Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelien
Trouwbeurs roeselare
Ik weet dat het nog vroeg is maar dit jaar gaat de trouwbeurs door in roeselare in de expohallen.Zijn er bruidjes of gommen die er al geweest zijn en mij kan zeggen of het de moeite is of beter wachten tot de beurs in kortrijk expo?
Voorbereiding Reacties: 7 18-2-2014 19:21:44

inge
verhuur mannenkostuum
weet er iemand een betaalbare winkel om een trouwkostuum te huren? Vind het een beetje stom van een kostuum te kopen omdat hij het achteraf toch niet meer gaat dragen
Kledij - Bruidegom Reacties: 6 18-2-2014 17:45:55

Kristin
Liedjes gezocht
 Ik wil graag een verrassingsliedje draaien voor mijn partner, maar kan niet goed kiezen. Hij heeft zo geen favoriet nummer ofzo. Hij hoort heel graag de muziek van Joe Harris en Johnny White, maar daar vind ik niet zo direct liefdevolle tekst...
Muziek - Ceremonie Reacties: 0 18-2-2014 16:48:43

Kristin
Liedjes gezocht
Ik wil graag een verrassingsliedje draaien voor mijn partner, maar kan niet goed kiezen.  Hij heeft zo geen favoriet nummer ofzo.  Hij hoort heel graag de muziek van Joe Harris en Johnny White, maar daar vind ik niet zo direct lie...
Openingsdans Reacties: 2 18-2-2014 16:47:13

sandrine
wat eerst laten doen?
hoi dames, ik zit hier met een rare en mss wel stomme vraag. ik vraag me eigenlijk af wat er eerst moet gebeuren. eerst je make-up en daarna je haar of omgekeerd?je haar en dan je make-up? ik weet wel dat je makkelijke kledij moet aandoen om je haar...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 18-2-2014 16:13:19

Lies
kinderboekje
Dag collega-bruidjes, Ons misboekje is klaar en gedrukt maar nu zie ik hier op het forum staan dat er sommige bruiden kinderboekjes maken (misboekjes met kleurplaten en andere opdrachtjes in). Ik vind dit wel een leuk idee en zou een apart boek...
Voorbereiding Reacties: 3 18-2-2014 15:13:27

Melissa-Sven
Kostuum bruidsjongentje
Hallo iedereen , ik ben nog op zoek achter een kostuum voor mijn bruidsjongentje liefst om te huren weet er iemand iets ? Regio West-Vlaanderen Alvast bedankt :-)
Voorbereiding Reacties: 7 18-2-2014 14:30:38

Sarah
Groepje gezocht voor huwelijksmis regio Gent
Hallo iedereen,  Wij zijn pas sinds eind januari verloofd maar gaan al trouwen op 31 mei 2014! We hebben dus nog veel werk voor de boeg. Voor onze huwelijksmis in Sint-Denijs-Westrem zijn wij nog op zoek naar een groepje (zanger(s), gitaar, pian...
Muziek - Live Reacties: 8 18-2-2014 13:35:42

Kelly
Huwelijksreis = check
Hallokes Na grote twijfel of we eigenlijk wel op huwelijksreis zouden gaan is de beslissing dan toch gevallen. We dachten na deze reis is het alles voor ons huisje (gaan volop verbouwen) en hebben we ook een grote kinderwens dus zal het er niet dire...
Huwelijksreis Reacties: 10 18-2-2014 12:34:33

Maaike
Bordeaux of Witte loper gezocht!
Hey medebruidjes! Ik ben al een hele tijd op zoek naar een degelijke loper voor in en buiten de kerk. 57 meter zou ik nodig hebben en bij voorkeur een witte of bordeaux. Heeft er iemand tips? Ik kijk er al naar uit  Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 3 18-2-2014 12:01:20

elke
trouwlocatie gezocht
Hoi! Wij trouwen volgend jaar in mei met Rent A Priest en zijn nu nog op zoek naar een locatie waar het kan doorgaan en waar we ook het feest kunnen laten doorgaan. Ik vind het heel moeilijk om iets te vinden aangezien we met een eigen cateraar wille...
Locatie Reacties: 8 18-2-2014 11:32:55

Lieve
Welke anti-transpiratiemiddel is er goed?
Omdat ik op de grote dag geen okselvijvers wil, ben ik op zoek naar een anti-transpiratiemiddel.Met wat hebben jullie ervaring of gebruiken jullie gewone deo?  
Voorbereiding Reacties: 11 18-2-2014 10:33:41

kim
vervoer
Hallo,ben nog op zoek naar vervoer.Wie kan me iets (betaalbaar) aanprijzen in Limburg?  
Voorbereiding Reacties: 3 18-2-2014 10:03:19

Vanessa
te koop: versiering - 4 witte bloemenslingers
Hallo Ik heb nog 4 bloemenslingers te koop, nieuw aangekocht via trouwartikelen.nl Hierbij de link voor geïnteresseerden: http://www.kapaza.be/nl/diversen/bloemenslingers-voor-huwelijk--communie--81858970.htm groetjes Vanessa
Voorbereiding Reacties: 0 18-2-2014 9:04:19

sven
Kostuum archetipo
Toekomstige bruidegommen ben je nog op zoek naar een speciaal kostuum voor jullie speciale dag ,ik heb een prachtig kostuum van archetipo te koop dit is nooit gedragen!!! Nieuwprijs was 1990€ nu voor de prijs van een simpel kostuum kan je dit hebben...
Kledij - Bruidegom Reacties: 1 18-2-2014 7:47:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...