Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Melissa
Bloemen?
Hey bruidjesIemand (goeie) ervaringen met Helianthus in Sint- Niklaas? Ze werken met een soort all-in pakketten met bruidsboeket, corsage, altaarstuk, lectorstuk en aankleding gangpad, hierin zijn verschillende mogelijkheden. Prijzen&...
Bruidsboeket Reacties: 4 6-3-2014 16:33:06

taisa
hoi hoi, wij zijn op zoek naar een locatie van een verlaten pand  rond zwevezele- oostkamp iemand die oons kan helpen??  Vriendelijk bedankt! 
Locaties - Fotografie Reacties: 0 6-3-2014 16:31:59

Andreas
Goed cadeau voor bruid en misboekje
Dag iedereen, ik moet als man schuldig pleiten dat ik alles van de trouwmis vooral aan mijn verloofde overlaat. Ik probeer wel de praktische zaken mee te regelen, maar voor input voor zaken als een misboekje en geloften en zo voel ik me niet erg ger...
Ceremonie Reacties: 2 6-3-2014 15:35:30

Tanja
Locatie voor foto's in Halle (Vlaams-Brabant) of omgeving
Hallo, wij zoeken originele en mooie locaties voor onze trouwfoto's in de omgeving van Halle. Iemand dat ons tips kan geven? Thanx!
Locaties - Fotografie Reacties: 1 6-3-2014 15:31:58

Kim
Boudoir shoot roeselare
Hallo, ik zou graag een boudoirshoot doen om dan die foto's kado te geven aan mijn verloofde. Ik zoek een fotograve regio Roeselare, niet te duur. Iemand ideetjes? Bedankt!Kim  
Ideeën Reacties: 4 6-3-2014 13:30:33

Els
kaartje
hallo, ik heb een leuk save the date kaartje gezien.  Heeft iemand een idee met welk je programma je dit zelf kan maken of eventueel kan aanpassen?  Het is van een Amerikaanse site en je kan het daar ook niet bestellen.  http://www.mi...
Uitnodigingen Reacties: 5 6-3-2014 11:19:18

mona
Onze afterwedding foto uitgekozen op Duitse fotosite
Een van de foto's van onze afterwedding-fotoshoot is eerder deze week uitgekozen als homepagefoto-voor-één-dag op een bekend Duits fotoforum, nice! Onze voeten zijn beroemd in Duitsland. :-) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=6783170...
Fotografie Reacties: 4 6-3-2014 11:10:02

sandrine
JIPPIE,NOG 1 WEEKJE!!
hello everybody wat spannend zeg,ik zie hier 7 dagen en 13 uren op mijn klokje. de vent is er ook alle dagen mee bezig nu hihi. ik heb van die momenten dat ik dan tegen mezelf zeg,sandirne,je word dus echt een getrouwde vrouw hee dan droom ik weer ...
Voorbereiding Reacties: 6 6-3-2014 11:07:21

caroline
99 dagen
aiaia , heb ik nu toch geen valpartij gemaakt met mijn fiets , resultaat een geschaafd voorhoofd, een bovenlip die serieus gescheurd is een kap in me neus en 2 blauwe ogen rond om rond , arnicazalf aangesmeerd op de blauwe plekken , de fucidine zalf...
Voorbereiding Reacties: 11 6-3-2014 9:56:17

lien
Nog 8dagen, 14u en 15min
Hallo, De stress begint hier volop te komen. Er moet nog zoveel gebeuren en ik weet niet wanneer ik dat allemaal moet doen. We moeten nog verhuizen! Das het grootste probleem, na mijn werk zijn we daar mee bezig elke avond.dus ik heb geen tijd om v...
Voorbereiding Reacties: 9 6-3-2014 9:43:40

Britt
Vervoer regio Mol
Hallo Wij trouwen op zaterdag 19 juli 2014 en zijn nog op zoek naar vervoer. Wij zouden graag een oldtimer huren ofwel een (oude) bus voor zo'n 22 personen. Wie kan ons hierbij helpen?  Alvast bedankt! Vriendelijke groeten Britt
Voorbereiding Reacties: 1 6-3-2014 7:44:44

Lies
gastenboek - hulp gevraagd
Beste medebruidjes en -gommetjes, Ik heb jullie hulp nodig. Ik wil graag mijn gastenboek zelf maken via fotoservice van colruyt (of iets gelijkaardig) maar het lukt me niet. Ik heb een aantal vragen die ik in het boekje wil zetten waar de gasten da...
Voorbereiding Reacties: 5 5-3-2014 23:36:40

Tiny
Goed of niet ? Of mist het nog iets ...
Aan't twijfelen... Wij werken zonder tekstje op onze uitnodiging , meesten zetten er iets binnen in of buiten op het kaartje, wij niet wij maken dat ons kaartje op zich mooi omkaderd is, betrekken onze kids er enorm bij , bij alles... Hier toch even...
Uitnodigingen Reacties: 4 5-3-2014 22:42:54

eline
kaartje2go.nl
Hallo allemaal, Ik wou even mijn positieve ervaring bij kaartje2go.nl delen! Via dit forum ben ik op de site terechtgekomen. Als je een account maakt krijg je erg veel korting. Je betaalt praktisch geen verzendkosten én je mag een proefdruk gra...
Uitnodigingen Reacties: 4 5-3-2014 21:59:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...