Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

laurie
geen inspiratie voor boekje van viering
Hey, wij trouwen buiten in de tuin van onze feestzaal en die feestzaal werkt met paters van de goede herder. heeft iemand voorbeelden van een boekje van een viering met de goede herder? bedank!
Ceremonie Reacties: 0 28-3-2014 6:51:50

Karen
Retouches Jagre
Beste bruidjes, Nu heb ik gisteren gebeld voor de eerste pas wat ik vergeten vragen was bij aankoop was de prijs van de retouches. Ik had diezelfde dag terug gebeld met die vraag en ze wist mij te zeggen dat het 100 euro was voor een kleed met tul...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 28-3-2014 6:04:39

Kim
misboekje af
jeeeeeeeej :D Op 190 dagen van de grote dag is het misboekje zo goed als af whoep whoep !!! 
Ceremonie Reacties: 5 27-3-2014 22:26:04

Sofie
Het oneindige getwijfel
Dag iedereen, mijn vriend vroeg mij ten huwelijk met lichtroze gerbera's. Zowel het kleur als de bloem zelf genieten mijn  voorkeur. Nu vertelde mijn weddingplanner dat dit totaal niet in ons concept past. Ik vind pioenen wel mooi maar dat z...
Bruidsboeket Reacties: 13 27-3-2014 20:04:09

Julie
Jeej weer iets afvinken! :)
Hoi allemaal! Nog 183 dagen op de teller en ik trouw met de man van mijn leven! Zaaaalig! :) Ik heb er enorm veel zin in!  Er moet nog wel wat gebeuren maar dit is hetgeen we tot hier toe al in orde hebben gebracht: -zaal -kleed -kostuum -f...
Voorbereiding Reacties: 6 27-3-2014 19:26:34

Bart
ceremonie
Hallo , Wij zijn volop bezig met onze ceremonie aan het voor bereiden. kan iemand helpen met een boekje van een ceremonie om een beetje een idee van de planning te krijgen . In ieder geval al bedankt
Ceremonie Reacties: 0 27-3-2014 18:27:58

Annekatrien
Juij nog een paar dingen afvinken
De kleedjes voor de bruidskindjes zijn nu helemaal in orde :) en ook ons ontwerp voor de uitnodigingen zijn binnen bij de drukker, ze gingen nog een paar dingen aanpassen en dan kunnen we maandag gaan kijken naar een proefdruk :)...
Voorbereiding Reacties: 1 27-3-2014 17:18:27

Melissa
help, verliefd op schoenen maar vind ze niet
  dag bruidjes,  ik heb voor mijn dochterje de perfecte schoentjes gevonden! Toen ik deze wilde bestellen zag ik ineens staan dat deze uitverkocht waren! Iemand enig idee waar ik deze  ergens kan vinden op een andere site bv? http://...
Kledij - Suite Reacties: 3 27-3-2014 17:09:25

Keke
Uitnodigingen met Pasen geven??
Volgende maand met Pasen zien wij al onze tantes en nonkels... Onze uitnodigingen zijn klaar en we dachten misschien om ze dan uit te delen, daar we iedereen dan zien... Wat denken jullie hiervan? To do or not to do? Onze ouders zeggen dat het zeke...
Uitnodigingen Reacties: 7 27-3-2014 16:39:37

Ilse
retro fotograaf gezocht
Wij zoeken een fotograaf met een specifieke retro stijl gezien ons huwelijk echt wel vintage stijl zal zijn. Ik ben op de site van littlemissdaydream.be gekomen en dat was echt wel iets dat we zochten, jammergenoeg is ze niet meer beschikbaar op 9 a...
Fotografie Reacties: 17 27-3-2014 16:25:27

Keke
Suitejurk maat 38 (Nieuw!)
Wij verkopen een nieuwe suitejurk maat 38. De jurk gaat weg wegens te groot... (Op zoek gaan naar een andere jurk dus :() Indien jullie interesse hebben, mogen jullie contact opnemen via e-mail: keke_joje@outlook.com Ik zal dan foto's versturen.
Kledij - Suite Reacties: 2 27-3-2014 16:11:03

Marjolein
Fotograaf gezocht regio ieper-roeselare
Hallo allemaal Wij zijn nog op zoek naar een fotograaf regio Ieper-Roeselare voor ons huwelijk op 6 september. We zijn vooral niet op zoek naar de klassieke zeemzoete stijl :) Iemand die goede tips kan geven?  Alvast bedankt
Fotografie Reacties: 12 27-3-2014 14:59:02

tatjana
kleed vs schoenen
 Hallo allemaal , Even een vraagje voor jullie !Mijn kleed is de ladybird 32001, nu vind ik het nogal moeilijk hier schoenen bij te vinden , ik wil geen klassieke bruidsschoenen dus ik had mss aan deze gedacht, match of niet ? graag jullie meni...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 27-3-2014 12:43:26

kelly
alleen maar twijfels.....
Zou het een vrouwelijk trekje zijn want heb net hetzelfde. In oktober gaan kiezen en na een 9-tal kleedjes te passen, mijn keuze gemaakt. De 'jury' die ik meehad was unaniem en ikzelf ook (op dat moment) :-) Sindsdien alleen maar twijfels :-( Gistere...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 27-3-2014 12:17:05

christel
Uitnodiging? Save THE date verstuurd
Hallo hier wat bezig met wat er op de uitnodiging nogmaals en kan staan we hebben 17mei zen afspraak voor een fotoshoot te laten doen met de kindjes en zij dan op het kaartje zetten maar kan moeilijk mama en papa trouwen of kan dat wel nog na savet ...
Uitnodigingen Reacties: 2 27-3-2014 11:56:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...