Nu Online
Momenteel zijn er 239 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bianca
candy buffet
Hoi ladies, Met nog 103 dagen op de teller begin ik toch wat stress te krijgen want mijn to do lijst is nog lang :-). Aangezien ik van jullie altijd geweldig advies krijg opnieuw een vraagje. We zouden als bedankjes een candy buffet willen plaatsen...
Voorbereiding Reacties: 12 16-3-2014 14:46:02

smili
allerlei te koop !
hoi dames,  ik heb enkele spulletjes in aanbieding.  Een corset van Di Lorenzo, zeer mooi ! slechts 1x gedragen. Maat 80D  Een onderrok voor jurk , maat L , slechts 1x gedragen Beige schoenen, maat 41 , slechts 1x gedragen heb ook no...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 16-3-2014 14:20:22

An
Openingsdans - Absynthe Minded
Hey bruidjes, Wat vinden jullie van de openingsdans: Absynthe Minded - Paramount?  http://www.youtube.com/watch?v=5-E_QN4MjeI
Openingsdans Reacties: 5 16-3-2014 13:11:50

Eef
Liedjes voor broers en zussen
Heykes allemaal,wij zijn op zoek naar een liedje over broers en zussen om op te dansen na onze openingsdans. Mijn ventje heeft nl. een zus en ik een broer. Iemand een idee? Alvast bedankt!  
Openingsdans Reacties: 2 16-3-2014 12:26:58

inez
sleep of niet?
Hoi iedereen Gisteren ben ik bij Youniek in Turnhout geweest en na heel lang passen toch wel mijn droomjurk gevonden! Het is uiteindelijk het eerste kleed dat ik heb gepast geworden, maar dan met een paar aanpassingen. Ik kreeg eerst niet goed uitge...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 16-3-2014 10:49:22

tineke
nog juni bruidjes?
Zijn er nog mensen die in juni trouwen? Hoe ver staan jullie al?  Wij hebben al: - vervoer - getuigen- gemeentehuis ok- kerk ok- bruidskindjes en kledij - geschenkje voor bruidskindjes- uitnodigingen - bruidsjurk - kostu...
Voorbereiding Reacties: 6 16-3-2014 9:50:36

maat
discobar
Heeft iemand ervaring met discobarFiasco?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 16-3-2014 8:17:17

confettigirl
feestzaal gezocht midden Limburg
Hallo We zijn op zoek naar een zaal voor ons trouwfeest We vinden de loft in bilzen heel interessant lorka in hasselt Elysee in genk Heeft iemand hier ervaring mee?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 16-3-2014 0:18:58

Maaike
2e pas :))))
Vandaag 2e pas gehad!! Echt al bijna een mooi totaal beeld gezien van kleed met sluier, tot over mijn oren verliefd op mijn trouwkleed!!!! De volgende pas is de donderdag voor den trouw, het begint echt goe te korten nu. Zijn dan oo nog is even onze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 15-3-2014 23:43:37

maude
geschenken voor de ouders en getuige te bedanken
Hallo wij zijn op zoek naar geschenken voor onze ouders en onze getuige te bedanken op onze trouwfeest. kunnen jullie onze helpen met een paar voorstellen Dank u wel Mvg   
Ideeën Reacties: 5 15-3-2014 20:05:14

Fien
Openingsdans, help!
Ik vind maar geen mooi liedje... Welk liedje hebben jullie? Ik vind er maar geen...
Muziek - Ceremonie Reacties: 34 15-3-2014 19:24:55

Dorien
Start dessertbuffet
Hallo iedereen, Ik ben sinds vorige week verloofd en wij zullen al in oktober trouwen, redelijk snel dus. :) Ik ga morgen mijn favoriete zaal bezoeken, en heb al wat formules gekregen van hoe ze werken en wat de prijzen zijn, valt goed mee. Wij zoud...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 15-3-2014 19:02:14

Sofie
Bruidsmake-up en -kapsel regio Gent
hoi, de persoon die mijn haar en make-up zou verzorgen op ons huwelijk heeft laten weten dat er iets is tussengekomen voor haar... Het liefste zou ik iemand vinden die zowel kapsel als make-up doet, indien mogelijk aan huis (proef hoeft niet, de da...
Verzorging - Kapsel Reacties: 7 15-3-2014 15:37:29

ine
fotolocaties rond maldegem
 Dag iedereen,Zoals de titel het zegt zijn wij nog op zoek naar leuke fotolocaties. We hebben wel een mooi gemeentepark maar we willen ook nog foto's op een eventuele andere locatie nemen. Zijn er hier mensen die zelf fo...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 15-3-2014 12:46:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...