Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Vanessa
Trouwringen - AuroDesign
Dag bruidjes, heeft iemand van jullie ervaring met trouwringen van AuroDesign. Zijn deze goed van kwaliteit?groetjes
Andere Reacties: 5 21-6-2006 15:41:41

lies
probleem om eigen site te maken :s
Hey kan er iemand mij helpen? Ik probeer een site te maken via trouwplannen.nl maar als ik een nieuw onderwerp wil kiezen dan kan ik er niets bijschrijven. Weet iemand hoe ik dat moet oplossen??groetjes
Andere Reacties: 1 21-6-2006 15:08:13

Carine
Reeds 11 dagen gehuwd!
Hallo lieve bruiden,Ondanks mijn weinige participatie in het forum, houd ik eraan om toch een kort verslagje te geven van mijn huwelijksweekend. Ik heb heel veel gehad aan alle ideeën en opmerkingen van jullie allen en naar het einde toe las ik ...
Andere Reacties: 2 21-6-2006 15:04:04

kimberley
fotolocatie omgeving oostende
hoi nog twee maanden en ik trouw.mijn vriend en ik zijn op zoek naar een originele fotolocatie.We hadden gedacht op een werf ofzo, maar ja waar vind je zo'n dingen
Fotografie Reacties: 1 21-6-2006 14:23:32

martine
misboekje
hallo bruidjes in spe, ik ben volop bezig met het misboekje wat vorm te geven.Maar er komt toch altijd zo'n stukje in dat je stilte maakt voor die overleden zijn, nu mijn papa is 10 jaar geleden gestorven ,zou ik dat stukje meer persoonlijk maken of ...
Ceremonie Reacties: 5 21-6-2006 10:17:07

Ann-Sophie
uitnodigingen
Hier ben ik al terug....Wij zijn nu volop bezig met de uitnodigingen en de gastenlijst...Ik zit met een probleempje,...Wij zitten met een beperkt aantal plaatsen voor de feestzaal en nu vraag ik mij af : wat doe je met mensen waarvan je weet dat ze o...
Andere Reacties: 7 21-6-2006 9:04:22

Guy
Misboekjes
Hallo allemaal,Binnenkort is het zover en we willen onze misboekjes gaan maken.We vinden het echter moeilijk om hier een aantal op te plakken. Wij verwachten wel veel volk in de kerk.Hoeveel misboekjes voorzien jullie?Alvast bedankt,Guy en Veronique2...
Andere Reacties: 7 21-6-2006 9:02:04

Christine
Ceremoniemeester Dirk Stuer
Dag Bruidjes,Heeft er iemand van jullie ervaring met ceremoniemeester Dirk Stuer? Wij hebben deze gereserveerd voor onze trouw, maar een aantal referenties zouden leuk zijn! Hoe lang op voorhand zitten jullie met de ceremoniemeester samen?groetjes!Ch...
Ceremonie Reacties: 2 21-6-2006 9:01:58

Ann-Sophie
openingsdans
Hallo iedereen,Ik vraag mij af hoe dat nu zit nadat wij onze openingsdans gedaan hebben. Welke liedjes nemen jullie daarna en nodigen jullie dan de ouders uit ? In welke volgorde ?Bij ons is het wel zo dat mijn toekomstige zijn ouders er niet bij zij...
Andere Reacties: 3 21-6-2006 8:55:56

ellen
fotograaf
hallo, ik ben op zoek naar een goedkope fotograaf die 8 juni 2007 foto's wil maken in assen ( drenthe)groeten ellen
Fotografie Reacties: 2 21-6-2006 3:48:45

Wendy
fotograaf
hoi bruidjes,ik ben op zoek naar een fotograaf omstreken gent! weet er soms iemand een goede zijn en en van degelijk van prijs?groetjes wendy13/07/07
Fotografie Reacties: 11 20-6-2006 21:15:25

Lien
gratis make-up op je dag?!
Hallo iedereen, Vorig jaar was ik zelf nog een bruidje op deze site en nu ondertussen al 219 dagen getrouwd. Ik ben ook demonstratrice bij Mylène Cosmetica en wij bieden mensen die een feest hebben of zelf trouwen gratis make-up aan wanneer zij ...
Andere Reacties: 0 20-6-2006 19:39:33

Petra
mooie gedichtjes voor in gastenboek over liefde en trouwen.
Nog 10 dagen.... 30 juni... Ben nog op zoek naar wat gedichtjes om in mijn gastenboek te zetten, alle tekstjes zijn welkom tekstjes die anders in een misboekje staan of ergens anders WELKOM
Voorbereiding Reacties: 5 20-6-2006 17:45:00

Sarah
Uitnodigingen - eigen ontwerp
Hoi iedereen,ik heb vandaag met de drukker gebeld. Wij hebben zelf een ontwerp gemaakt voor onze kaart. Voor 80 uitnodigingen en 60 menukaarten rekenen ze ongeveer 350 €. Vinden jullie dit veel?Heb er totaal geen idee van.Alvast bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 10 20-6-2006 17:43:16

Angelique
Fotolocatie Maldegem - Eeklo en omstreken
Hallo, voor onze trouw over welgeteld 52 dagen zoeken we nog fotolocatie's zowel binnen als buiten (alhoewel zoals de meeste hopen we op zon!) rond omgeving Maldegem & Eeklo. We dachten aan de kreken in St. Laureins, maar denk dat het wat eenton...
Locaties - Fotografie Reacties: 5 20-6-2006 17:27:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...