Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

christel
Uitnodiging? Save THE date verstuurd
Hallo hier wat bezig met wat er op de uitnodiging nogmaals en kan staan we hebben 17mei zen afspraak voor een fotoshoot te laten doen met de kindjes en zij dan op het kaartje zetten maar kan moeilijk mama en papa trouwen of kan dat wel nog na savet ...
Uitnodigingen Reacties: 0 27-3-2014 11:56:10

samantha
fotograaf
hallo iedereen nu dinsdag alle locaties gaan bezien met de fotograaf :-)
Locaties - Fotografie Reacties: 0 27-3-2014 9:32:00

samantha
wie kan me helpen ??
Hallo allemaal  , wie kan me helpen??? ben al paar dagen op zoek naar een tekst voor op het feest maar vin nergens iets wat me aan staat alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 0 27-3-2014 9:07:25

maartje
Suitekleed
Hey iedereen, mijn getuige en ik zijn op zoek naar een kort suitekleed voor haar. Hebben jullie tips waar we best kunnen gaan? Liefst ook betaalbaar :-) Bedankt!
Kledij - Suite Reacties: 5 27-3-2014 6:43:44

Jessica
Tekst viering
Hey, hey! Nog maar 86 dagen en we zijn volop bezig met het voorbereiden van onze viering met RentaPriest. Het meeste is rond, maar ik ben nog op zoek naar een mooie tekst om in het begin van de viering (na het welkomstwoord) voor te laten lezen door ...
Ceremonie Reacties: 2 26-3-2014 22:42:54

Lentl
Juwelen
Waar bestellen jullie je juwelen?  Ik hou niet van teveel, het moet eenvoudig, sober en niet strak aan de hals zijn.  Liever langer en mooi in de décolleté.  Wat voorzien jullie van juwelen?  Oorbellen en ketting, of ...
Voorbereiding Reacties: 18 26-3-2014 20:31:53

Yentl
Hulp bij tekst uitnodiging
 Hallo iedereen, We zijn, na 5 jaar samen zijn, gehuwd. Doordat we samen een huis gaan kopen voor 1 april hadden ze ons aangeraden om eerst te trouwen voordat we dat kochten. Daarom zijn we op 17 maart voor de wet getrouwd. Het was een intiem h...
Uitnodigingen Reacties: 1 26-3-2014 19:48:21

Elise
huwelijkskapsel/make-up
Op 2 augustus trouw ik in Deinze. Ik ben nog op zoek naar iemand die mijn make-up en kapsel kan doen. Is er iemand die tips heeft in de omgeving van Deinze? Alvast bedankt!
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 26-3-2014 19:41:37

inne
Gezocht ceremoniemeester
Hey Iedereen,Ik ben momenteel nog op zoek naar een ceremoniemeester regio Putte. Iemand tips? Trouwdatum is 09/08/2014.Gr,Inne  
Ceremonie Reacties: 0 26-3-2014 19:17:58

Coraline
panty onder trouwkleed
hoi Volgende week vrijdag mag ik gaan voor mijn eerste pas. Omdat ik een kort kleed draag had ik daar graag panty's onder gedragen. Welke neem ik het best?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 26-3-2014 19:08:27

sanne
Bruidsjuwelen aangekomen - verkeerde oorbellen.
Hallo allemaal, eerste teleurstelling sinds de voorbereiding.. Ik had op showroom privé ( een site met tijdelijke sales) een ketting met bijpassende oorbellen besteld. Heel eenvoudig, maar mooi. Familie had er al besteld dus vertrouwde ik he...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 26-3-2014 17:11:19

Jasmijn
Prijs Zalen Oost-Vlaanderen
Hallo iedereen, Heeft er iemand een lijst van feestzalen regio O-VL met prijzen erbij?We zijn volop aan het zoeken naar een leuke maar vooral betaalbare zaal!Iemand een idee wat een goed gemiddelde is?  
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 26-3-2014 16:46:18

Nele
Tijdstip eerste pas
Hey allemaal, Ik heb reeds in juli 2013 mijn trouwkleed gekozen bij Scarpellini in Oostende. Ik was toen heel tevreden over de service. Ik trouw op 17 mei 2014. Ondertussen zijn we reeds eind maart, en mijn trouwkleed is nog altijd niet binnen, dus ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 26-3-2014 15:59:00

Tiny
help!
Iemand een idee hoelang het duurt tegen de suite binnen is in de kerk van buiten naar binnen ?  welk liedje lieten jullie enkel voor de suite afspelen ??? dringend gezocht pfff
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 26-3-2014 11:52:31

lien
Ons dagje dat veel te snel ging
Hallo, Eindelijk vind ik een beetje tijd om mijn verslagje van onze dag neer te schrijven. We zullen beginnen met de week voor de trouw. De zangeres had geen stem meer, maar dit is nog redelijk snel opgelost geweest. We hebben het geluk gehad nog ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 9 26-3-2014 11:33:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...