Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lieve
Trouwkostuum (op maat) : Café Costumé, Villa Verde of Carbonellasuits?
Hallo,Wie heeft er ervaringen met een van deze winkels of met meerdere?Ik zou graag willen dat mijn ventje een goed passend kostuum heeft, maar ik wil daar echt niet veel geld aan uitgeven.  (Hij doet dat achteraf nooit meer aan.)&nbs...
Kledij - Bruidegom Reacties: 16 15-2-2014 23:32:09

Karen
Feestzaal de Foyer van 't Arsenaal (Mechelen) en de Cohibar (Heist-op-den-Berg)
Hey,ik ben op zoek naar een feestzaal voor ons huwelijk (+/- 100 genodigden voor het feest + 20 personen extra voor de receptie). Ik ben echter niet zo voor traditionele trouwzalen en traditionele menu's.Ik heb twee zalen teruggevonden die ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 15-2-2014 22:12:28

jessica
huwelijkstaart
Hoi hoi, weet iemand waar je een huwelijkstaart kan bestellen en die dat dan ook komen leveren? Liefst regio houthalen.Ben al op een paar plaatsen geweest maar heb er mijn twijfels over......
Voorbereiding Reacties: 4 15-2-2014 21:51:41

sandrine
de griep gevat sedert 14/02 dit was normaal gezien onze trouwdag
hoi iedereen, pff,wat ben ik blij dat gisteren onze trouwdag niet was,wat normaal gezien wel zo ging zijn. gisterenavond de griep gevat jong,heb overal pijn,koud,snotneus pfff echt niet leuk. heel de dag in bed gelegen en nie anders gedaan dan gesla...
Voorbereiding Reacties: 6 15-2-2014 21:13:26

gerda
trouwkostuum Hugo Boss
Net terug van kleding Wellens in Herentals om een trouwkostuum te kiezen voor mijn zoon.We hebben nog niet beslist maar vonden een donkerblauw 3-delig pak van Hugo Boss wel mooi. Met welk kleur van hemd zouden jullie dit combineren? De verkoper ...
Kledij - Bruidegom Reacties: 13 15-2-2014 17:16:14

Lynn
kostuum bruidsjongentje te koop
Dames Te koop: * taupe kleurig kostuum voor 3-jarige : 3-delig+das+ hemd * donkergrijs kostuum voor 3-jarige : 3-delig+das+ hemd BEiden in perfect staat https://www.facebook.com/#!/media/set/?set=oa.667728876577033&type=1 Indien interesse st...
Kledij - Suite Reacties: 1 15-2-2014 17:02:09

Lynn
Deco te koop
Dames Onze prachtige dag zit er al eventjes op, en dus verkoop ik onze decoratie: * Love Letters * Hartjes op staaf- ideaal voor ringen te dragen of voor deco: * frame voor tafelplan https://www.facebook.com/#!/media/set/?set=oa.667728876577033&...
Ideeën Reacties: 7 15-2-2014 17:00:40

kim
misboekje doop en huwelijk
hallo,ik heb gisteren en vandaag hard gewerkt aan het misboekje en het is af.Nu wou ik graag eens vergelijken met andere mensen die  hun boekje ook afhebben.  
Ceremonie Reacties: 6 15-2-2014 15:41:53

Sarah
Bedankingen
Beste, Ik had graag als bedanking na het feest een foto van ons gegeven zoals we in het dagelijks leven zijn.  Wij willen geen trouwfoto van diezelfde dag geven omdat wij vinden dat dat toch in de vuilbak beland bij sommigen en zulk een trouwfo...
Voorbereiding Reacties: 2 15-2-2014 15:12:35

kathleen
koonings
Volgende maand mag ik mijn kleed nog eens gaan passen.  Mijn vriendin heeft haar kleed daar ook gekocht en wou een deel van haar sleep weg. Toen ze ging passen hadden ze daar niks aan gedaan. En nu wilden ze dat niet doen. Mijn vriendin zei ik w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 15-2-2014 14:36:02

evelien
begeleiding naar tafel
Hallo iedereen!Ik zit met een vraagje waar jullie hopelijk een antwoord op weten.. Hoe begeleiden jullie de mensen naar de tafel? Wij zouden graag met een thema werken om de mensen naar hun tafel te brengen want ik vin...
Ideeën Reacties: 7 15-2-2014 14:31:05

Lies
cadeau mannelijke getuige
Hallo allemaal, We zijn op zoek naar cadeau voor mijn man zijn getuige (broer). Hij is single en heeft ook niet echt interesses: playstation en kickeren... Voor mijn zus had ik gedacht aan een bongobon, ontbijtmand te laten leveren, verzorgingsprod...
Voorbereiding Reacties: 2 14-2-2014 23:14:58

Bianca
zorgen over trouwjurk
Hoi allemaal, Ik wou toch graag even jullie advies horen. Ik ben in november mijn trouwjurk gaan bestellen en probeerde begin januari bij de winkel even te informeren wanneer ze zou toekomen in de winkel. Geen reactie. Enkele weken geleden stuurde...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 21 14-2-2014 22:17:38

Mieke
Waar vind ik mooie en niet al te duren juwelen voor bij mijn trouwjurk?
Ja bruidjes, nog 98 dagen te gaan en ben al een tijdje op zoek naar een mooie ketting en bijpassende oorbellen maar vind precies mijn gedacht niet.  Iemand leuke adresjes of sites?  Laat maar komen!
Kledij - Accessoires Reacties: 16 14-2-2014 22:05:29

Melissa
Voor wie in regio Kortrijk zoekt, wij hebben een perfecte juwelier gevonden!
Vandaag hebben we weer wat belangrijks geregeld. Onze ringen! En het moet gezegd, we zijn onthaald op een zeer vriendelijke manier, er werd tijd genomen voor ons en rekening gehouden met onze vragen. We hebben meer dan een uur binnen geweest en de ...
Voorbereiding Reacties: 0 14-2-2014 21:50:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...