Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cindy
tasje?
Andere Reacties: 5 11-7-2006 10:40:15

Kathy
getrouwd
zaterdag was dan de grote dagalles verliep zoals ik het gewild had. Binnenkort zal ik op de site een foto en verslagje zetten, maar nu ga ik me eerst klaar maken voor op reis te gaan. Aan al diegenen die binnenkort trouwen veel geluk en maak je nie...
Andere Reacties: 3 11-7-2006 9:56:08

Beesje
bruidjurk te koop
Ik verkoop mijn bruidsjurk uit de collectie 2006!!!! Schitterende eenvoudige en romantische jurk met sleep. De sleep kan voor het avondfeest ingeplooid worden! Perfecte staat slechts 950 euro.Indien interesse stuur een email naar witten@belgacom.net ...
Andere Reacties: 1 11-7-2006 8:07:49

kristel
tav fieke ivm hof ter buecken
FiekeWij hadden ook de all formule van 69.50€. De uitgenodigden zijn heel tevreden geweest over het eten, ze hadden echt genoeg wij ook trouwens. als je voor het dessertenbuffet gaat awel je zult grote ogen hebben! verrassing!!! neen echt de m...
Andere Reacties: 0 10-7-2006 21:54:39

Silvie
Bloemen...
Hoi,ik ben op zoek naar foto's van bloemstukken in de kerk. Zo kan ik wat duidelijker vertellen wat wil als ik binnen een aantal dagen onze bloemist bezoek. Heeft er iemand een idee van op welke site ik zo'n foto's kan vinden?Groetjes, Silvie27-10-06
Andere Reacties: 2 10-7-2006 21:14:10

Marisa
mijn bruidsmeisjes
Ik ga mijn nichtjes als bruidsmeisjes vragen. 2 ervan zijn 7 jaar (tweelingzusjes) en de jongste zal er dan 2 zijn.Ik weet gewoon niet zo goed wat ik ze precies zal laten dragen. Ik las onlangs hier op dit forum dat elk 1 bruidsmeisje een beer kan dr...
Ceremonie Reacties: 3 10-7-2006 20:49:46

Heidi
pittelaar bruidsjongen
Hallo bruidjes,Alle mannen uit onze suite komen in pittelaar. Ons bruidsjongetje is iets ouder dan 2 jaar en het leek ons (en zijn ouders) een leuk idee als hij ook in pittelaar zou zijn. Nu zou er één winkel in België zijn waar je pit...
Kledij - Suite Reacties: 5 10-7-2006 20:34:28

martine
ben gaan kijken
Hey allemaal,Ik heb jullie raad opgevolgd en ben gaan zien naar trouwjurken en heb er veel gepast, en 3 blonken er echt uit.En die 3 kan ik ook nog bestellen als de nieuwe collectie er is, dus in oktober nog eens gaan zien en passen.Het verbaasde me...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 10-7-2006 19:49:40

Liesbeth
kado voor ouders
Hallo,een vraagje: wij zoeken nog naar een origineel kado om aan onze ouders te geven in de mis als bedankje...Kan iemand ons hier misschien bij helpen??Alvast bedankt!Groetjes, Liesbeth en Jo 15/07/06
Andere Reacties: 3 10-7-2006 19:38:32

Karen
ceremoniemeester limburg
Hoi, Kent er iemand een goede ceremoniemeester in Limburg? Zelf goede ervaringen of van horen zeggen...Alvast bedankt!Karen
Ceremonie Reacties: 3 10-7-2006 19:30:12

Karen
Duet
Hey hey!Ik ben op zoek nr een tof duetje voor als openingsdans te kunnen gebruiken. Wij hebben namelijk een groepje (M+V) dat de openingsdans live brengt. Iemand tips???Alvast bedankt!Karen
Andere Reacties: 7 10-7-2006 18:40:49

Vicky
Uitnodigingen af!!!
HeyOnze uitnodigingen zijn af!!! Ik was in april begonnen omdat ik dacht dat tegen dat ik ze zou versturen ze dan allemaal zouden klaarliggen. Maar ik ben nu pas klaar, dus zal ze ook al meteen moeten versturen.Ik heb ze helemaal zelf gemaakt en be...
Uitnodigingen Reacties: 5 10-7-2006 17:54:07

Van Daele
playlist avondfeest
Hallo medebruidjes,Ik vroeg me af of iemand van jullie reeds een playlist heeft moeten maken voor hun DJ. Die van mij zou graag een lijst hebben om een idee te hebben welk genre we wel leuk vinden.Jullie mogen de lijst altijd doormailen naar:anvanda...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 10-7-2006 16:32:31

Stefanie
onze trouw op 1 juli 2006
Hallo,Het is al een grote week geleden dat wij getrouwd zijn. Het was een prachtige dag. Ben om 5u opgestaan. Ik kon het nie geloven.Om 6u naar de kapster. Dan was de zon daar. Om 8.15u stond ik klaar voor de spiegel. Het gevoel is niet te beschrijve...
Andere Reacties: 1 10-7-2006 15:54:52

Sofie
locatie gezocht!
Dag allemaal,Wij zijn op zoek naar een leuke fotolocatie (zowel binnen als buiten) in de regio Asse-Ternat-Affligem-Aalst! Bedankt!
Fotografie Reacties: 1 10-7-2006 15:51:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...