Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Valerie
eerste berichtje
Dag iedereen,Ik volg hier al enkele weken het forum en het wordt tijd om ook eens van me te laten horen!Wij hebben vorige week beslist om te trouwen op 16 mei 2007. Dat is een woensdag, maar wel vlak voor het verlengde OLH-weekend. 't Is dus eigenlij...
Andere Reacties: 6 5-7-2006 12:14:10

Heidi
Bruidsjurk te koop...
Hey Bruidjes,Na een schitterende dag met heel veel mooie herinneringen zoals foto's en filmpjes, en wegens plaatsgebrek om mijn trouwkleed op te bergen, ben ik van plan om deze te verkopen...weliswaar met pijn in mijn hartje...maar ik kan niet anders...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 5-7-2006 10:57:32

Karen
fotolocatie omgeving Sint-Truiden of op weg naar oud-turnhout
Hallo Allemaal,wij zijn op zoek naar een geschikte fotolocatie! Het meot een binnenlocatie zijn met hoge ramen, of veel lichtinval want op 22.12.2006 zijn het de donkerste dagen en dat is een ramp om iets geschikt te vinden!Kan er iemand ons helpen?G...
Fotografie Reacties: 0 5-7-2006 9:32:18

Karen
live muziek kerk
Dag bruidjes en die enkele bruidegom die we hier zien,Wij zijn nog op zoek naar live muziek voor in de kerk!Iemand leuke informatie hierover?Alle voorstellen zijn welkom!Groetjes,Karen22.12.2006
Muziek - Live Reacties: 12 5-7-2006 9:29:44

Ann-Sophie
Trouwen in Haaltert
Hallo medebruidjes,Er staan bij ons nog 65 dagen op de teller, het begint echt te kriebelen....Zijn er nog kopeels die in juli of augustus trouwen in Haaltert ?GroetjesAnn-Sophie09.09.06
Andere Reacties: 3 5-7-2006 9:27:45

sofie
uur huwelijksviering
hallo iedereen,ik zou graag eens jullie mening willen over het volgende:wij huwen volgend jaar op 07.07.2007. ik twijfel nu of ik mijn viering in de namiddag zou doen of in de voormiddag zo rond 11.00h.het lijkt me misschien praktischer de viering in...
Locaties - Viering Reacties: 11 5-7-2006 9:02:49

Cindy
misboekje
Hallo iedereenWij zijn van plan om volgend jaar in september 2007 in het huwelijksbootje te treden. Nu was mijn vraag of er iemand zijn teksten van het misboekje zou willen doorsturen naar mij, dit voor inspiratie op te doen.GroetjesCindy
Andere Reacties: 5 4-7-2006 22:03:01

sadia
bruidsjongen
Hoi bruidjes,Hoe kan je een bruidsjongen van 7 jaar de ringen laten afgeven? Iemand een origineel idee?Groetjes,Sadia
Andere Reacties: 1 4-7-2006 20:31:38

sofie
liedje om ouders te bedanken
hallo iedereen, ik ben op zoek naar een mooi liedje waarin ouders of mama's worden geëerd laat ons zeggen of bedankt voor alles, je weet wel...het mag nederlands zijn maar ook engels of frans weten jullie zo'n liedje?
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 4-7-2006 20:23:36

griet
muziek tafelschikking
Hallo,Onze tafels krijgen allemaal een andere kleur en wanneer de mensen aan tafel gaan krijgt men een liedje te horen met dat kleur in. Nu we hebben al paar liedjes maar nog niet genoeg aangezien we met 15 tafels zijn. Weten jullie soms nog liedjes ...
Ideeën Reacties: 3 4-7-2006 18:34:52

Heidi
verslag van onze dag
heykes allemaal,hier ben ik weer, volledig uitgerust om mijn nieuwe leven als mevr. Henderickx te beginnen.ik heb ervan genoten, enkele stressie-momenten gekend maar het was bangelijk!!! zou graag die dag eens overdoen maar dan met wat minder stress ...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 4-7-2006 17:02:24

Brett
Discobar Schnappi
Discobar in de omgeving van mechelenvoor alle trouwfeestenvoor meer informatiewww.discobarschnappi.be
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 4-7-2006 16:49:02

Katleen
Vrijgezellen was super!!
Hey,Dit weekend was het mijn vrijgezellenfeest en het was echt een schot in de roos! Het was al wat ik er op voorhand van verwacht had en mijn vriendinnen hadden echt ongelooflijk hun best gedaan.'s Middags werd ik thuis opgehaald en zijn we naar mij...
Andere Reacties: 2 4-7-2006 13:35:25

valerie
zaal regio roeselare
hallo, wij zijn reeds getrouwd voor de wet, en als we 10 jaar getrouwd zijn willen we trouwen voor de kerk. Nu ben ik al wa aan het zoeken naar een leuke plaats in de regio. Iemand van de streek die me kan helpen?Groetjes Valerie
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 4-7-2006 12:55:56

Philip
Muziek
Zoekt u muziek op maat voor tijdens uw huwelijksmis, receptie, avondfeest? Twijfel dan zeker niet aan Hilphi! Hilphi is een jonge jazz/pop band met zeer veel ervaring! Allen krijgen ze een professionele opleiding jazz en lichte muziek aan het Lemmens...
Andere Reacties: 0 4-7-2006 11:52:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...