Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lien
zanger(es) gezocht
 Hallo,Hier juist telefoon gekregen van mijn nicht. Zij gaat piano spelen op onze trouw NU ZATERDAG. En een vriendin van haar ging gitaar spelen en een andere vriendin kwam zingen. De vriendinnen hebben het laten afweten en nu zitten w...
Voorbereiding Reacties: 8 10-3-2014 22:45:38

Sofie
cadeau voor de getuigen
Het is misschien al veel aan bod gekomen maar heeft er iemand originele cadeautips voor de getuigen... ?? Wie heeft er leuke ideetjes? We houden niet echt van de clichépennen enz. :-)
Ceremonie Reacties: 5 10-3-2014 19:36:54

julie
speech help
Wat zeggen jullie zoal in de speech..
Voorbereiding Reacties: 0 10-3-2014 19:12:14

Tiffany
Fotolocatie Laarne-Kalken-Melle-Merelbeke en omgeving
Dag iedereen, Omdat ons eerste idee van een fotolocatie niet door kan gaan, ben ik nu weer op zoek naar een leuke locatie omgeving Laarne, Kalken, Melle, Merelbeke,... Liefst iets speciaals :) Suggesties?  Alvast bedankt!  Tiffany
Locaties - Fotografie Reacties: 7 10-3-2014 19:04:10

Charlotte
tekening boom voor enveloppedoos
 Vorige week een prachtige enveloppedoos gezien, die je kan laten personaliseren. Graag hadden wij er onze uitnodiging op geplaatst maar blijkbaar wil men dat niet doen omdat ze een boete riskeren van de uitgeverij. Iemand een andere afbeelding ...
Voorbereiding Reacties: 4 10-3-2014 18:30:17

sandrine
bezoekje op school bij alle kids ;)
hoi iedereen, vandaag hebben we nog de laatste inkopen gedaan voor den trouw. met nog 3 dagen te gaan is er echt niet heel veelt idj meer,dus het is zo een beetje nen hurry hurry week haha. wel fun maar nogal druk :p ik heb dus een alternatief gevon...
Voorbereiding Reacties: 4 10-3-2014 17:33:06

Carolina
VW BUSJES gezocht!!!!!
Hallo iedereen,  Wie kan mij hier uit de nood helpen? Ik ben op zoek naar 3 vw busjes in de regio Brugge op 09-2015. Ikzelf heb al contact gehad met www.busje.be, maar die hebben niets meer vrij. Er zou zouden in totaal 22 mensen mee kunnen r...
Voorbereiding Reacties: 13 10-3-2014 15:57:33

Annelies
spray tanning omgeving Heist op den Berg
Goedemiddag allemaal, Ik zou graag een mooi kleurtje hebben met onze trouw en zonnebanken duurt veel te lang bij mij, daarom had ik gedacht aan spray tanning. Ik zoek regio Heist op den Berg. Kunnen jullie me helpen? Bedankt, Annelies
Voorbereiding Reacties: 1 10-3-2014 13:52:12

Melissa
Gezocht: bolderkar
Hoi hoi iedereen! Ik ben op zoek naar een niet al te grote bolderkar, waar we de snoepjes voor na de kerk en dergelijke in kunnen vervoeren.  Ons oudste bruidskindje zou dit dan trekken en overal mee naartoe nemen.  Maar heeft er iemand ee...
Voorbereiding Reacties: 3 10-3-2014 13:38:01

joyce
traiteur
Hallo iedereen, Wij zijn nog op zoek naar een traiteur voor ons huwelijk! (16/08/14) Iemand goede suggesties?? Iemand ervaring met fooding catering?? x
Voorbereiding Reacties: 4 10-3-2014 13:36:08

Katia
intredelied kerk
Hallo, Wij zijn nog op zoek naar een intredelied om de kerk binnen te komen Wie kan mij helpen. Wat hebben jullie van lied?
Ceremonie Reacties: 10 10-3-2014 12:21:44

Marijke
Super pater gevonden :)
Na een heel rustige periode betreffende het regelen van onze trouw, zijn we er terug in geschoten!!! Overmorgen hebben we een afspraak met een pater, van wie we eergisteren de mis hebben bijgewoond en echt superovertuigd waren! Die pater mag of lieve...
Ceremonie Reacties: 2 10-3-2014 11:56:38

Kim
Goedkope bedankjes
Wij zijn op zoek naar een goedkope manier om de mensen te bedanken dat ze aanwezig waren op het feest. Aangezien ons budget al de spuigaten uitloopt, zouden we hier toch op willen besparen.  Iemand een leuk en goedkoop idee? :)  Groetjes,...
Ideeën Reacties: 12 10-3-2014 11:36:36

Kim
Hoe uitstel huwelijk op nieuwe uitnodiging verwoorden?
Hallo allemaal,Ik ben hier een hele tijd niet meer op het forum komen lezen. Misschien dat de bruidjes van vorig jaar mijn verhaal nog wel kennen? 3 weken voor ons huwelijk vorig jaar heeft mijn papa een heel ernstig arbeidsongeval ge...
Uitnodigingen Reacties: 12 10-3-2014 8:44:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...