Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

An
Iemand ervaring met Dorothy Vandemaele?
Hellowkes, Heeft er iemand ervaring voor bruidskapsel en make-up met Dorothy Vandemaele? Groetjes, An
Verzorging - Kapsel Reacties: 10 4-3-2014 8:30:35

stephanie
bolero zilver bruidkindje
ik ben wanhopig op zoek naar een zilverkleurig bolero'tje (maar enkel mouwen,geen knopjes ofzo) in maat 104. grijs is het altenatief. ik dacht nu met de communie ,dat vinden we wel maar niet in zo'n klein maatje. als iemand tips of raad heeft? d...
Kledij - Suite Reacties: 6 3-3-2014 22:36:59

Els
Mia Monta
Ik heb een vraagje. Ik dacht dat Mia Monta een merk was van bruidskledij en suitekledij. Maar na wat googelen blijkt dit ook een winkel te zijn? Kan je daar dan die kleedjes rechtstreeks kopen? Of is het toeval dat er een winkel is die ook zo he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 3-3-2014 20:59:05

Mieke
Huwelijksinzegening of eucharistische viering?
Hallo allemaal, Ik merk op dat sommigen kiezen voor een huwelijksinzegening i.p.v. een viering met eucharistie. Is het een bewuste keuze om het eucharistisch gebeuren weg te laten of is het uit noodzaak? Groetjes!
Religie Reacties: 10 3-3-2014 20:25:05

L.
Kaft misboekje
Dag iedereen,  Ons misboekje is af! Wat een goed gevoel hè! Het enige dat we nog moeten maken is de kaft van het boekje. Wat zetten jullie daarop? Jullie namen en ook een foto? Of heeft iemand anders nog een tof ideetje? :-)
Voorbereiding Reacties: 4 3-3-2014 19:42:27

Sarah
juwelen bruid
Dag iedereen, Weet er iemand een goede site met mooie juwelen, en zo setjes? Groetjes Sarah
Voorbereiding Reacties: 10 3-3-2014 19:33:54

tatijanna
lijstje van alles dat ik al gedaan heb en nog moet doen
al reeds gedaan * feestzaal vast gezet *stadhuis vast gezet *kerk vast gezet *fotograaf vast gezet *dj vast gezet * trouwvervoer vast gezet *trouwringen gekocht * trouwkleed gekocht *afspraak gemaakt make-up *afspraak bij de kapster * afspraak voor g...
Voorbereiding Reacties: 3 3-3-2014 18:57:20

christel
Horloge voor de bruid of toch niet
hallo, Hier aan het twijfelen een horloge of toch maar niet :$ Ik weet het echt niet... dit vindt ik een heel mooi http://www.esprit.be/dames-diversen/horloges/leren-armband/horloge-in-geschenkbox-met-armband-ES107312002_1CO
Kledij - Accessoires Reacties: 11 3-3-2014 18:17:30

barbara
kader
hoi bruidjes, ik ben op zoek achter een kader voor foto's mee te trekken, heeft er iemand soms nog enen die hij verkoopt. alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 3 3-3-2014 17:20:01

Heather
Kasteeldomein St - Hubert Ronse
hallo,heeft er iemand ervaring met deze prachtige locatie?Wij gaan er binnenkort eens gaan kijken en ben wel benieuwd!alle informatie is welkom :)  
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 3-3-2014 16:30:25

Lieve
Kopen jullie zo'n satijnen handtasje om je zakdoek enzo in weg te stoppen?
Maar 't is juist wanneer ik die zakdoek ga nodig hebben, dat ik dat tasje niet zal mee hebben, want ik zie mezelf niet de kerk binnenkomen met in de ene hand een boeket en in de andere hand mijn bruidshandtasje.Wat doen jullie?  (En '...
Voorbereiding Reacties: 19 3-3-2014 16:19:50

Lieve
Zetten jullie naamkaartjes op de tafel?
Ik vroeg net aan de feestzaal wie voor de naamkaartjes moest zorgen, maar daar zeggen ze dat dit ouderwets is en niet meer gedaan wordt.  Nadat je een tafel toegewezen krijgt, mag je gewoon zitten waar je wil.Zetten jullie naamkaartjes?Ik ...
Voorbereiding Reacties: 10 3-3-2014 15:49:12

Sabrina
Reeds in orde gebracht 200dagen voor de grote dag!
Volgende zaken hebben wij reeds in orde gebracht voor onze grote dag, nog zaken die dringend geregeld moeten worden? *gemeentehuis op de hoogte gebracht * budget bepaald * feestzaal vastgelegd * fotograaf bevestigd * dj bevestigd en voorschot betaal...
Voorbereiding Reacties: 8 3-3-2014 15:17:43

steven
ceremonie zaal
Hallo, Ik en mijn verloofde gaan begin oktober trouwen. We willen echter geen godsdienstige trouw en zijn dus op zoek naar een locatie in Leuven waar we een eigen trouw ceremonie zouden kunnen uitvoeren. Een zaal voor het feest hebben we al, het zou...
Ceremonie Reacties: 5 3-3-2014 13:15:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...