ik moet doen :s December 2012 is er een ruzie onstaan tussen mijn schoonmoeder, haar vriend en mij. Die bewust avond heb ik verteld wat er op mijn lever lag, omdat ik het ...
Voorbereiding Reacties: 6 20-2-2014 12:45:55

carla
Getrouwd voor de wet
Hallo, Intussen zijn wij op 14-02-2014 om 14 u getrouwd voor de wet. Nadien een super romantisch weekendje gehad. Allez dit is nu al voorbij, dat nu maar gauw feest komt..;
Ceremonie Reacties: 2 20-2-2014 12:40:35

Ragna
fotograaf of niet : dilemma
Hey bruidjes, Wij trouwen op 21 juni 2014. Mijn man en ik hadden aan een paar vrienden gevraagd om foto's te trekken. Ze hebben goed materiaal en kunnen hele mooie foto's trekken. Nu onze trouw dichter komt begin ik toch twijfels te krijgen. Wij wo...
Fotografie Reacties: 22 20-2-2014 12:20:42

mona
Jeans op trouwjurk voor wintershoot? Rockchick bride? :-)
Wij zijn vorig jaar in de zomer getrouwd en zijn eind van het jaar uitgekozen voor een gratis fotoshoot... die volgende week zal plaatshebben in Nederland! 't Zal nog niet superwarm zijn, 't is immers nog altijd 'winter', voor zover het winter is dit...
Fotografie Reacties: 6 20-2-2014 11:52:30

Femke
Geschenkje vrijgezellenfeest
Hallo allemaal,  ik heb het geluk een fantastische bende vriendinnen te hebben die voor mij een vrijgezellenfeestje organiseren. Ze zijn allemaal zeer verschillend en komen uit verschillende vriendenkringen, ik vind het dus super dat ze de moei...
Ideeën Reacties: 15 20-2-2014 11:38:46

britt
Communie in misviering
Hey bruidjes, Heeft er iemand een misboekje waar de communie ook in sta... Zoja kunnen jullie het mij doormailen naar britt_loquet@hotmail.com Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 0 20-2-2014 10:27:26

sandrine
WHAAAAA!! NOG 3 WEKEN!
hallo everyone ;) ik zie hier op mijn klokje nog 21 dagen en 14 uur. pff het komt echt heeeel dichtbij wi nu haha. de stress begint denk ik toch wel al lichtjes te komen nu, heb ik alles al goed voorbereid? heb ik niets vergeten of moet ik nog iets ...
Voorbereiding Reacties: 7 20-2-2014 9:20:03

Lien
misboekje
Hallo, Wie van jullie wil mij z'n misboekje eens doormailen? Lien.uleyn@hotmail.com Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 0 20-2-2014 9:17:11

gerda
Richtlijn prijs DJ ?
Kan iemand mij vertellen wat een gemiddelde prijs is voor een DJ op een trouwfeest?Hartelijk dank!  
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 23 20-2-2014 7:19:11

Els
ervaringen park Rodenbach
hallo, zijn er mensen die recente ervaringen hebben met een huwelijk in park Rodenbach (niet Ter Eeste)?Eten?Bediening?Prijs?Gezelligheid?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-2-2014 19:19:29

Timothy
Ceremonie zonder priester?
Hallo,In juni dit jaar zetten wij ook de stap! Nu was het oorspronkelijke idee van een ceremonie in de tuin van de zaal te doen met Rent-A-Priest. Door omstandigheden, problemen met het uurschema, gaat dit niet door.Nu zouden we toch iets ...
Ceremonie Reacties: 11 19-2-2014 19:19:08

Kelly
Misboekje
Dag bruidjes, We zijn gestart met ons misboekje samen te stellen, maar wij hebben van onze priester totaal geen informatie gekregen hoe of wat. Ik heb al een beetje informatie op het internet gevonden wat de volgorde is voor een misboekje, maar heef...
Religie Reacties: 3 19-2-2014 19:15:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...