Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mindy
Extravaganza limousines
Hey, heeft er iemand ervaring met Extravaganza limousines? Graag een seintje :-)
Voorbereiding Reacties: 1 18-3-2014 10:11:29

Lieve
Welkomsttekstje voor in de kerk
Hallo Iedereen , Ik zoek een klein welkomsttekstje voor in de kerk dat ons dochtertje kan zeggen. Ze is dan juist 6 jaar , ze kan dan nog niet lezen. Wie kan mij daar bij helpen ? Alvast bedankt.Groetjes , Lieve  
Voorbereiding Reacties: 3 17-3-2014 20:36:22

diny
Eindelijk onder de 100!!
Yes yes, Al 5 dagen onder de 100, niet te geloven dat ik aan over de 500 begonnen ben Leuke ervan is dan natuurlijk wel dat je tijd genoeg hebt om alles te plannen en de zenuwen dan ook volledig onder controle zijn. Benieuwd of ik binnen 2 maand of ...
Voorbereiding Reacties: 2 17-3-2014 19:40:08

samantha
Foto locatie binnen omgeving Lanaken
Hallo, Weet iemand een leuke, mooie binnen locatie waar we heen kunnen voor de foto's mocht het die dag regenen? Wij trouwen in Pietersheim en maken daarna bij mooi weer in de omgeving van Pietersheim. Maar waar kunnen we heen bij slecht weer???
Locaties - Fotografie Reacties: 3 17-3-2014 19:27:13

sandrine
Na 913 verloofd te zijn,zie hier een nieuwe familie Boussier op 14/03/14
Hallo bruidskoppels in spe en getrouwden zoals beloofd kom ik mijn verslag schrijven van onze wondermooie dag. ik zal PROBEREN om die zo kort mogelijk te houden hihi Om 4U45 waren we al klaarwakker,wat van mijn gewoonte niet is,lol. op gemak koff...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 19 17-3-2014 12:24:26

Caroline
Mini-kostum
Dag mede bruidjes, Onze grote jonge van bijna 4 jaar zou graag een klein kostum aan hebben met de trouw. Weet iemand waar je dit kan kopen. En niet overdreven duur is. Want dit doet hij waarschijnlijk nooit nog aan. We zijn hem aan't proberen om te...
Kledij - Suite Reacties: 10 17-3-2014 11:50:54

Dorien
Trendjuwelier.nl
Heeft er iemand ervaring met trendjuwelier.nl? Goede kwaliteit juwelen? Qua service?
Kledij - Accessoires Reacties: 0 17-3-2014 11:34:34

christel
Nog 200 dagen vandaag wie nog :-)
Wat leuk je teller te zien op 200d het zal er nog rap zijn :-) Wat hebben jullie al inorde? Hier al gedaan: Feestzaal ok Dj ok Fotograaf ok Trouwjurk ok Kindjes ok Bruidegom ok Vervoer ok Gemeentehuis ok Getuigen ok Make up ok Kapper ok Huw...
Voorbereiding Reacties: 11 17-3-2014 11:13:09

Lien
Mijn vorderingen :)
Heey mede bruidjes! Ik wou even meedelen hoever ik al sta en jullie raad vragen over nog een aantal dingen :) Wij trouwen op 13 september, nog een kleine 6 maand dus maar er is al veel in orde ondertussen! Eventjes een opsomming: - De zaal ligt vast ...
Voorbereiding Reacties: 7 17-3-2014 8:41:37

sanne
Kapstokken DIY
Dag allemaal, ik heb mij aan het 'knutselen' gewaagd. Ik ben zelf niet echt creatief, maar gelukkig was pinterest dat in mijn plaats ;) Ik heb voor mijn 'bridesmaids' gepersonaliseerde kapstokken gemaakt om hun kleedjes aan te hangen. En hier he...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 16-3-2014 23:48:31

Tiny
Duifjes
Wij zijn op zoek naar mooie witte duifjes die we kunnen loslaten na de kerkdienst en die terug vliegen naar hun baasje ... Iemand een idee die mij kan helpen aub , wij trouwen in Moen dicht bij kortrijk...
Ceremonie Reacties: 5 16-3-2014 20:49:59

tatjana
Fotolocatie gezocht regio Leuven
Wij zijn nog op zoek naar een fotolocatie voor binnen , moest het slecht weer zijn , Liefst omgeving Leuven , iemand tips ?
Locaties - Fotografie Reacties: 1 16-3-2014 20:08:59

Shana
FORD MUSTANG GEZOCHT
Hallo, Mijn vriend heeft een zwak voor een ford mustang en zouden deze dan ook graag gebruiken als huwelijksvervoer is er hier iemand die ons hier mee kan helpen tegen een klein prijsje? we zouden je super dankbaar zijn. Groetjes Shana
Ceremonie Reacties: 6 16-3-2014 15:45:47

kelly
toeristentram
Wij zouden als vervoer de toeristentram van lier willen huren. Iemand enig idee hoe snel zoiets rijdt? Want we moeten wel op tijd op de bestemming geraken natuurlijk :)
Voorbereiding Reacties: 4 16-3-2014 15:31:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...