Nu Online
Momenteel zijn er 228 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

patricia
hoe de mensen laten weten waar ze zitten
wij zouden de tafels naar monumenten van verschillende landen noemen maar hoe laat je dan aan de gasten weten waar ze moeten zitten,bij welke afbeelding?
Ideeën Reacties: 3 27-6-2006 22:31:09

Nele
Ceremoniewagens
Hey allemaal!Ik ben op zoek naar een bedrijf in het Oost-Vlaamse die ceremoniewagens verzorgt. Ik heb al verschillende aangeschreven en heb een offerte ontvangen, maar ik val omver van de prijzen die men vraagt. Meestal kom ik uit op bedragen tegen 1...
Ceremonie Reacties: 8 27-6-2006 20:02:37

Sabine
Heeft iemand zijn feest in Ter Heyde (Kester) gedaan?
Hallo allemaal!Heeft iemand van jullie ervaring met een trouwfeest in Kester in Ter Heyde? Ik heb hier al veel goeds over gehoord, maar weet niet of het echt geschikt zou zijn? Hoe zit het qua bediening, verzorging en hoeveelheid eten en prijs?Alvast...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 27-6-2006 16:10:47

Christine
proefkapsel
hey bruidjes, wanneer gaan jullie voor de eerste maal naar de kapper voor een proefkapsel? Hoelang op voorhand? Hoe verloopt dit dan? groetjesChristine
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 27-6-2006 15:33:21

-
fotolocatie
hallo,Wie heeft er ideeën voor zowel binnen-als buitenlocatie regio diksmuide-torhout-roeselare?
Fotografie Reacties: 1 27-6-2006 14:01:23

elke
bruidskindjes
Wij hebben twee bruidskindjes van 3 en 3.5 jaar. Een jongen en een meisje. Hoe kan ik hen de ringen laten aanbrengen? Hoe worden de ringen op een kussen vastgeknoopt zodat je ze gemakkelijk loskrijgt? Hebben jullie ideen?
Andere Reacties: 8 27-6-2006 13:58:06

kenn
regelen
hej wie van de bruidjes heeft er ook nog ongeveer 32 dagen te gaan? wat moeten jullie nog regelen?groetjes kenne
Voorbereiding Reacties: 5 27-6-2006 12:32:40

Christophe en Joyce
Eerste huwelijksverjaardag
Hello allemaal!Nu zondag 2-7 is het onze eerste huwelijksverjaardag...Heeft er iemand van jullie tips om die dag te vieren ?Groetjes,Joyce
Andere Reacties: 4 27-6-2006 11:49:22

Anneke
HELP!!!! onze fotograaf laat ons in de steek!!!
Hey medebruidjes,18 dagen voor onze grote dag laat onze fotograaf weten dat hij voor die dag een ander koppel heeft aangenomen om te fotograferen omdat die hem veel meer geld opbrengen dan dat hij aan ons zou verdienen.Zijn vrouw zou het eventueel we...
Fotografie Reacties: 9 27-6-2006 10:50:15

Katrien
Fotolocatie omgeving Wetteren
Hallo,Wij trouwen op 11 augustus 2006 in Wetteren.Ik ben nog een beetje aan t zoeken voor een locatie voor onze foto's. Ik hadgedacht aan een station en in "Den Blakken".Graag zou ik een oude fabriek of een boerderij ofzo hebben. Weet iem...
Locaties - Fotografie Reacties: 6 27-6-2006 9:46:12

carry
Den Ast
Hallo,Heeft er iemand ervaring met Den Ast in kampenhout?Carry
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 26-6-2006 21:56:45

griet
tekst bruidskindje
hallo,Wij trouwen op 12 augustus en ik ben volop bezig met het misboekje. Mijn zus haar dochtertje zit in het eerste leerjaar en is daar zodanig fier op dat ze zo graag zou willen voorlezen in mis.Kan iemand mij helpen: ik zoek een kort, lief, schatt...
Religie Reacties: 3 26-6-2006 21:35:46

Veerle
bruidsschoenen
Te koop:een paar bruidsschoenen van Luca Renzi maat 40, Perlato beige met fijne kleine hakoriginele prijs 131 euro.gekocht mei 2006.Indien interesse, neem gerust contact op met mijvheemers@scarlet.be0484772502
Kledij - Accessoires Reacties: 0 26-6-2006 21:21:00

saskia
aan katrien
het meeste is geregeld, nu zijn wij bezig met het misboekje.en bij jullie?wij trouwen in ternat, sint jozf kerk
Andere Reacties: 2 26-6-2006 20:52:00

bruid
boeket regio Lier?
Hallo,Kent iemand een goede bloemist in de buurt van Duffel, Lier, Koningshooikt, Putte of Berlaar? Ik zou wel in de gouden gids kunnen kijken, maar dat zegt niets over de kwaliteit van het boeket en over het naleven van de afspraken (heb al heel wa...
Bruidsboeket Reacties: 4 26-6-2006 20:38:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...