Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kan iemand me helpen
halloik zou mijn vriend graag verassen met op bruidsnacht naar casa nova te gaan in grobbendonk.maar zit met een probleem!!wij zouden zelf niet rijden op de huwelijksnacht omdat we misschien wel wat zouden drinken en dan gaat rijden niet samen.maar w...
Andere Reacties: 2 15-7-2006 23:59:46

Bruidskledij ?? Carine ??
Ik had al eerder een mailtje over de bruidskledij . Carine kan je mij aub een beetje info geven waar die winkel van jou is ? voor die prijs ben ik wel benieuwd om iets te zien . Ik ken een winkel waar je goedkoper trouwkledij kan vinden tot max 800 e...
Voorbereiding Reacties: 2 15-7-2006 22:32:49

Kerkelijke viering: voor- of namiddag???
Hey medebruidjes,We zijn nog elf maand verwijderd van ons huwelijk en ik heb al een eerste grote frustratie te verwerken...Mijn vriend en ik willen graag trouwen in de kerk van Destelbergen (bij Gent). Wij horen nu via mijn zus, die binnen zeven maan...
Ceremonie Reacties: 6 15-7-2006 19:58:56

Zit ik op schema
hey toekomstige bruidjes,1 september volgend jaar trouwen wij en ik kijk er al naar uit. Ik wil even checken of ik een beetje op schema zit met de voorbereidingen.dit ligt al vast: de zaal (Marquette in Marke), de Kerk, de fotograaf en de JD (we moet...
Voorbereiding Reacties: 16 15-7-2006 13:58:55

Passen trouwkleed
Hoi dames,wij trouwen pas volgend jaar in juni, maar ik kon echt niet wachten om eens trouwkleedjes te passen...Ik ben deze morgen geweest met mijn mama, en... ik heb er al een gekocht. Misschien is het wat vroeg, maar ik zie het ZO graag!Ik ben in O...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 15-7-2006 13:11:33

versiering zaal
hallo allemaalwij hebben een zaal gehuurd voor onze trouwpartij, een "fuifzaal" in Lokeren. het is een vrij grote zaal met een podium. nu moet die zaal natuurlijk aangekleed worden... wie heeft tips? och ja, ons feest ziet er als volgt uit:...
Andere Reacties: 1 15-7-2006 11:20:52

Vandaag vrijgezellendag !!
Hallo Allemaal,ik ben stik zenuwachtig want zo dadelijk is onze vrijgezellendag.We moeten om 11.00 paraat staan en dan afwachten wat er gaat gebeuren....Ik laat snel iets horen!Groetjes Mireille01-09-2006
Andere Reacties: 0 15-7-2006 6:45:39

iris
bruidskledij ???
hoi , meisjes , Deze site is fantastsch !!Een vraagje ? Vanaf welke startprijs is een trouwkleed ongeveer ? bv . Nikky van kets , linea raffaelli ?iemand een idee ?
Voorbereiding Reacties: 6 14-7-2006 23:16:25

Marjolijn
dans met ouders
Hallo,Op welke liedjes dansen jullie met jullie ouders, net na de openingsdans?Dan heb ik nog een vraag. Als openingsdans hebben wij een rustig liedje. We kunnen dus denk ik niet veel meer doen dan slowen. Maar we zijn wel sinds mei danslessen aan he...
Openingsdans Reacties: 3 14-7-2006 22:30:42

sandra
foto's locatie!!! please help (regio vl brabant)
kan iemand me helpen met leuke locaties, liefst binnen en buiten.wij wonen in huldenberg maar zijn bereid om eventjes te rijden naar zaventem, leuven, tervuren, ... iemand een leuk idee. please help ons, want ik maak me er een beetje druk ingroetjess...
Fotografie Reacties: 2 14-7-2006 22:13:20

Kaatje
ZELF UITNODIGING MAKEN
HALLOwij willen zelf onze kaarten maken maar het ontbreekt me aan inspiratie.weet iemand raad? alles is welkom, voorbeelden, website links, titels van boeken,...alle "traditionele" kaarten die ik tot nu toe gezien heb liggen ons echt niet,....
Uitnodigingen Reacties: 8 14-7-2006 21:14:29

Calcoen
trouwen spanje
hallo, wij zijn van plan om volgend jaar in spanje te trouwen. Weet iemand een locatie in Andalucië waar we kunnen trouwen in beperkte kring?
Locatie Reacties: 1 14-7-2006 20:21:45

Inge
fotolocatie Waasmunster en omgeving
hoi medebruidjesnog exact 3 maanden te gaan en het is zover, ik begin dus al serieus af te tellen :-) we weten wel nog niet goed waar we de fotos moeten laten trekken zowel bij goed als bij slecht weer, heeft iemand hierover een suggestie?ook nog to...
Andere Reacties: 0 14-7-2006 20:10:55

Isabel
Aan Katrien die wanhopig op zoek is naar een Audi TT Cabrio
Hay Katrien,Ik heb deze morgen gereageert op je berichtje, maar ik veronderstel dat het nog niet gelezen hebt. Dus plak ik het hier nog eens... Ik heb nen TT Cabrio gevonden!!!Nen grijzen!Kijk eens op volgende site:www.cloosterhof.beDan klik je links...
Andere Reacties: 2 14-7-2006 14:04:56

Ingrid
aan Sarah (De Venkel)
Goh Sarah, begin je ondertussen nog niet te bibberen van de zenuwen? Morgen is jullie GROTE dag!! Alvast veel succes en geniet er van, waar huwen jullie? Indien in de buurt van Mechelen kom ik misschien wel eens piepen! Laat me in elk geval weten hoe...
Andere Reacties: 1 14-7-2006 13:32:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...