Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mellanie
Liedje
Hallo iedereen, ik heb jullie hulp nodig. Mij broer is in november onverwachts overleden. Hij keek zo uit naar ons huwelijk, hij was mijn getuige. Het plannen van ons huwelijk heeft enige tijd stil gelegen. Ik wil mijn broer in onze misviering herde...
Ceremonie Reacties: 16 28-2-2014 20:14:09

Wim
Ceremonie me de Vliegende Pastoors
Hallo, Nog 231 dagen en onze ceremonie zal geleid worden door de Vliegende Pastoors. Wij hebben over hen al veel positieve en enthousiaste reacties vernomen, maar zelf hebben wij hen helaas nog niet aan het werk gezien. Voor we de eerste maal met hen...
Ceremonie Reacties: 3 28-2-2014 17:29:40

bieke
Hoera! Wij gaan trouwen... En nu??
Hallo Aangezien ik geen kei bin in organiseren: Wat staat er allemaal op jullie to do lijst voor de bruiloft? Van begin tot einde :-) Buiten kledij, zaal, eten en uitnodigingen, dat staat er al op haha... Maar hoe plan je de mooiste dag van je leven...
Voorbereiding Reacties: 7 28-2-2014 16:53:35

An
Leuk vervoer regio Lint (Antwerpen)
Hoi bruidjes, Heeft er iemand leuke ideeën voor vervoer van thuis naar het gemeentehuis? Het is eigenlijk maar voor een afstand van 1,5km en dit enkel voor mijn vader, ik en de 2 bruidskindjes? Groetjes
Ceremonie Reacties: 3 28-2-2014 16:26:10

bieke
Vriend geen intresse...
Hey hebben jullie ook zo'n vriend die in niets over het huwelijk intresse heeft? Het is nog een "tever van mijn bed-show" zegt hij. HEt is inderdaad nog lang, maar ik ben er wel al mee bezig; Zalen zoeken, gaan kijken, menu's overlopen wat eventueel...
Voorbereiding Reacties: 12 28-2-2014 16:07:45

An
Cadeau'tjes kindjes aan wet/kerk
Hey bruidjes, Wie heeft er leuke ideeën voor cadeau'tjes die je aan kindjes geeft als ze een bloemeke ofzo afgeven aan kerk of wet? Alvast bedankt voor de ideeën, An
Ceremonie Reacties: 8 28-2-2014 15:18:30

sanne
Permanente stiften
Dag allemaal, ik ben opzoek naar alcoholstiften / permanente stiften in leuke kleurtjes! Dus niet het standaard rood, blauw en groen wat nogal courant is. Weet iemand waar ik dit zou kunnen vinden, of als het zelfs al wel bestaat? Bedankt!
Voorbereiding Reacties: 4 28-2-2014 15:13:03

Karlijn
Privélessen regio Kortrijk
Dag allemaal. Wij zijn op zoek naar een iemand die ons privélessen kan geven voor onze openingsdans. We hadden graag een jive of een lindy hop gedaan... Iemand een tip voor in de regio Kortrijk? Groetjes
Openingsdans Reacties: 4 28-2-2014 14:22:37

Lieve
Hebben jullie een dresscode? Wat vinden jullie daarvan en hoe formuleren jullie dat?
Ik ben nu niet speciaal voor een dresscode, maar ik wil graag dat iedereen zich mooi opkleedt.  Vrouwen zie ik liefst in een kleedje, mannen graag in kostuumvest.Maar ik wil niemand een dresscode opleggen.  En soms heb ik ook het gevoel da...
Voorbereiding Reacties: 9 28-2-2014 14:02:48

Lieve
Waar goedkope maar mooie huwelijkskaars kopen? Mag online.
Ik wil niet te veel geld uitgeven aan een huwelijkskaars en ik zie wel graag van die blokkaarsen.Scherpenheuvel is ook niet te ver van ons verwijderd; iemand die weet of je daar veel vindt?  
Voorbereiding Reacties: 7 28-2-2014 14:00:16

Debbie
thema sprookjes
Hallo iedereen, Ik zoek nog knuffels van sprookjes om mijn tafels verder aan te kleden. Heeft er iemand nog een knuffel op pop die te maken hebben met volgende sprookjes: Assepoester Belle en het beest Wolf en de 7 geitjes Wolf en de drie biggetjes ...
Ideeën Reacties: 2 28-2-2014 13:58:56

Bianca
First-Aid kit voor de bruid
Hoi allemaal, ik was een lijstje aan het samenstellen voor welke zaken ik preventief zeker moet meenemen op de grote dag.  Hebben jullie ook zo'n lijstje? Ik kan nog wel wat tips gebruiken zodat ik zeker niets vergeet :-) Groetjes, Bianca
Kledij - Accessoires Reacties: 14 28-2-2014 13:27:26

joyce
verlovingsring
Hallo, Ik had even een vraagje... Mijn vriend vroeg me ten huwelijk 26 december 2013, prachtige ring naar mijn mening.. witgoud, briljantjes... Nu wat gebeurt er, diezelfde dag brengen we die terug naar de juwelier om te laten verkleinen, krijg ik d...
Kledij - Accessoires Reacties: 22 28-2-2014 12:03:24

Melissa
Bruidswagen
Vandaag nog 118 dagen op de teller en we kunnen weer iets afvinken. We zijn daarnet langs geweest bij de garage van retro.be ceremoniewagens en we hebben de wagen ineens besteld. Het was een zeer vriendelijke man die veel informatie geeft en de wagen...
Voorbereiding Reacties: 0 28-2-2014 11:48:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...