Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
Locatie regio Linkeroever-Waasland
Hey bruidjes, Heeft er iemand leuke ideeën voor een fotolocatie regio het Waasland of Linkeroever? Thanks, An
Fotografie Reacties: 5 12-2-2014 10:57:41

tinne
we kunnen voor 2 dingen beginnen aftellen :)
met gisteren nog 100 dagen op de teller en dat er voor onze trouw kunnen beginnen aftellen weten we nu ook dat we in juli een zoontje verwachten. Zondag gaan we de uitnodigingen bestellen en dan word het echt wel kort dag.
Voorbereiding Reacties: 4 12-2-2014 10:54:26

Charlot
bedankingkaartjes
hoi iemand die weet op welke site je mooie bedankingkaartjes kan maken,of een fotograaf die de bedankkingkaarjtes maakt maar NIET trekt? dank je xx  
Fotografie Reacties: 5 12-2-2014 9:09:30

Bianca
Trouwringen gezocht!
Hallo allemaal, Ik ben al heel lang op zoek naar mooie trouwringen. Maar we vinden echt ons ding niet. Toch belangrijk aangezien ik hem voor de rest van mijn leven wil dragen.;-) Mijn verlovingsring is een antieke vintagering met ronde diamant. Ik ...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 12-2-2014 8:25:21

Bianca
Lingerie gezocht en trouwschoenen!
Hoi medebruidjes, Ik ben nog op zoek naar lingerie voor onder mijn trouwjurk. Ik lees heel wat positief over Poirier. Maar heb je ook een echte lingeriewinkel waar ze dit verkopen? In de bruidswinkel hadden ze dit wel maar ga liever naar een linger...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 12-2-2014 8:11:08

Charlot
Nog 30 dagen, hopelik niets vergeten...
Hallo medebruidjes, nog 30 dagen op de teller,hopelik niets vergeten, willen jullie eens met me delen wat jullie zoal allemaal aan denken ? groetjes xx  
Voorbereiding Reacties: 5 11-2-2014 21:17:40

Liesbeth
bruidsmeisjes jurken huren
Iemand die goeie adresjes kent om bruidsmeisjes jurken te huren?? Liefst rond Gent of Antwerpen...maar andere plekken zijn ook welkom!
Kledij - Suite Reacties: 1 11-2-2014 19:38:07

kevin
de klok blijft tikken...
hey koppels,bij deze ben ik zeer tevreden dat onze bruidstaart ook van de lijst gehaald kan worden,eindelijk,me happy :) groetjes kevin
Voorbereiding Reacties: 1 11-2-2014 18:55:22

julie
huren
kostuum huren? regio oostende groetjes julie
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 11-2-2014 18:53:56

Severien
Rainbow Club schoen Melanie
Hoi, heeft iemand van jullie ervaring met de rainbow club schoen melanie? Ik vind die zelf heel mooi maar ik vroeg me af of die wel goed zaten? Groetjes Severien
Kledij - Accessoires Reacties: 10 11-2-2014 18:47:21

julie
cadeau getuigen
Wie geeft er een cadeau aan de getuigen? zoja wat geven jullie? groetjes Julie
Voorbereiding Reacties: 4 11-2-2014 18:37:09

Evelyn
kapster / MUA gezocht regio Antwerpen
Hallo, mijn vriend en ik trouwen op 28 juni 2014 en ik ben nog steeds op zoek naar een (betaalbare) kapster/MUA voor die dag. Liefst zou ik iemand hebben die aan huis kan komen, tenzij het zeer dichtbij is. Ik woon zelf in Schoten, dus ben op zoek ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 11-2-2014 18:08:54

Lora
Industriele locatie oost-vlaanderen
Wij zoeken een leuke locatie voor ons trouwfeest. Graag iets met een industriële look. Hoeft geen standaard feestzaal te zijn, mag ook een ruimte zijn die we aankleden en met catering werken.  Iemand tips?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 11-2-2014 15:06:26

ilse
gezocht: vormgeving en advies uitnodigingen Limburg
Hoi! Iemand goede ervaringen met grafisch vormgever/drukker in Limburg? Heb wat ideetjes in mijn hoofd maar zoek iemand die zegt wat leuk is, wat kan en advies geeft (dus iemand met ervaring in uitnodigingen). Tips zijn welkom! Thanks
Uitnodigingen Reacties: 2 11-2-2014 15:00:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...