Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
morgen trouwen wij !!
Dag bruidjes,Morgen is het zover !!!! Ik heb eigenlijk geen zenuwen nu maar tzal pas morgen zijn als ik mijn kleed aanheb denk ik!Ik heb er in totaal 1 jaar en 6 maand mee bezig geweest en heb hier heel veel ideeen opgedaan moet ik zeggen, het zal me...
Andere Reacties: 3 14-7-2006 13:29:43

Maaike
aan Veerle (ivm teksten)
Dag Veerle,Ik begin stilletjes aan ook teksten te verzamelen voor het misboekje. Zou het mogelijk zijn om die teksten (zie berichtje Karolien) ook eens naar mij door te mailen?Alvast bedankt!Maaikemaaikewillem@yahoo.com
Voorbereiding Reacties: 7 14-7-2006 11:52:07

Ingrid
aan Sandra (die naar feest in De Venkel gaat)
Ik heb dezelfde bedenking maar we zullen wel zien hoe het loopt. Zou wel super zijn als je laat weten hoe het geweest is op 2 september - nu ja, hopelijk positief want anders begin ik echt wel serieus te 'stressen' ;-)
Andere Reacties: 2 14-7-2006 10:56:33

Karolien
teksten misboekje
Hallo, ik leerde enkele weken geleden deze site kennen en ik vind hem geweldig! Hoog tijd om ook eens iets van me te laten horen.Wij trouwen pas op 10 augustus 2007, maar ik ben al volop bezig met het misboekje. Ik heb al heel wat teksten verzameld (...
Ceremonie Reacties: 3 14-7-2006 10:22:18

Lieve
Geloftes
Hey,gisteren maakte mijn ventje mij ontzettend gelukkig door te zeggen dat hij toch de geloftes wil personaliseren... We trouwen enkel voor de wet en initeel wilde hij niet veel tralala. Maar ineens ziet hij het toch zitten. We weten alleen niet hoe ...
Ceremonie Reacties: 0 14-7-2006 9:53:26

els
2 maand
Hey, Denken jullie dat het realistisch is om een huwelijk te regelen in 2 maand? Bv. er nu aan beginnen om eind september te trouwen.Alvast bedankt voor jullie reacties!Groetjes, Els
Voorbereiding Reacties: 11 14-7-2006 9:50:00

Lieve
Auto zelf rijden
Hey,gisteren zijn we bij Dockx gaan kijken voor een auto... Michael wil heel graag voor die ene dag eens met een Audi A6 rijden en dus zouden we die gaan huren. Aangezien ons avondfeest in Sint-Niklaas is en we in Gent wonen, zouden we de auto voor t...
Voorbereiding Reacties: 11 14-7-2006 8:30:05

Lisa
verlangen
Hoi hoi iedereen,Mijn trouw is pas 31 maart en als ik al jullie berichtjes lees begin ik meer en meer te verlangen naar mijn trouw!!! Hopelijk zal het bij mij even snel gaan als bij jullie!!Veel succes met jullie voorbereidingen.Vele groetjesLisa
Andere Reacties: 4 14-7-2006 0:27:47

Kirsten
Trouwkaars
Hallo,Kan iemand mij vertellen waar die trouwkaars voor dient?Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Ceremonie Reacties: 1 13-7-2006 18:33:33

Bianca
gastenboek
HalloWe trouwen in september en we zijn nog op zoek naar een leuk idee om op avondfeest onze bruiloftsgasten te laten tekenen. Wie heeft hier een leuk idee voor?
Ideeën Reacties: 6 13-7-2006 15:48:39

Els
vervoer
Hallo,we zijn voor ons huwelijk op zoek naar 5 dezelfde wagens (ceremoniewagens of taxi's) om mee de suite te vervoeren. wie kan ons aan adressen helpen van bedrijven uit de buurt van Zele/Dendermonde? Alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 2 13-7-2006 14:10:33

Veerle
't schaliënhuys in Temse
Hallo iedereen!Heeft er iemand meer informatie over 't schalienhuys te Temse?Ik kan er telefonisch niemand bereiken en op de site vind ik niet alles.Hoeveel personen kunnen er in de feestzaal zitten?Hoe zit het met de prijzen van de drank?Groetjes,Ve...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-7-2006 12:22:11

Liesbeth
nog 2 daagjes...
Hallo,overmorgen is het dan zover, zoveel voor gedaan en er zo lang naar uitgekeken, en dan is die dag daar, ik heb er zo een zin in!!Ben ook superzenuwachtig, constant vlinders in mijn buik!Mijn ventje zegt wel dat hij niet zenuwachtig is, maar hij ...
Andere Reacties: 5 13-7-2006 11:50:00

Saskia
Broodjesreceptie Antwerpen
Hallo,Weet er iemand een gezellige zaaltje liefst met traiteur voor een broodjesreceptie voor een 100-tal personen ('s middags)? Dit dicht bij of in het centrum van Antwerpen.Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 13-7-2006 11:24:57

Saskia
Domein De Schaapsdreef - Lichtervelde en Cortina - Wevelgem
Hallo,Heeft er iemand ervaring met domein De Schaapsdreef in Lichtervelde of Cortina in Wevelgem?Wij zijn op zoek naar een leuke zaal in West-Vlaanderen die prijs-kwaliteit in orde is voor avondfeest rond 200 personen!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 13-7-2006 11:20:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...