Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Caroline
Eigen website HULP
Hallo, wij zijn nu bijna een maand getrouwd en het was een fantastische dag, alleen beginnen familieleden en vrienden te vragen om fotos door te mailen en daarom had ik graag een website gemaakt, dat kan niet moeilijk zijn dacht ik, dus heb ik wat op...
Ideeën Reacties: 5 16-6-2006 13:41:12

Cindy
dringend !!!
Wij hebben net vernomen dat we een paar liedjes mogen meebrengen voor ons burgerlijk huwelijk.Hoeveel nemen jullie er en dewelke.Ik moet de cd dinsdag al binnenbrengen....een wanhopige bruid....cindy24/06/2006
Andere Reacties: 4 16-6-2006 13:35:13

Karen
budget huwelijksreis
hallo bruidjes allemaal,Toch moet ik is iets vragen zunne, hoeveel besteden jullie aan jullie huwelijksreis?Wij hadden een optie genomen op een hotel in mauritius, nu blijkt dat dat hotel maar liefst 20% duurder is geworden, nu vraag ik me af wat jul...
Huwelijksreis Reacties: 14 16-6-2006 13:07:45

Karolien
Foto op doek
Ik denk eraan om één van onze trouwfoto's op doek te laten printen?Heeft iemand hier ervaring mee (via internet of regio Limburg)?Hoeveel kost zoiets en hoe is de kwaliteit, service ed...?Groetjes,Karolien03/06/2006
Andere Reacties: 5 16-6-2006 9:35:02

Debbie
Videograaf
Wie kan mij helpen aan een goede videograaf regio mechelen?sprookjesbruiloft@hotmail.com
Fotografie Reacties: 3 15-6-2006 22:21:23

Debbie
fotolocaties regio heist - putte - mechelen
Wie kent er romantische of speciale plekjes voor fotoreportage regio heist- putte -mechelensprookjesbruiloft@hotmail.com
Fotografie Reacties: 10 15-6-2006 21:17:46

Debbie
Schieten voor trouw
Bij ons in de streek is er een oude traditie dat er de avond voor het huwelijk dicht aan de ouderlijke woning van het meisje "geschoten" word voor de trouw... wie kan mij vertellen waar ik zo"n machientje kan huren (liefst omgeving hei...
Andere Reacties: 11 15-6-2006 21:13:42

Debbie
gospel koortje gezocht
In sommige amerikaanse tv-programma's en filmen zie je vaak dat er tijdens de huwelijksplechtigheid een gospelkoortje (meestal mensen met donkere huidskleur) up-tempo nummers zingenDit heb ik altijd heel leuk gevonden en daarom ben ik voor mijn eigen...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 15-6-2006 21:10:33

Sofie
versiering auto's
Hallo,Versieren jullie de auto's ook vanbinnen? Witte lintjes voor buiten hebben we al, maar ik was nu aan het denken aan witte voile ofzo, voor op de hoedenplank... groetjesSofie14.08.06
Andere Reacties: 3 15-6-2006 19:32:22

Vicky
Bruidsboeket
HalloIk denk dat het stillekes aan tijd wordt dat ik eens kijk voor een bruidsboeket. Ik heb al op google aant zoeken geweest, maar vind precies geen sites met mooie bruidsboeketten. Het lijkt allemaal zo oubollig en overdreven groot.Weet iemand ee...
Bruidsboeket Reacties: 7 15-6-2006 19:10:37

sadia
lied saxofoon
Hoi bruidjes,Mijn verloofde zijn neefje speelt nog niet zo lang saxofoon. Hij zou eventueel wel een liedje voor ons willen spelen tijdens de huwelijksmis, maar heeft zo niet direct een idee wat. Vandaar weten jullie enkele liedjes die mooi zijn om op...
Religie Reacties: 0 15-6-2006 18:02:18

Caroline
bedankkaartjes NA trouwfeest
Hallo, we hebben een fantastische dag gehad en nu wou bedankkaartjes naar iedereen sturen. Heeft er iemand een goedkoop alternatief volgens onze fotograaf zou een foto met bedankkaartje op 3 euro komen.Zijn bijna even duur als de uitnodigingen en be...
Andere Reacties: 4 15-6-2006 16:12:32

sadia
huwelijksmis
Hoi bruidjes,Wanneer moet je gaan rechtstaan tijdens de huwelijksmis (welke delen)? We weten het wel ongeveer, maar ik zou niet graag hebben dat we als enige vooraan blijven zitten.Alvast bedankt voor jullie hulp!Sadia
Religie Reacties: 2 15-6-2006 15:35:56

Marjolijn
bedankjes toch in orde
Hallo,Een weekje geleden schreef ik op deze site dat onze bedankjes anderhalve maand vertraging zouden oplopen. Maar blijkbaar zijn ze nu toch aangekomen (slechts een halve maand te laat). Blijkbaar heeft het dus toch geholpen dat ik hen gezegd heb d...
Andere Reacties: 1 15-6-2006 15:10:23

Isabel
BMW's
Iemand enig idee waar je BMW's kan huren als suitevervoer?Ben daar al een tijdje naar op zoek, maar is blijkbaar niet zo evident.. Overal wel Mercedes maar geen BMW...Isabel01/09/07
Andere Reacties: 3 15-6-2006 14:33:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...