Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Limegroen haaraccessoire Linea Rafaelli te koop!
Hallo toekomstige bruidjes, Ik heb een limegroen haaraccessoire van Linea Rafaelli te koop, ideaal om een kort kapsel feestelijker te maken. Slecht éénmaal gedragen door mijn mama voor mijn huwelijk. http://www.2dehands.be/kleding-acces...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 20-3-2014 14:08:58

Sabrina
Bedankjes per persoon of per koppel?
Voorzien jullie bedankjes per persoon of per koppel?
Voorbereiding Reacties: 9 20-3-2014 13:44:02

Dorien
stoelhoezen
Hoi allemaal, Wij trouwen op 1 augustus en ik ben niet zo blij met de stoelen van onze trouwzaal. Bijgevolg ben ik op zoek naar stoelhoezen om te huren (wit of ecru) maar ik vind er enkel aan belachelijk hoge prijzen... Heeft er iemand tips? :...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 20-3-2014 12:01:48

samantha
trouw
nog 45 dagen en ik trouw :-) alleen zoveel stress voor die misboekje als ik maar een drukker vind :-(
Voorbereiding Reacties: 5 20-3-2014 12:01:22

kathleen
Ceremoniewagens antwerpen
Ik,woon in rumst en zou graag voor mijn huwelijk 1 witte Mercedes (e) en twee zwarte Mercedes (e) klasse huren met chauffeur. Ik vind deze wagens wel maar nooit in de regio van antwerpen. De ceremoniewagens die ik vind rijden niet in Rumst. Kan er i...
Ceremonie Reacties: 3 20-3-2014 11:49:13

samantha
drukkerij
help wie weet een goeie drukkij rond tienen-Sint-Truiden??? heb nog een beetje meer dan 2 maanden tijd en dan trouw ik
Voorbereiding Reacties: 18 20-3-2014 10:55:43

Melissa
teksten uitnodiging willen jullie eens nakijken!
dag bruidjes, ik moet onze teksten doorsturen naar de drukker en zou graag jullie mening eens horen over de teksten en of deze wel duidelijk zijn  we hebben een standaard tekstje op elke kaart en dan een klein kaartje dat er bij komt als je uit...
Uitnodigingen Reacties: 14 20-3-2014 9:02:03

Evelyn
in de wolken met mijn kapper
hoi hoi! gisteren eens langs geweest bij de kapper om te kijken hoe hij mijn haar zou willen doen. Na nog geen 2 minuten toonde hij wat gij vond dat mij pastte. Toen ik in de lach schoot vroeg hij wat er scheelde. Ik had een foto in mijn hand tas...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 20-3-2014 7:58:12

Hans
Verbeke Foundation
Hey, de Verbeke Foundation lijkt ons een fantastische plek om te trouwen. We hopen nog dit jaar daar te trouwen, maar ze hebben nog geen vaste traiteur... Plant er nog iemand daar dit jaar te trouwen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 19-3-2014 22:35:47

Fien
Kapster Herent/wijgmaal of aan huis
Ik zoek een kapster die wat ervaring heeft met opsteekkapsels en voldoende tijd kan maken voor een proefkapsel. Het liefst aan huis, maar vind dit precies niet, dus indien mogelijk in de buurt van Herent of Wijgmaal. Dankjewel!
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 19-3-2014 21:07:12

sandrine
mijn trouwring is wat aan de grote kant,en nu??
hoikes. hier ben ik weer. ik merk dat mijn trouwring makkelijk,beetje te makkelijk van mijn vinger kan als ik ze even uitdoe. ik ben bang dat ik op een dag ze zal verliezen doordat ze een beetje te groot is. ze hadden nochtans mijn maat genomen maar...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 19-3-2014 18:07:26

mona
Als ik Astrid Bryan zou zijn...
... zou ik nu zeker zeggen: "Oh my goooood, that's so out of control and amaaaaaazing!" :-D De foto's van onze after-wedding-fotoshoot staan online! http://nidoo-hochzeitsfotograf.de/blog/wedding-shooting-den-haag-liesbeth-francis/ Wat vinden jul...
Locaties - Fotografie Reacties: 25 19-3-2014 15:17:40

Jolien
Koonings / Ann & John
Hey Ik wil binnenkort op 1 mei (feestdag voor ons, maar niet voor onze Noorderburen) een afspraak maken bij Koonings en Ann & John. Ik heb hier op het forum gelezen dat je bij hen soms 'pasgeld' moet betalen... Klopt dit? Wie is hier naartoe...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 19-3-2014 13:23:57

Melissa
spraytan of zonnebankkuur
Voor onze trouw twijfel ik nog of ik een zonnebankkuur ga laten doen of een spraytan. Vermits ik moeilijk bruin zou ik dan wel veel onder de zonnebank moeten gaan om een mooie kleur te hebben, dit is echter niet goed voor je huid. Iemand ervaring m...
Verzorging - Make-Up Reacties: 11 19-3-2014 12:48:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...