Nu Online
Momenteel zijn er 252 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wouter
visagiste bruidsmake up nu zondag.
 Wegens uitbreiding portfolio plan ik op verschillende zondagen een trash the dress fotoshoot. Wegens omstandigheden kan de visagiste nu zondag (16 maart) niet mee Planning: opmaak regio Limburg (Neerlinter, of afhankelijk va...
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 13-3-2014 23:34:17

Lorena
Ceremoniemeester gezocht regio limburg
Hallo bruidjes, De voorbereidingen voor ons huwelijk lopen eigenlijk al ferm op wieltjes en heb dus ook al heel wat kunnen regelen!! Wat is al geregeld? De kerk De feestzaal De dj De kapper Makeup Getuige van de bruid al gevraagd! En nu zijn we op...
Ceremonie Reacties: 3 13-3-2014 23:34:16

veronique
New york
Hey onze teller staat op 106 :) nog 15 weken, begint te korten. Dat wil ook zeggen dat new york dichterbij komt Iemand tips.... Tis onze eerste keer daar, dingen buiten alle traditionele dingen die je bezoekt enz Thanks, Een mega happy hopend op m...
Voorbereiding Reacties: 2 13-3-2014 21:46:54

Jolien
Volslank
Hey Mijn eerste berichtje hier op het forum. Ik ben mijn zoektocht naar een jurk begonnen. Alleen weet ik niet goed waar te beginnen. Ik heb namelijk een grote maat (maat 48). Heeft er iemand ervaringen met trouwjurken in grote maten? Alvast...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 13-3-2014 21:35:30

Lieve
Nemen jullie voor al de heren van de suite een corsage of alleen voor de bruidegom?
Ik heb prijs gevraagd en een corsage komt op 5 euro het stuk uit ongeveer; ik heb niet veel mansvolk in de suite, maar weet niet of ze dat wel leuk vinden en ik weet ook niet of het nog 'van de mode is' om dat te doen.G...
Voorbereiding Reacties: 16 13-3-2014 18:25:06

gerda
Kleedje Oni Onik
Ik heb mijn oog laten vallen op een suitekleedje van Oni Onik. Op de website van deze kledinglijn had ik direct zoiets van "dit is het!" Omdat de foto toch niet heel duidelijk was, contacteerde ik ongeveer een maand geleden via mail he...
Kledij - Suite Reacties: 9 13-3-2014 17:48:22

liesbet
Suitekledij! Broek + bustier
Beste, Suitekledij bestaande uit een broek en een bustier. De kledij is afkomstig van de zaak PRIMA DONNA, en is van het merk: LINEA RAFFAELLI. De kleuren zijn oranje (geen fel oranje) en bruin. bustier (oranje): - borstomtrek: 1.07 cm - lende-...
Kledij - Suite Reacties: 0 13-3-2014 16:47:48

liesbet
Suitekledij! Rok + bustier
Beste, Suitekledij bestaande uit een rok, een bustier en een "sjaal" die dichtgestikt is, (dit heeft een naam, maar ik ben hier niet zo sterk in) bijpassend met de suitekledij. De kledij is afkomstig van de zaak PRIMA DONNA en ook van het huismerk....
Kledij - Suite Reacties: 0 13-3-2014 16:44:46

liesbet
Koop het NU het trouwkleed van je dromen! ( met echte SWAROVSKI - steentjes )
Beste, Qua kleur bestaat het kleed uit gebroken wit. Het is net of het kleed bestaat uit een bustier en een rok, maar dat is schijn, het is wel degelijk een kleed uit één geheel. Met sleep en swarovski - steentjes. En A-lijn. Zeer mooi, ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 13-3-2014 16:35:12

Anne
Misboekje help!
Hallo allemaal, Vandaag wou ik beginnen aan het samenstellen van ons misboekje... Maar heb niet veel inspiratie .Zouden jullie jullie boekjes eens kunnen doorsturen om wat ideeën te krijgen?  Je kan ze mailen naar gautlies@gmail.com. Alvast...
Ceremonie Reacties: 3 13-3-2014 16:13:38

Mrs to be
misboekje wat is verplicht?
Hey iedereen daar! Ik heb de indruk dat onze pastoor ons graag een beetje in onwetendheid houdt over wat er nu wel en niet verplicht in een misboekje moet komen. In het voorbeeld dat hij gaf stond er bijvoorbeeld een openingsgebed en het onze vader...
Ceremonie Reacties: 6 13-3-2014 14:37:06

Ilse
Hoe kan ik mijn trouwdatum toevoegen aan mijn account?
Dames, ik ben dat dus al maanen aan't bekijken, maar nog steeds heb ik het niet gevonden...hoe moet je je trouwdatum toevoegen aan je account? Lijkt nu zo een domme vraag, maar ik vind het echt niet *typisch ikke, iets willen en er steeds over kijke...
Voorbereiding Reacties: 4 13-3-2014 14:27:33

Winde
Feestzaal
Hallo iedereen! Ik heb gisteren pas een account aangemaakt op deze site dus het is hier allemaal nog wat nieuw voor mij :) Sommigen onder jullie zullen zeker en vast al een geschikte feestzaal gevonden hebben.. Kan iemand een zaal aanraden? Zeker i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-3-2014 12:09:23

Coraline
Kant op kant
Dag bruidjes Nog 64 dagen en het is dan ook aan mijn beurt. JOEPIEMaar nu even jullie mening graag. Mijn trouwkleed is volledig in kant (knielengte) en ik had er graag een kleine bolero erover gedragen. Die zal ik zelf naaien maar nu is mijn vraag of...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 13-3-2014 11:36:42

lien
Vriend trouwt vandaag, ik zaterdag
Hallo, Ik heb mij dinsdag een kriek gelachen als ik bij de juwelier om onze trouwringen ging. Ik paste mijn ring en de juwelier zei kijk ook eens naar de gravering. Alles in orde bij mij. Dan zei hij kijk ook eens naar de andere ring. Ik zeg al lac...
Voorbereiding Reacties: 10 13-3-2014 9:20:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...