Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karolien
Teenslippers
Hallo, Ik had graag een mand slippers gezet op ons avondfeest voor de vrouwen met pijnlijke voeten. We trouwen volgende week zaterdag 5 april. Dat is natuurlijk nog vroeg in het seizoen, dus ik heb nog geen goedkope slippers gevonden in Action of Bl...
Ideeën Reacties: 14 26-3-2014 11:30:51

Niki
Aaaaarrgghhh! Waarom doet iedereen plots zo moeilijk?
Sorry, er moet me even iets van het hart... Met nog 50 dagen op de teller lijkt het wel of iedereen plots moeilijk begint te doen!!! Wij hebben vorige week onze uitnodigingen verstuurd. Nu moeten we van mijn schoonvader 'familie' uitnodigen die ik ...
Voorbereiding Reacties: 9 26-3-2014 11:19:06

Sylvie
overnachten: waar? - shuttledienst? - tot hoe lang op kamer?
Hey iedereen, ik heb even jullie advies nodig. Ons feest zal ofwel plaatsvinden in Gent ofwel in Eeklo. Aangezien mijn schoonfamilie van Antwerpen is willen we voor de dichte familie toch in slaapplaats voorzien. Indien ons feest plaatsvindt in Eeklo...
Locatie Reacties: 0 26-3-2014 10:23:17

Lien
Something old, something new, something borrowed, something blue
Heeeeey!! Mijn vriend maakte een mopje over het rijmpje 'Something old, something new, something borrowed, something blue & a sixpence in your shoe' en zei dat ik me hier aan moest houden. Om hem te verrassen ben ik dit dus echt van plan! Someth...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 26-3-2014 9:15:45

Lies
feestlocatie-stress
Net als je denkt dat het misschien toch allemaal goed komt, loopt het weer helemaal mis natuurlijk. Gisterenavond kwam ik thuis van het werk en had het liefje slecht nieuws; hij had terug contact opgenomen met de zaal (we hadden een optie en zouden d...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 26-3-2014 8:30:05

Karolien
Kleine schuur + tuin
Hoi hoi, voor mijn niet-zo-traditionele trouw ben ik op zoek naar een kleine schuur met daaraan grenzend een mooie tuin. We willen één grote fuif geven, dus voor onze 150 gasten moeten geen tafels (of slechts enkele) voorzien worden. En als...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 26-3-2014 8:17:01

Debby
enthousiast!
Gisteren mijn online bestelling toe gekregen van men bruidsjuwelen en ze zijn echt super mooi! Heb ze dan ook meteen eens gepast en echt helemaal mijn ding. Me happy...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 26-3-2014 8:08:50

jeff
witte paraplu
Hallo wij zoeken dringend een witte paraplu te kopen voor een huwelijk op 5 april!Liefst in de omgeving NINOVE - AALST...Wie heeft er eentje te koop of wie weet een winkel?alvast bedankt!  
Kledij - Accessoires Reacties: 4 26-3-2014 6:22:18

Shari
Misboekje is goedgekeurd!
We zijn net terug van de pastoor en ons misboekje is goedgekeurd, zowel al de teksten als de liedjes, alleen 1 want manlief gekozen had (eentje van ac/dc) moest er uit maar dat had ik wel verwacht;) ik weet dat er veel andere met hun boekjes bezig z...
Ceremonie Reacties: 24 25-3-2014 22:43:12

stephanie
Nog 117.
Nog 177 dagen en het is zo ver !! Alles ligt wat stil doordat we denken dat we alles zowat hebben : - trouwkleed - zaal -traiteur - muziek - inkleding zaal - fotograaf - boeketje Enkel de uitnodigingen hebben we nog niet maar deze vinden we te v...
Voorbereiding Reacties: 2 25-3-2014 20:36:21

Nele
Bijna 1 jaar later...
Reeds 304 dagen getrouwd en nog steeds super gelukkig met mijn gezinnetje. Heb op dit forum veel inspiratie opgedaan, veel verhaaltjes gelezen en vooral veel foto's bekeken. Hieronder een link naar de foto's van onze mooiste dag (naas...
Fotografie Reacties: 12 25-3-2014 20:00:15

Lore
Naaister gezocht - regio Limburg-Leuven
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een naaister die de kleedjes voor mijn 3 volwassen bruidsmeisjes kan maken. Dit bij voorkeur in regio Limburg of Leuven. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt. Groetjes, Lore
Kledij - Suite Reacties: 3 25-3-2014 16:13:27

sara
Schande... niet aanbellen voor uitnodigingen
Pff... wat een gedoe. Wij hebben reeds enkele uitnodigingen persoonlijk gegeven aan vrienden die we toch zagen. Bij enkele familieleden hebben we reeds aangebeld en afgegeven. Enkele heeft mama aan de familie bezorgd. Bij anderen gewoon in de brieve...
Uitnodigingen Reacties: 15 25-3-2014 13:41:06

Herta
Activiteiten voor de kinderen
Hallo iedereen, wij hebben op ons feest ong. 15 kids en voorzien 2 dames die deze zullen helpen bij het eten aan de kindertafels en met hen achteraf allerhand activiteiten zullen doen (kinderdansen, poppenkast of toneelstukje opvoeren, knutselen, etc...
Ideeën Reacties: 11 25-3-2014 10:31:22

Sara
Discobar Chivas
Hallo heeft iemand ervaring met Discobar Chivas uit Temse??? Dank u
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 25-3-2014 10:29:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...