Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anke
Fotolocatie omgeving Zonhoven
Dag trouwers! Wij trouwen op zaterdag 27/12/2014 (winter wedding) en zijn op zoek naar een mooie buiten locatie (hopelijk met sneeuw) of een binnenlocatie (als het regent). Enkelen hebben C-mine en Bokrijk al opgegeven, maar ik wil mijn opties open ...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 15-3-2014 12:45:02

Lieve
Welke haarkam?

Verzorging - Kapsel Reacties: 19 15-3-2014 11:43:05

kelly
Twijfels trouwjurk
Toen ik mijn trouwkleed de eerste maal aan had was ik zeker... Dit wordt het... Het was trouwens ook het eerste kleedje waarvan ik op internet dacht, dit is echt mooi... Hoe dichter de dag nu dichterbij komt hoe meer ik begin te twijfelen of ik wel ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 15-3-2014 11:05:32

Eline
huwelijksfoto‘s
Hoi, Wij zijn op zoek naar een mooie plaats om onze huwelijksfoto‘s te nemen. We zijn van Rekkem en weten niet zo goed waar naar toe. Iemand een idee? Groetjes Eline
Locaties - Fotografie Reacties: 2 15-3-2014 8:43:48

joyce
wat zouden jullie doen?
Hallo bruidjes, Deze namiddag voor de 2e maal naar een bruidswinkel gegaan.. Na een 20tal jurken te passen, had ik eindelijk mijn jurk gevonden. Helemaal overtuigd en blij ben ik naar huis gegaan. Nu kijk ik fb naar wat foto's van vriendinnen die re...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 14-3-2014 23:22:33

lien
morgen is het zover
Hallo, mijn laatste post hier als niet getrouwde vrouw. Morgen is het zover, de dag waar we al zo lang naartoe geleefd hebben. Daarstraks mijn bed nog verhuisd, want voor ons is het niet alleen trouwen maar vanaf morgen wonen we ook samen! Vanavond ...
Voorbereiding Reacties: 11 14-3-2014 23:09:38

Bianca
lingerie advies
hoi dames, Ik heb een strapless kleed, dus ben ik op zoek naar strapless bh/torselet. Ik draag dit normaal nooit omdat de strapless bh's die ik in het verleden kocht altijd naar beneden zakten of een vreemde vorm gaven. Ik heb een vrij aansluitend...
Kledij - Accessoires Reacties: 15 14-3-2014 21:52:23

vicky
trouwkleed te koop
trouwkleed marylise bali van 2008 maat 44 voor intresse of foto graag pb ! groetjes vicky 
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 14-3-2014 19:58:09

fenna
Vrijzinnige ceremonie
Hallo iedereen, Wij trouwen niet voor de kerk, maar houden wel een huwelijksceremonie. Zijn er nog koppels die een niet-kerkelijke ceremonie hebben/gehad hebben & die het zien zitten om het boekje van de viering eens door te mailen aub? Alvas...
Ceremonie Reacties: 11 14-3-2014 16:11:05

Mrs to be
receptie - hoeveel hapjes per persoon?
Dag iedereen Hier ben ik nog eens met een vraagje: Wij zullen onze receptie doen van 18u tot 19.30u dus 1,5u. Alle gasten worden bij ons uitgenodigd voor het hele feest, dus er is geen verloop. Op onze gastenlijst staan nu 134 gasten (uitnodiging n...
Locaties - Feestzaal Reacties: 13 14-3-2014 13:56:27

abra
Ontgoocheld in Linx Leuven
We hadden al veel gehoord over Linx in Leuven. Nu blijkt het dat als je je bruidskleed wenst te passen (om meer op maat af te stemmen), dat je daarvoor enkel in de week bij hen terecht kan. Blijkbaar werken de naaisters daar niet in het weekend. Is...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 14-3-2014 12:34:54

Sabrina
Verzendingskosten light in the box
Weet er iemand wat de verzendingskosten zijn van light in the box naar België?
Voorbereiding Reacties: 7 14-3-2014 11:16:55

joyce
Traiteur gezocht!
Hallo iedereen, Door medische omstandigheden trouwen wij onverwachts dit jaar op 16/08/2014. Trouwzaal, dj, fotograaf en zo zijn reeds vastgelegd maar zijn dringend op zoek naar een goede, aan te raden traiteur!! Ons feest gaat door in Wortegem-Pete...
Voorbereiding Reacties: 3 14-3-2014 8:28:45

Dorothy
zenuwen, zenuwen, zenuwen, stress, stress, whoeahahaaaaaaaaaa...
Hoi hoi hoi, Morgen is het eindelijk zover ! Maar echt, ik heb stress, niet gewoon !! En ben super emotioneel. Als ik maar denk hoe de kindjes er morgen gaan bij lopen, dan begin ik al te janken !! Mijn recue bachbloesems helpen niet meer. slapen ko...
Voorbereiding Reacties: 17 14-3-2014 6:20:16

gerda
Proficiat Sandrine!!!
Ik wens je op deze stralende dag al het beste! Je hebt er heel lang naar uitgekeken. Geniet van elke minuut!
Ceremonie Reacties: 9 14-3-2014 0:04:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...