Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
Winkels voor trouwjurken
Hallo iedereen,Naar welke winkels zijn jullie gegaan om een trouwjurk te passen en te kopen?Hoeveel winkels hebben jullie gemiddeld bezocht?En waar verkopen ze welke stijl kledij? Ik hou voornamelijk van trouwjurken in de stijl van Nicky Vankets, Mat...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 26-6-2006 14:55:54

Lieve
Eerste pas achter de rug...
Hey allemaal,vrijdag ben ik voor het eerst mijn trouwjurk gaan passen. Het was echt geen positieve ervaring. Er moet nog veel geretoucheerd worden en ze hadden de bustier zo ingespeld dat hij helemaal scheef trok. Bovendien zag ik nadien de foto's en...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 26-6-2006 14:16:40

Nele
Bruidskindje
Hallo iedereen!Als bruidskindje zouden wij het zoontje van mijn zus laten voorlopen, maar we zouden het houden bij hem alleen aangezien wij geen andere kindjes meer kennen. Wordt dit gedaan, één bruidskindje? Of is dat belachelijk? En kan i...
Andere Reacties: 9 26-6-2006 14:01:54

Nele
Suite - mijn broer is alleen...
Hello girls!Ik heb een klein vraagje. We zijn met een suite van 11 personen, oneven aangezien mijn broer geen vriendin heeft. Hoe wordt dit meestal opgelost?Groetjes en alvast bedankt voor jullie advies.Nele
Kledij - Suite Reacties: 6 26-6-2006 13:53:25

kim
Binnen- en buitenlocatie voor foto's omgeving Aalst - Haaltert - Ninove
Dag collegabruidjes,Ik ben hier nog eens met dezelfde vraag die ik een aantal maanden geleden ook al stelde... Nog steeds zijn wij hopeloos op zoek naar een geschikte binnenlocatie voor onze foto's, mocht het regenen op 19 augustus. Wij trouwen te Ha...
Andere Reacties: 4 26-6-2006 13:11:58

Emmy
hof ten bosse / de wellington
Hallo, iemand ervaring met hof ten bosse of de wellington ? Wij wonen in Velzeke en weten niet waarheen voor ons huwelijksfeest. Informatie over andere feestzalen in Oost-Vlaanderen is ook welkom. Bedankt voor jullie reacties.
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 26-6-2006 12:16:22

Eline
paraplu
hallo,weet iemand waar je witte paraplus kunt kopen?groetjes,Eline 08/07/2006 (nog 10 dagen!!!)
Andere Reacties: 6 26-6-2006 12:08:51

patricia
waar heb je winkels in oost-vlaanderen waar je trouwkleed kan huren?
ik ben op zoek naar winkels waar ze trouwkledij verhuren.ikzelf ben van deinze maar mag in heel oost-vlaanderen zijn.alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 26-6-2006 11:36:31

sofie
kastelhof grange meise
Is er oit al iemand naar het Kasteelhof Grange geweest in Meise?bedankt!
Andere Reacties: 1 26-6-2006 10:50:59

Liene
Fotolocatie
Heeft iemand ideetjes voor fotolocaties, zowel binnen als buiten, in regio Brussel-Ternat?
Fotografie Reacties: 3 26-6-2006 10:05:20

ik
omgeving aartselaar
Weet iemand dringend nog enkele leuke locaties in de omgeving van Aartselaar?alvast bedankt!
Locaties - Fotografie Reacties: 1 26-6-2006 9:56:51

Vanessa
Huwen voor de wet
Hallo,wij trouwen enkel voor de wet. Van de gemeente mogen we dit wel personaliseren met teksten en muziek. Graag hadden wij toch life muziek gehad. Is er iemand van jullie ook enkel voor de wet getrouwd maar dan wel met een heuse ceremonie met muzie...
Andere Reacties: 1 26-6-2006 9:53:03

carry
Engelse bus
Hallo bruidjes,Weet iemand waar ik een BEIGE oldtimerbus kan vinden? Mijn toekomstige is een brandweerman en dus rijden wij met een oldtimer brandweerauto, nu zouden wij de suite er met een bus willen laten achterrijden, maar liefst een beige, omdat ...
Andere Reacties: 3 26-6-2006 9:47:06

Jessy
ceremoniemeester
Hallo, het was om te vragen of er iemand een goeie ceremoniemeester weet in de buurt van het waasland? Groetjes Jessy
Andere Reacties: 4 26-6-2006 7:53:55

sadia
idëen vrijgezellenfeest
Hoi bruidjes,Binnenkort zal mijn vriendin trouwen en dus komt ook het vrijgezellenfeest dichterbij. We hebben echter nog niet genoeg opdrachten om haar de hele tijd mee bezig te houden. Hebben jullie nog enkele ideetjes voor ons?Alvast bedankt,Sadia
Andere Reacties: 8 25-6-2006 22:03:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...