Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

xandee
bruidskindjes
hallo bruidjes,ik heb 2 vraagjes:laten jullie de bruidskindjes nog iets anders doen dan de ringen geven en wat laat je ze in hun handjes houden een klein boeketje of een teddybeerwat geven jullie aan de kindjes die jullie buiten staan op te wachten? ...
Ideeën Reacties: 3 1-7-2006 12:20:53

carry
Hof van Beatrijs - Lier
Hallo allemaal,Heeft er iemand ervaring met het Hof van Beatrijs in Lier? Groetjes, Carry
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 1-7-2006 10:53:14

carry
Fotolocatie Lier
Hallo bruidjes,Wij zouden ons feest in Lier geven. En zoeken een binnenlocatie om fotos te trekken voor als het slecht weer moest zijn. Met goed weer kiezen we voor het begijnhof. Andere tips voor locaties in omgeving zijn altijd welkom!
Locaties - Fotografie Reacties: 0 1-7-2006 10:38:57

Debbie
teksten voor misboekjes
Heb jij misschien nog teksten voor het samenstellen van een vieringsboekje op zijn pc staan?Of misschien wel de tekst van je eigen misboekje?Je doet mij een groot plezier als je deze even zou willen doormailen naar sprookjesbuiloft@hotmail.com Ik be...
Ceremonie Reacties: 2 30-6-2006 22:58:48

cheeru
OP ZOEK NAAR LIVE MUZIEK?
2 professionele muzikanten: Zangeres Cheeru en pianiste Tylaine van den Broeck brengen live muziek in alle stijlen bij jullie huwelijksmis.Pop,jazz, filmmuziek,....Je kan ze deze maand ook terugvinden in het magazine Bruid & Bruidegom.Voor meer i...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 30-6-2006 21:27:37

cheeru
BENT U NOG OP ZOEK NAAR LIVE MUZIEK?
De professionel zangeres Cheeru Mampaey en pianiste Tylaine van den Broeck (pianiste van o.a. Helmot Lotti) brengen de door u gekozen muziek.Alle stijlen mogelijk: pop, klassiek, jazz, musical, filmmuziek...Voor meer info en demo's www.cheeru.be
Muziek - Live Reacties: 0 30-6-2006 21:15:07

Nathalie
Wat met slecht weer?
Hallo IedereenWij trouwen volgende week op 8 juli 2006. Als ik de weersvoorspellingen bekijk zal het 50 % kans zijn dat het regent en wat wind. Welke maatregelen treffen jullie voor slecht weer? Onze locatiefoto's gebeuren in de voormiddag, we tro...
Andere Reacties: 7 30-6-2006 18:32:21

Elke
ons menuutje
Hey iedereen,een tijdje terug stelde ik hier de vraag of er misschien iemand was die me wilde helpen met originele benamingen voor onze menu. Hieronder vinden jullie het resultaat van de zoektocht:ons menu:Voorgerecht: Zalmmousse met dillesausSoep: A...
Andere Reacties: 0 30-6-2006 17:36:57

sofie
oude boerderij
hey bruidjes,Wij denken eraan om ons huwelijksfeest te geven in een gerenoveerde, zeer authentieke vierkantshoeve. Bedoeling is om een boerderij (we denken aan 't hof van de putte in Brakel) te huren, en de feest te geven in de gerenoveerde schuur. N...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 30-6-2006 16:51:22

sofie
feest in oude boerderij
hey bruidjes,Wij denken eraan om ons huwelijksfeest te geven in een gerenoveerde, zeer authentieke vierkantshoeve. Bedoeling is om een boerderij (we denken aan 't hof van de putte in Brakel) te huren, en de feest te geven in de gerenoveerde schuur. N...
Andere Reacties: 0 30-6-2006 16:45:24

mioe
Eline 08-07-2006
Hey,Ben jij Eline die volgend weekend ik Drongen trouwt?GroetjesMioe
Andere Reacties: 0 30-6-2006 14:08:08

Cindy
vergissing uitnodiging
Hallo,Nu kom ik tot de constatie dat we enkele mensen hebben uitgenodigd voor het dansfeest terwijl die eigenlijk ook voor het avondeten en de receptie hadden moeten uitgenodigd worden.We hadden namelijk verschillende kaartjes, afhankelijk waarvoor j...
Andere Reacties: 4 30-6-2006 13:39:13

Cindy
bedankkaartje
hey,nu onze trouw achter de rug is, ben ik aan het denken aan ons bedankkaartje ( foto).we hadden als uitnodiging "een krantje". iedereen vond dit super origineel, dus in dezelfde lijn wil ik onze bedanking maken. Maar ik weet niet wat of h...
Andere Reacties: 4 30-6-2006 12:39:43

sadia
Uitnodiging
Hoi bruidjes?Kennen jullie de turning card al? (http://www.trouwkaarten.nu/trouwkaarten/turning-card/) Ik vind deze kaart heel mooi maar wel erg duur. Vandaar vroeg ik me af of er onder jullie creatieve mensen zijn die weten hoe ze deze kaart in elka...
Andere Reacties: 2 29-6-2006 22:57:59

gretel
schoonouders ... vervolg
Wou jullie toch eventjes op de hoogte houden ivm men schoonouders (heb hiervoor al enkele berichtjes gepost hierover)Had ze de kans gegeven om te komen, maar ze moesten me wel iets laten weten voor 25juni, en ja hoor 25juni zat er een briefje in de b...
Andere Reacties: 10 29-6-2006 22:16:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...