Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
Fotolocatie Schotte of Du Parc in Aalst ??
Hoi allemaal,wij trouwen binnen 19 dagen en zijn nog steeds op zoek naar een leuke, beetje industriële locatie in Aalst. Ik heb hier op het forum eens iemand de twee locaties -fabriekspanden Du Parc en Schotte weten vermelden. Nu vroeg ik me af ...
Andere Reacties: 2 19-6-2006 10:44:41

Cindy
nu zaterdag is het zover...
Yep dames, nu zaterdag is het onze trouwdag. Na 1,5 jaar voorbereidingen is het dan eindelijk zover.ik zie er echt naar uit....groetjes Cindy
Andere Reacties: 8 19-6-2006 8:42:16

leen
huwelijksmis
hallo,ik heb een vraagje,weet er iemand het volgende:als je trouwt in de kerk zonder eucharistie moet je dan ook een offerande doen. {geld in het mandje gooien)?groetjes
Andere Reacties: 2 18-6-2006 21:23:52

Wendy
trouwkleed
hey bruitdjes allemaal,een vraagje? weet er iemand waar je trouwjurken van sincerity kunt kopen? x wendy
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 18-6-2006 21:18:29

claudia
paard en koets
zijn hier soms mensen die iemand kennen die met huifkarren rondrijden voor hun hobby? we zijn namelijk opzoek naar paard en koets voor ons en voor de familie hadden we graag een huifkar gehad. dit allemaal voor 23 juni 2007 regio turnhout.alvast beda...
Andere Reacties: 1 18-6-2006 19:37:17

Heidi
vrijgezellendag = voorbij
heykes allemaal,gisteren mijn vrijgezellendagje gehad, het was fun om zo 't stad van antwerpen onveilig te maken ;-)maar we waren zeker niet alleen, zijn zo nog een 3-tal party's tegen gekomen...wie geinteresseerd is in 't verslagje of wie wat ideetj...
Andere Reacties: 0 18-6-2006 17:23:24

sadia
vrijgezellenavond
Hoi bruidjes,Ik ben gisteren naar de bijeenkomst geweest om iets af te spreken over de vrijgezellenavond van mijn vriendin. Blijkbaar kan zij nu zelf enkel nog 8 juli gezien de drukke huwelijksvoorbereidingen. Maar dit valt nu net samen met Werchter ...
Andere Reacties: 4 18-6-2006 10:43:25

Veerle
uitnodiging, wat moet er allemaal op en hoe rangschikken?
ja, ik ben bezig met de samenstelling van onze uitnodigingen maar ik weet niet goed wat er allemaal op moet, in welke volgorde, en is het wel ok om er een appart papierke in te steken voor wie er op het avondfeest mag komen want we hebben ook gewoon ...
Andere Reacties: 4 18-6-2006 10:07:53

ellen
trouwringen gekozen!!
Beste medebruidjes,Ik ben zoo blij he, Vandaag zijn we onze trouwringen gaan kiezen. Ne veel rondkijken overal zijn we uiteindelijk bij Nico Taeymans beland in Antwerpen. Na een kwartiertje stond ons besluit al vast :-)Witgouden ringen met in die van...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 17-6-2006 21:32:01

Veerle
video-opname ? !
Wie laat er zijn huwelijksviering opnemen? Vandaag vroeg er iemand of we dit gingen laten doen, en toen ik nee, zei ze, dat ik daar is goed moest over nadenken. Want dat je daar achteraf meer aan hebt dan aan een foto! Omdat je dan meer kan zien hoe ...
Andere Reacties: 11 16-6-2006 21:34:27

Jochen
teksten stadhuis
Hier ben ik nog eens,Ik lees hier zojuist dat men ook teksten voorziet voor het stadhuis?? Welke teksten bereiden jullie hiervoor?groetjessofie15 07 2006
Andere Reacties: 3 16-6-2006 19:34:38

Jochen
muzieklijst
Dag bruidjes,Nog een maand en we gaan trouwen!! Nu heb ik onlangs contact opgenomen met onze dj en ik mocht gewoon per email onze openingsdans, de eerste en de tweede dans doorgeven? Ook een lijst van liedjes die we echt graag willen horen op het fee...
Andere Reacties: 5 16-6-2006 19:27:22

Kirsten
betaalbare fotograaf
Hallo allemaal!Wij zijn op zoek naar een betaalbare fotograaf voor onze huwelijksreportage (9/06/2007 in Ramsel - Herselt). Misschien een pas afgestudeerde student fotografie ofzo, die via huwelijksreportages iets bijverdient. Suggesties zijn welko...
Fotografie Reacties: 3 16-6-2006 18:41:04

Patricia
het is bijna zover
Hallo iedereen,morgen is het zover. Alvast bedankt voor de leuke tips. Aan alle trouwlustigen, veel succes!!!!Patricia, 17/06/2006
Andere Reacties: 5 16-6-2006 18:33:52

Linda
Digitale camera huren?
Hallo,Weet er iemand waar je een digitale wamera kan huren? Wij zouden aan een familielid vragen om te filmen maar we zijn hiervoor nog op zoek naar een digitale camera (om te filmen) en iemand die achteraf de montage kan doen. Iemand een idee waar i...
Fotografie Reacties: 4 16-6-2006 15:01:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...