Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Karine
Trouwringen
Beste medebruidjes,Gisteren zijn wij even langs onze juwelier geweest. Ik had al enkele foldertjes gekregen van trouwringen en vond vooral de ringen van Mémoire mooi. Onze juwelier verdeelt deze niet en heeft er enkel van Linaria.We kunnen moeil...
Andere Reacties: 14 15-6-2006 14:22:06

An
huwelijksreis: waar naartoe?
Hallo iedereen,wij trouwen 28 oktober en zijn nog op zoek naar een leuke bestemming voor onze huwelijksreis. Aangezien ik in het onderwijs werk, kunnen we enkel in de herfstvakantie gaan. De reisbureaus raden ons allemaal Tenerife of Gran Canaria...
Huwelijksreis Reacties: 9 15-6-2006 13:21:09

sadia
ijskar
Hoi,Ik heb hier een aantal dagen geleden een berichtje gelezen van iemand die dringend een ijskar nodig had. Ik heb zonet www.retro.be bezocht, daar kan je een ijskar bestellen (zie garage --> extra). Hopelijk heb ik je hierbij geholpen,Groetjes,S...
Andere Reacties: 0 15-6-2006 12:45:04

Sylvie
Kasteel van Moerkerke - Grote stove (Feestzaal regio Brugge)
Hallo allemaal, Wij trouwen september 2007 en zijn nog op zoek naar een feestzaal. We twijfelen nog tussen 2 zalen: De grote stove (Zuienkerke) en Kasteel van Moerkerke (Damme).Iemand ervaring met een van deze zalen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 15-6-2006 11:39:56

Natacha
Fotograaf gezocht
Hallo,wij trouwen op 07-07-07 en zijn nog op zoek naar een fotograaf in West-Vlaanderen.Amateur, proffesional, maakt niet uit!Weet er iemand een goeie?groetjes Natacha
Andere Reacties: 10 15-6-2006 10:54:47

gretel
nog iets om naar uit te kijken!
Hallo iedereen, moet dit toch eventjes kwijt...hebben nog iets om naar uit te kijken, binnen een kleine 2 maand trouwen en binnen iets meer dan 7 maand worden we mama en papa!!!!!!!!!!!!!!was gepland maar hadden nooit verwacht dat het van de eerste k...
Andere Reacties: 14 14-6-2006 22:41:15

Anneleen
tafel afroeping
Hallo,19 augustus trouwen wij, we zouden graag bij aanvang van het avondfeest de tafel afroeping op een originele/speciale manier willen.Heeft er iemand een idee of ervaring hiermee.GroetjesAnneleen
Ideeën Reacties: 6 14-6-2006 19:47:34

Vicky
Burgerlijke trouw
HalloWij trouwen 2 weken voor onze grote dag al voor de wet. Ik heb al mijn ideekes en muziek en teksten die ik wou gebruiken al in de misviering gestopt, maar ben nu op zoek naar een tekst en liedjes voor in het stadhuis.Ik heb nog een intrede- en ...
Andere Reacties: 5 14-6-2006 18:08:55

mado
bruidskleedjes in rijsel???
binnenkort ga ik met mijn vriendin-getuige winkelen in rijsel (lille in frankrijk dus) en ik vroeg me af of daar ook bruidswinkels zouden zijn, is iemand daar al in mooie winkels geweest?bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 14-6-2006 17:54:09

claudia
trouwauto's
hey, wij zijn van plan om op 23 juni 2007 te trouwen maar wij zijn nog op zoek naar ons vervoer. wij zouden het niet te duur willen maken. heeft iemand voorstellen?claudia
Andere Reacties: 10 14-6-2006 17:37:27

werner
foto's
zijn hier mensen die aan amateursfotografie doen en die graag een huwelijk willen fotograferen aan een niet te dure prijs.claudia
Fotografie Reacties: 7 14-6-2006 17:34:46

Kirsten
Muziek
Hey,Is er iemand die suggesties heeft voor muziek wanneer wij als bruidskoppel de zaal binnenkomen bij aanvang van het avondfeest?Vorige zaterdag hadden vrienden het liedje van Safri Duo gebruikt, de toon was meteen gezet en iedereen stond te zwaaien...
Ideeën Reacties: 4 14-6-2006 14:47:59

Katleen
bruidskindjes
Hallo,Ik heb nog een vraagje over de bruidskindjes. Laten jullie hen allemaal iets dragen of hoeft dat niet? Wij hebben twee jongens (7 en 9 jaar) en een meisje van 10 jaar. Het meisje zouden we een knuffel laten dragen met daaraan onze ringen. Nu vr...
Andere Reacties: 4 14-6-2006 13:21:48

tjorvina
fotolocatie
hoi,Ik ben DRINGEND op zoek naar een leuke fotolocatie want vrijdag hebben we bespreking met onze fotograaf. Liefst regio west vlaanderen. Ik denk aan oude fabrieksgebouwen, kasteel, park, .... of iets heel orgineel?wie kan mij helpen?alvast bedan...
Andere Reacties: 2 14-6-2006 12:52:04

Katrien
last-minute zenuwen
Dag mede-bruidjes, Binnen 10 dagen is het aan ons en nu beginnen de zenuwen toch te komen... We moeten nog een aantal dingen regelen, zoals de tafelschikkingen, bedanking voor de ouders, enkele kleine tekstjes voor in het stadhuis... Ook begin ik som...
Andere Reacties: 7 14-6-2006 10:55:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...