Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Kort, of kort...dat is de vraag
Hallo mede-bruidjes, Wat te doen met de lokken op de trouwdag? Wel, daar zit ik nu van bij de start mee. Laten groeien is geen optie. Lang haar, dat ben ik niet (meer). Maar als ik op pienterst of hier kijk ben ik ook nog niet op hét kapsel ge...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 23-3-2014 19:39:09

tineke
Tafelschikking
Hallo, We zijn bezig met een voorlopige tafelschikking op te stellen maar heb de volgende vraag: wat gebruiken jullie voor de eretafel? Ronde of vierkantige tafels? Wij zijn met 11. Iemand die ons kan helpen?
Voorbereiding Reacties: 6 23-3-2014 19:10:11

kelly
Tijd voor foto's...
Nu alles dichterbij begint te komen is het tijd om te beginnen aan de dagplanning... Hoeveel tijd rekenen jullie voor het nemen van jullie huwelijksfoto's?
Fotografie Reacties: 3 23-3-2014 19:09:48

Pascale
Comme chez soif
Hé Ladies, heeft er iemand ervaring met de mobiele bar Comme chez soif? Wij trouwen in het stadhuis van Antwerpen en het lijkt me wel leuk om de mensen die naar het stadhuis komen een drankje aan te bieden. Al weet ik net dat dit haalbaar is...
Ideeën Reacties: 0 23-3-2014 19:03:06

Lies
Nog 5 maanden
Vandaag nog exact 5 maanden tot onze dag. We zijn er een goeie 3 weken geleden aan begonnen en waar ik eerst dacht dat het toch wel moeilijk ging worden, zie ik het nu helemaal zitten.Sinds gisteren is mijn trouwjurk besteld en dat is een hele opluch...
Voorbereiding Reacties: 3 23-3-2014 17:31:02

nathalie
Winkel bruidsjurk
Hallo bruidjes, Kunnen jullie mij goede adresjes geven van bruidswinkels regio west Vlaanderen.. Ikzelf ben van Wevelgem. Ik wil niet gewoon de eerste de beste winkel binnen stappen en een jurk kopen die bijvoorbeeld ergens anders dan goedkoper bli...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 23-3-2014 17:03:11

Eve
misboekje
Hey allemaal Ik wou vandaag beginnen aan ons misboekje, maar ik ben tot de vaststelling gekomen dat ik niet echt weet hoe ik hieraan moet beginnen. Is er iemand die mij een voorbeeld van een misboekje kan bezorgen? Alvast héél erg bedank...
Voorbereiding Reacties: 9 23-3-2014 15:59:15

simonne
live band
hallo, heeft er iemand de live band tqila al eens bezig gehoord of waar kunnen we ze eens bezig zien?
Muziek - Live Reacties: 0 23-3-2014 15:41:08

confettigirl
loft bilzen
Iemand ervaring met the loft in bilzen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 23-3-2014 15:10:58

Wendy
Bedankingsfoto
Hallo, zou iemand mij kunnen helpen! Wij geven op de avond zelf aan onze gasten een huwelijksfoto als bedanking. Doordat wij dit de avond zelf nog doen, kan onze fotograaf enkel een foto bezorgen (foto formaat) met bedankings woordje op. Ik vind dit...
Fotografie Reacties: 3 23-3-2014 12:46:07

Ivan
op zoek naar beige gilet bruidsjongen
Hallo, We zijn voor onze bruidsjongen van 7 jaar nog op zoek naar een beige gilet. Liefst geen glanzend maar een eerder sportief type. We vinden er wel maar grijze. Iemand een idee waar ze er beige verkopen? Of heeft iemand er nog een 2de hands? Iv...
Kledij - Suite Reacties: 1 23-3-2014 12:22:08

BB
locatie foto's regio Mechelen - St-Kat-Waver of OLVrouw-Waver
Hallo , wij huwen op 21 juni en zijn nog op zoek naar een originele locatie om onze foto's te nemen. Liefst regio Mechelen - St-Kat-Waver of OLVrouw Waver. Iemand een ideetje ? Liever niet zo maar ergens in een park….. 
Locaties - Fotografie Reacties: 5 23-3-2014 11:05:11

Severien
Schoensticker
Hoi allen, ik heb zo al een paar keer op foto's schoenstickers gezien. Waar kan ik dergelijke stickers vinden? Het liefst met een Nederlandse tekst ... maar goed, Engels is voorlopig ook nog wel ok. Bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 4 23-3-2014 1:15:23

Julie
Huwelijksreis
Hej iedereen,We zijn nog op zoek naar inspiratie voor een spetterende huwelijksreis. We willen een reis maken, once in a lifetime. Eentje die je nooit meer kans maken.Tips, ideeën?
Huwelijksreis Reacties: 17 22-3-2014 20:26:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...