Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
Originele namen tafels avondfeest
Hallo,Ik ben op zoek naar originele namen voor de tafels bij het avondfeest.Ik had gedacht aan bekende liefdeskoppels zoals Romeo en Juliette, the Beauty and the Beast, enz. Maar bij deze twee blijf ik voorlopig hangen. Kan iemand me verderhelpen?Tha...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 19-6-2006 22:00:33

Nele
White Couture Nick Vankets
Hey bruidjes!Ik stap volgend jaar op 9 juni in het huwelijksbootje, maar ben nu al eens aan het rondneuzen naar de trouwjurken.Ik zou graag willen weten in welke prijsklasse de White Couture van Nicky Vankets ligt. Iemand een idee?Alvast bedankt voor...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 19-6-2006 21:53:57

Skiwi
Rookvrij feest: een aanrader!!!!
hey,wij zijn op 13 mei 2006 getrouwd en hadden een rookvrij feest (dus rokers moesten biuten gaan staan zodat de niet-rokers er geen last van hadden).Wij hebben al megaveel HELE GOEIE commentaar hierop gekregen!!! zowel van het volk als van de mensen...
Andere Reacties: 12 19-6-2006 21:49:39

Daisy
getuige
Hallo, het is al een hele tijd geleden dat ik hier nog iets geplaatst heb, ik kom wel regelmatig eens lezen...Nu wou ik toch even iets kwijt...Met Kerstmis had ik mijn zusje als getuige gevraagd, ze was heel ontroerd... Ik wilde mijn beste vriendin ...
Andere Reacties: 4 19-6-2006 20:43:17

Elke
HUWELIJKSREIS! AI AI AI
Hey,Binnen 3 weken trouwen wij en nu kregen we vandaag te horen dat ons hotel overboekt is! Wij gingen naar Acharavi in Corfu. Het is de eerste keer dat we samen zo ver weg zouden gaan. Ik heb zelfs nog nooit gevlogen! Wij hebben die reis in december...
Huwelijksreis Reacties: 7 19-6-2006 20:05:17

Sarah
"Pitteleer" of rokkostuum
Hoi iedereenWat vinden jullie van een pitteleer of rokkostuum (int schoon nederlands) voor de suite? Op een feestje deze zaterdag waren onze vaders dolenthouisiast om dat te dragen. Ze vinden het feestelijker dan een gewoon kostuum te horen.Ons huwel...
Kledij - Suite Reacties: 7 19-6-2006 18:49:28

leen
geschenkjes
hallo,is er iemand die een aandenken geeft aan de mensen op het avondfeest? of geven/ sturen jullie gewoon een bedankkaartje achteraf?groetjes,
Andere Reacties: 9 19-6-2006 18:44:40

leen
mooi tekstje
hallo,kan er iemand mij helpen met een mooi tekstje om vooraan het misboekje te zetten?bedankt!
Andere Reacties: 10 19-6-2006 18:43:33

claudia
feestzaal
hallo iedereen, wij zijn van plan om op 23/6/2007 te trouwen en wij hebben ons feestzaal eigenlijk al vastgelegd. wij hadden gekozen voor erato te mechelen omdat die qua kostprijs niet te duur is en daar zit alles in. maar nu zijn wij beginnen nadenk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 19-6-2006 18:35:19

lies
Nog 54 dagen
Hey iedereen,moeilijk te geloven dat alles zo snel gaat he. Ik besef het nog niet goed denk ik ^^De uitnodigingen zijn al verstuurd (de meeste toch) en nu zijn het de bloemen kiezen, het misboekje laten nazien en nog veel meer zeker :)GroetjesHappy L...
Andere Reacties: 8 19-6-2006 18:07:14

Birgit
VIP weddings: VIP huwelijksreprtage
VIP WEDDINGSEen prestigieus reportageproject voor trouwers in spé!Je huwelijksdag is één van de mooiste dagen uit je leven. Je geniet van die dag met volle teugen. Je beleeft 1 dag die volledig in het teken staat van jullie liefde voor...
Andere Reacties: 7 19-6-2006 17:52:11

-
feestzaal (west-vlaanderen)
hallo,wij zoeken nog een zaal om een tof feest te geven met daarbij lekker eten. Kent iemand salons Ter Leepe in zedelgem? Gravenhof Torhout? de Vrede Ichtegem?alvast bedankt voor jullie ervaringen mee te delen
Andere Reacties: 3 19-6-2006 16:50:26

Sofie
stiefmoeder verknalt alles!
hallo iedereen,Dit moet mij toch effe van het hart hoor! Binnen 14 dagen is het zover en nu is de stiefmoeder van mijn vriend echt ambetant aan het doen. Ze wil daar niet zitten, stappen, ... En dan zit ze achter onze rug alles zelf te regelen. T...
Andere Reacties: 7 19-6-2006 15:29:55

Karen
pfff eventjes balen
Hallo Allemaal,Na lang nadenken hadden we onze perfecte huwelijksreis gevonden. We hebben toen een optie genomen op een hotel, wat blijkt nu dat daar alles volzet is! Pff nu kunnen we gans opnieuw beginnen en alles zit al bijna vol!Onze huwelijksreis...
Andere Reacties: 2 19-6-2006 12:44:23

Sylvie
Wat gaat de tijd snel...
Dag iedereen!Vandaag zijn wij net 100 dagen getrouwd!!! Mensen, wat gaat de tijd snel! 't Is precies nog maar net geleden dat ik m'n lintmeter ophing om elke dag een centimetertje te kunnen afknippen...Vanavond gaan we dat alleszins een beetje vieren...
Andere Reacties: 6 19-6-2006 12:33:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...