Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Tanja
goodiebags vrijgezelle
Hoi allemaal, ik heb voor mn vriendinnen die mn vrijgezelle in elkaar aan het steken zijn een klein presentje. Ze zijn met 9, dus ik moest zien dat de kosten niet hoog zouden oplopen. Ik heb een geschenkzakje in de kleuren van de trouw. Daar zit in :...
Voorbereiding Reacties: 7 28-3-2014 16:41:30

Christel
fotolocatie noord limburg
Hoi iedereen,Met nog 49 dagen op de teller, zijn we op zoek naar een mooie fotolocatie in noordlimburg.We trouwen in Peer en het feest gaat door in Overpelt. Ik ben van Lommel en mijn vriend van Bree. En we hebben 2 kindjes.Sugge...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 28-3-2014 14:11:33

evy
Het klinkt misschien raar, maar bruidjes die geen bh droegen/dragen onder hun strapless jurk
Hallo, ik kom net terug van de bruidswinkel om bh's te passen voor onder mijn jurk, zodat ik weet welke ik neem voor mijn eerste pas. Er was maar een modelletje, met een beetje kant. Ik vond deze 1) niet mooi en 2) deze zakte af (ook in een kleinere...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 28-3-2014 14:09:19

Sofie
Sommige gasten enkel dessertbuffet?
Wie is er nog zo te werk gegaan, een deel gasten(close, familie) met receptie en diner endaarna het andere deel gasten laten bijkomen voor het dansfeest en dessertbuffet? Ik ben zelf nog maar op 2 trouwfeesten geweest lang geleden dus veel ervaring ...
Voorbereiding Reacties: 14 28-3-2014 13:57:52

Annemie
Kapper Leuven
Hallo, Heeft iemand goeie veraringen met een kapsalon/make-up in de buurt van Leuven? Liefst aan huis, maar ik kan ook naar het salon zelf gaan. Ik had al wat opgezocht en kwam het 'virtuele kapsalon' tegen, die samen werken met Sanké in Leuven...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 28-3-2014 11:43:22

Marijke
Vrijgezellen koppelen aan wettelijke trouw? 2 keer trouwen :) of 1 dag all inclusive?
Hey iedereen, ik zit al een tijdje in mijn hoofd met het idee om mijn vrijgezellen te koppelen aan de wettelijke trouw... De kerk en echte trouw doen we op 4 oktober, maar het leek me fijn om ons zo allemaal samen op te maken en iedereen dan ook op d...
Ideeën Reacties: 5 28-3-2014 11:25:58

Emmy
Lingerie merk Poirier
Hallo, heeft er iemand ervaring met lingerie van het merk Poirier? Ik vind het heel mooie lingerie voor onder mijn trouwjurk, maar heb er geen idee van of het makkelijk zit en wat de prijs is? grtz
Kledij - Accessoires Reacties: 5 28-3-2014 11:00:47

Vicky
Bruidstaart regio Mechelen/Antwerpen
Hallo, Met nog 70 dagen op de teller ben ik op zoek naar tips voor een mooie en betaalbare "Amerikaanse bruidstaart"voor ca. 100 personen. We verwachten 130 personen op het avondfeest en er is een dessertenbuffet, dus een taart voor 100 personen zal...
Voorbereiding Reacties: 5 28-3-2014 10:24:15

elke
Waar op zoek naar schoenen?
Dag dames, Ik moet dringend op zoek naar schoenen voor de trouw en ook nog Lingerie voor onder het kleed, ik woon in Helchteren, weet iemand waar ik in Limburg kan gaan kijken hiervoor?
Kledij - Accessoires Reacties: 6 28-3-2014 10:21:59

Els
Te koop : trouwjurk Linea Raffaelli B13 Set 19 maat 40-42
Te koop Kapaza Zoekertjesnummer: 83025667 , gekocht bij Het Bruidshuis te Merksem. Super mooie trouwjurk, reeds naar droogkuis geweest. Bij de jurk is een ceintuur, ik heb deze voor ons opnieuw laten maken met mooie bloem, in dezelfde stof als het he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 28-3-2014 10:14:07

Lies
Het belangrijkste ligt definitief vast!
Sinds vanmorgen 8u liggen onze datum en uur definitief vast! Jeuj. Nu verder op zoek naar een feestlocatie.
Voorbereiding Reacties: 3 28-3-2014 10:00:54

Evy
Decoratie Feestzaal
Hallo iedereen, zit met een vraagje.Toen wij onze feestzaal gingen reserveren hebben wij gevraagd of wij bloemstukjes moesten voorzien voor op de tafel.De feestzaal zei van nee dat hoeft niet wij voorzien stukjes voor op de tafel.Maar nu i...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-3-2014 9:36:28

Fien
Meora praatpaal
hallo, iemand ervaring met Meora als praatpaal? Lijkt me super, maar wil ervaringen lezen, liefst goeie :)
Video Reacties: 10 28-3-2014 9:20:24

Evelien
Dresscode omschrijven op de uitnodiging
Hey allemaal, Wij hebben gekozen voor een galabal. We vinden dat dit iets extra's geeft aan ons huwelijksfeest. Het zou leuk zijn dat er zoveel mogelijk mannen in kostuum komen, maar we ze verplichten niet. Ook voor de vrouwen verwacht...
Uitnodigingen Reacties: 9 28-3-2014 8:46:53

wendy
90 dagen en kan weer afvinken junibruidje
jeeeeeeeeeee gisteren ons ringen gaan bestellen en een doos gevonden voor de envelopjes en we kunnen weer afvinken en de teller zit op "90" nu nog de uitnodigingen ontwerpen en een paar decoratie stukjes afwerken en denk dat we er dan helemaal klaar ...
Voorbereiding Reacties: 1 28-3-2014 7:19:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...