Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Paulien
Alternatieve ceremonie
Beste medebruidjes en gommen, iemand ervaring met Plus One Events? Ik ben beginnen mailen met die mevrouw en 'k moet zeggen, ben toch wel enthousiast. Mijn hubby wat minder, maar hij is aan het bijdraaien. Nu, 'k vraag me af of iemand van jullie e...
Ceremonie Reacties: 3 11-2-2014 14:43:19

Evy
Hulp/raad gevraagd ivm locatie
Nu had ik dé ideale locatie gevonden, blijkt de prijs toch uit de pan te swingen (12.000euro) het erge is dat ik nog twijfel om dit te nemen. Nu heb ik er totaal geen idee van hoeveel ik moet rekenen voor al de rest (catering - geen volledig din...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 11-2-2014 13:23:31

Trouw2014
Naaister gezocht
Hallo allemaal, Ik ga mijn trouwkleed op maat laten maken en ben nog op zoek naar een betrouwbare naaister. Iemand onder jullie ervaring met Isabelle Stepman of kunnen jullie mij iemand anders aanraden? Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 11-2-2014 12:59:42

carla
THEMA?
Hoi allemaal, Ik ben hopeloos op zoek naar een thema. Mijn toekomstig ventje helpt me hierin niet... Wij zijn 10 jaar samen, hebben 2 dochtertjes. Onze huwelijksreis gaat naar Turkije met de kids. Ik heb wel al een kleur gekozen, lime groen. Kunnen ...
Ideeën Reacties: 8 11-2-2014 12:50:55

ann
Schoenen !
Heeft iemand schoenen van Elsa Coloured Shoes? Kan je mij een indicatie geven van de prijs? Ik heb een mooi model gezien dat ik dan nog wil laten verven maar ik vrees een beetje voor de prijs !
Kledij - Accessoires Reacties: 12 11-2-2014 12:45:27

Anouk
feestzaal gezocht regio antwerpen-turnhout ... Capaciteit 300pers
Hallo, Ik ben dringend op zoek naar een feestzaal in de provincie antwerpen voor een avondfeest van rond 300pers. Weet iemand leuke mooie of unieke adresjes? Merci grtjs
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 11-2-2014 11:59:40

Vicky
Nieuw trouwkleed Linea Raffaeli te koop
Staat te koop op tweedehands.be met zoekertjesnummer: 179822813Prachtig kleedje van Linea Raffaeli te koop maat 38. Prijs is overeen te komen.Retouches kunnen gratis gedaan worden bij Maxim's Couture in Aarschot.Heb bijpassende juwelen.Je mag steeds ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 11-2-2014 11:50:42

Sarah
Tekst huwelijksuitnodiging..
Dag dames, het is niet lang geleden of ik post alweer een nieuw probleem. Momenteel zijn de uitnodigingen priotair bij ons... Maar het probleem is: We willen een standaard uitnodiging maken en dan zo met kleine kaartjes erin verwerken WANt ons fe...
Uitnodigingen Reacties: 4 11-2-2014 10:44:43

kelly
hoeveelheid koud buffet
ik vraag me af of jullie voor het exacte aantal personen bestellen. wij hebben een koud buffet gepland voor de familie , komt neer ôp 38 volwassenen en 6 kindjes onder de 6 jaar. maar zou er niet enorm veel overbijven als ik voor 44 pers zou bes...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 11-2-2014 10:00:31

stephanie
op zoek naar referenties discobar orka scherpenheuvel
hoi, ik ben op zoek naar wat referenties , reacties of dergelijke van discobar orka van scherpenheuvel? hij is heel goedkoop voor all in maar is hij ook goed voor op een huwelijksfeest?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 10-2-2014 22:30:26

miek
Mia Monta @ Zottegem
Hallo bruidjes Ik heb mijn kleed gekocht in Mia Monta te Zottegem. Een winkel die ik ten zeerste kan aanraden bij iedereen! De service was er subliem, de man bleef zoeken tot ik iets vond naar mijn gedacht. Ik ben nogal een "picky" bride en wilde ge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-2-2014 21:59:47

Els
domein carlton of salons regency
wij zouden nog deze zomer willen trouwen.  Het zou om een klein feest gaan met een 70-tal personen.  Ik heb al wat informatie gevraagd en gevraagd naar vrije data  en heb voorlopig 2 mogelijke feestzalen: domein Carlton (Marke) en...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 10-2-2014 21:48:00

Jolien
Geschenkjes
Dag Iedereen, Ik heb eens een vraagje voor jullie. Ik zoek voor ons huwelijk enkele leuke geschenkjes. Wij hebben twee vrouwelijke getuigen en ik zoek ook nog iets voor onze mama's. Ik zou hen echt iets origineels en recht uit het hart willen geve...
Ideeën Reacties: 2 10-2-2014 21:34:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...