Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

stefanie
Welke dj was dat nu?
Hey, wij zijn op zoek naar de DJ's die samenwerken met feestzaal Ten Putte in Gistel. Wij zijn daar vorig jaar naar een feest geweest en die was echt heel goed.Maar niemand weet nog wie dat was.Wij trouwen volgend jaar maar onze feestzaal is niet Ten...
Andere Reacties: 1 20-6-2006 16:04:18

Karolien
Kruidvat, Hema, of...??
Dag dames,Dit heeft niet echt met trouw-toestanden te maken maar, waar laten jullie je vakantiefoto's afdrukken? Heb Kruidvat al geprobeerd en was niet ontevreden... Hema zou beter zijn van kwaliteit heb ik gehoord (en bovendien goedkoper)? Of is er ...
Fotografie Reacties: 9 20-6-2006 15:56:46

Katrien
Kostprijs DJ
Dag allen,Over enkele weken is het onze trouwdag.De neef van mijn toekomstige is DJ en is zo lief om (gratis) te willen draaien tijdens het avondfeest. Graag willen we hem met een cadeautje bedanken.Om het cadeautje een beetje in verhouding te hebben...
Andere Reacties: 10 20-6-2006 15:40:52

zonneke
oni onik
hallo, in september moet ik in de suite lopen, ik ben nogal weg van de collectie van oni onikmaar voor ik een winkel binnenstap, iemand een idee van de prijzen?
Andere Reacties: 5 20-6-2006 15:33:19

beatrijs
Kasteel Gravenhof in Dworp
Hey! Wij trouwen op 19/05/2007 in 't Gravenhof in Dworp. We hebben niet veel zalen bezocht (wel veel prijzen opgevraagd) maar we waren direct laaiend enthousiast over deze zaal. Heeft iemand hier positieve en/of negatieve ervaringen mee?Bedankt!Beatr...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 20-6-2006 14:13:52

Stefanie
Feestzaal Regio Brugge en omstreken
Hey,Wij trouwen volgend jaar eind augustus - begin september en zijn op zoek naar een mooie en leuke locatie voor ons trouwfeest. Heeft iemand suggesties voor een feestzaal in de omgeving van brugge ( in de straal van 50 km, voor een goeie zaal zijn ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 14 20-6-2006 13:17:04

Katrien
binnenlocatie regio gent indien regen
Dag Iedereen, heeft er iemand leuke binnenlocaties in de buurt van gent of in gent zelf? Dit voor als er eventueel regen zou vallen de 24e.Bij mooi weer nemen we onze foto's in het prinsenhof, dus hopelijk hebben we de binnenlokaties niet of maar hee...
Andere Reacties: 3 20-6-2006 13:16:04

elke
vioolmuziek
Voor in de kerk ben ik op zoek naar partituren voor vioolmuziek. Ik denk dan ten eerste al aan de bruiloftsmars. Heeft iemand hier partituren van en eventueel nog van andere mooie nummers?
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 20-6-2006 13:05:12

Sylvie
fotograaf digitaal gezocht - regio Brugge - West-Vlaanderen
Hoi!Wij trouwen volgend jaar in september. Ik zou graag mijn trouwalbum zelf samenstellen: foto's afgewisseld met teksten. (graag zou ik de mensen in de viering een aantal wensen laten noteren en die in de album verwerken). Daarom zoek ik een fotogra...
Fotografie Reacties: 5 20-6-2006 12:31:08

Cathy
Bruidsjurk te koop
Hallo bruidjes, ik verkoop mijn trouwjurk aangekocht in 2006 bij bruidsmode Le Chapeau te A'pen. Witte rok en champagnekleurige bustier. Nieuwprijs was 1400€, nu te koop voor maar 500€. Trouwschoenen Linea raffaeli eveneens te koop voor 9...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 20-6-2006 12:17:04

sofie
feestzaal vl-brabant - oost-vlaanderen
hey,Wij zijn op zoek naar een feestzaal voor sept. 2007 in de omgeving Aalst-Ninove-Brussel. Wij hebben al een aantal zalen bezocht (De architect, Salons de Romree, de Waerboom, de Snip) maar hebben nog niet direct gevonden wat we zochten. Feestzaal ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 20-6-2006 11:41:03

Cindy
nu gaat het regenen.....
ik heb ongeloofelijk uitgekeken naar onze dag ( 24 ste) en nu zeggen ze dat het gaat regenen.We hebben een schitterende buitenlocatie gevonden voor de foto's. Alles zou in het water vallen, iedereen nat als je in het vervoer moet ( we hebben een Amer...
Andere Reacties: 7 20-6-2006 9:26:52

Guy
Zenuwen
Hallo iedereen,Binnen een kleine 6 weken (29/7) is het zover voor ons. Ik begin stilaan al zenuwachtig te worden. Hadden/hebben jullie dit ook?Nu tracht ik mij te concentreren op 8 juli, vrijgezellendag. Het komt allemaal akelig dichtbij.groetjes,Guy
Andere Reacties: 5 20-6-2006 9:16:52

Peggy
verkeerde keuze getuige
Hey,Ik heb vorige week mijn getuige gevraagd. Ik twijfelde tussen 2 personen. Na lang nadenken dacht ik dat ik de juiste keuze gemaakt heb, maar nu voel ik het net omgekeerd. Ik heb de verkeerde beslissing genomen. Hoe zouden jullie dat oplossen?Ik k...
Voorbereiding Reacties: 7 19-6-2006 22:38:41

Nele
Tempoteam - goede keuze?
Hey iedereen,We geven ons feest in het Kasteel Van Saffelaere (juni 2007). Zij bevelen ons Tempoteam aan. Heeft iemand hiermee ervaring?Bedankt voor jullie advies!Nele.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 19-6-2006 22:31:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...