Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
nieuwkuis Gent / Kortrijk
Hallo, kent er iemand een goeie nieuwkuis omgeving Kortrijk of Gent waar ik mijn trouwjurk zou durven laten reinigen? ThxAnnelies
Andere Reacties: 2 6-7-2006 17:25:33

aniek
cadeautjes avondfeest
Hallo allemaal, nu onze trouwdatum (18 augustus) sneller eraankomt, zijn we nog de laatste dingetjes aant regelen.Heeft er iemand een idee voor een aandenkingscadeautje voor aan de mensen te geven als ze het feest verlaten? Een foto en kaarsje had ik...
Andere Reacties: 6 6-7-2006 16:44:34

Valerie
Maelstede
Vorige week hebben we de zaal voor ons trouwfeest vastgelegd: Domein Maelstede in Kuurne. Zijn er hier mensen op het forum die ook deze zaal gekozen hebben of die er iets over kunnen zeggen?Wij hebben de laatste dagen eigenlijk alleen nog maar gehoor...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-7-2006 16:35:30

Lynn
vrijgezellen: help wanted ;-)
Hallo bruidjes in spé, Een dikke maand geleden ben ik zelf getrouwd en heb ik van elk moment genoten van wat "de mooiste dag in mijn leven" was... 1 raad die ik jullie allemaal geef: geniet van elk moment want het vliegt echt voorbij!!...
Andere Reacties: 2 6-7-2006 13:55:18

sarah
cadeautjes
hallo!nog 9 dagen te gaan!!ik heb een vraagje,wat kopen jullie voor cadeautjes voor je ouders,getuigen,bruidskindjes, pastoor (?), ceremoniemeester(?)???ik had voor de ouders iets in gedachten van een reischeque of een relaxatie-arrangement en voor d...
Andere Reacties: 2 6-7-2006 12:50:19

Astrid
De Fotostudio Leuven
Iemand ervaring met De Fotostudio in de Vital De Costerstraat in Leuven?groetjes,Astrid08.09.2007
Andere Reacties: 0 6-7-2006 12:00:52

Patchi
uitnodigen - menu
Hallo allemaal,wij trouwen volgend jaar op vrijdag 1/6/2007. Graag had ik al een idee op gedaan ivm met uitnodigingen en menu'sKunnen jullie mij ev voorbeelden van uitnodigingen mailen liefst voorbeelden met foto's en ook ideën ivm menu's. Die z...
Ideeën Reacties: 0 6-7-2006 11:24:42

Patchi
MENU
Andere Reacties: 0 6-7-2006 11:08:19

Patchi
MENU
Andere Reacties: 0 6-7-2006 11:08:19

Kathy
nog 2 dagen
beste mensen,nog 2 daagjes en het is zover, de laatste 50 dagen zijn voorbij gevlogen. Wat ik me nu afvraag: zijn er nog mensen die geen zenuwen hebben? Ik heb totaal geen zenuwen en denk dat dit niet meer normaal is. Misschien komt het omdat ik a...
Andere Reacties: 5 6-7-2006 9:20:55

Katrien
feestlocatie voor minder dan 100 personen
Wij zijn volop bezig met het zoeken van een geschikte feestlocatie. Omdat wij 'slechts' met een 80-tal genodigden zullen zijn, kunnen wij meestal niet terecht in de grotere feestzalen. Heeft er iemand ideetjes voor kleinere, gezellige (eventueel alte...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 5-7-2006 18:30:42

Evy
het moet mij weer overkomen!!!! + waarschuwing
Hallo allemaal,Nog 52 dagen te gaan en dan is het zover. Ik was redelijk gerust op een vlot verloop van de voorbereidingen tot vorige week.Mijn broer heeft een jaar geleden ongeveer, een nieuwe computergekocht en ik heb daar alles voor de trouw op ge...
Andere Reacties: 4 5-7-2006 17:31:35

karen
foto's
dag allemaal.Wij trouwen op 4 november in Bonheiden. Als 't weer een beetje mee zit zouden we graag foto's nemen in Planckendaal. Maar ik zou toch graag ook een binnenlokatie voorzien. Kennen jullie leuke binnenlocaties in die omgeving? Alvast bedank...
Andere Reacties: 0 5-7-2006 16:19:27

Liesbeth
voortekstje misboekje
Hallo allemaal!Wij trouwen 15 juli en onze mis is af, we moeten enkel nog een tekstje dat op de eerste pagina komt te staan, zo een kort tekstje van een paar regeltjes... Kan iemand ons mss helpen, want het begint te dringen!!!Alvast bedankt, Groetje...
Ceremonie Reacties: 8 5-7-2006 15:24:18

Petra
Waaraan allemaal denken?
Hey mensenMijn vriend heeft me ongeveer anderhalf week geleden ten huwelijk gevraagd. Het is de bedoeling om eerst ons huisje in orde te brengen en dan pas te beginnen met de voorbereidingen.Maar toch heb ik al een vraagje. Waaraan moet ik allemaal d...
Voorbereiding Reacties: 6 5-7-2006 13:03:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...