Nu Online
Momenteel zijn er 70 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

nadia
Ter Wichmaele of Kasteel van Nieuwland
Wij gaan volgend jaar trouwen, maar zijn nog aan't twijfelen tussen deze twee feestlocaties.Is er iemand die daar ook zijn feest gehouden heeft, en weet mij dan te zeggen wat de min- en pluspunten zijn???Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-7-2006 12:40:58

birgit
klein verlet
hey ladieseen paar weken geleden was er een berichtje van Nele die als personeelsverantwoordelijke werkt. zij vertelde dat bedienden uit PC 218 recht hadden op 3 dagen klein verlet voor hun huwelijk. is dit ook geldig als je op een zaterdag trouwt?bi...
Juridisch Reacties: 8 19-7-2006 11:30:05

Tine
Tweedehands trouwjurk
Iemand interesse in een tweedehands trouwjurk ? Laat dan je email achter en ik stuur een foto en gegevens door.Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 19-7-2006 10:42:21

Tine
huwelijksverjaardag
Hoi,Binnenkort zijn wij een jaar getrouwd. Wij gaan die dag gezellig samen eten, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die dan nog een kado aan elkaar geven. En wat dan ? Ideetjes zijn welkom ! Alvast bedankt...
Andere Reacties: 1 19-7-2006 10:40:31

Caroline
Domein Terassel (Meise) of De Venkel (Kortenberg)?
Heeft iemand ervaring met een van beide zalen of de twee misschien? Ik weet echt niet welke te kiezen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 18-7-2006 23:05:45

Caroline
Heeft iemand ervaring met een van beide zalen of misschien wel de twee? Ik weet echt niet welke te kiezen...
Andere Reacties: 0 18-7-2006 23:04:39

Caroline
We twijfelen tussen deze twee zalen. Heeft iemand ervaring met een van beide of de twee? Ik vind het echt heel moeilijk om de knoop door te hakken...thanks!
Andere Reacties: 0 18-7-2006 23:01:48

Caroline
Beide zalen zien er heel leuk uit, maar ik vind het heel moeilijk om de knoop door te hakken. Heeft iemand van jullie ervaring met deze zalen of misschien zelfs de beide zalen? Ik wil echt dat deze dag niet misloopt. :)
Andere Reacties: 0 18-7-2006 22:59:19

iris
whaaaw !!!
Hallo iedereen ,Wat een super dag vandaag !Wat kan een mens zich gelukkig voelen !Mijn toekomstig ventje en ik zijn samen aan het shoppen geslagen !Weten jullie wat ?Wij hebben allebei onze kleren gevonden !Hij zijn mega mooi kostum en ik mijn kleedj...
Voorbereiding Reacties: 2 18-7-2006 21:58:42

carry
fotolocatie binnen!
weet er iemand een binnenlocatie voor foto's in regio mechelen of leuven. Wij zouden trouwen in Putte maar geven ons feest in kampenhout tussen mechelen en Leuven.De buitenfoto's zouden we doen in planckendaal.Andere tips zijn altijd welkom
Andere Reacties: 5 18-7-2006 21:42:46

EVA
Zaal zonder traiteur
Hallo, Ik wou eens weten of iemand ervaring heeft met het zoeken naar zalen die niet samenwerken met traiteur zodat je deze volledig zelf kan kiezen. Op het eerste zicht lijkt mij dit niet makkelijk...Groetjes, Eva
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 18-7-2006 21:40:46

sara
uur van bezoek aan kapster
hallo,Ik heb al even de datum vastliggen bij de kapster maar het uur niet.Nu ik belde voor vast te leggen (morgen eerste proef)en vroeg naar het uur, kwamen er problemen.Zij stelde 9uur voor!!!!! ik nog vriendelijk uitgelegd dat ik om 10 uur ten laat...
Verzorging - Kapsel Reacties: 9 18-7-2006 21:28:00

Vicky
Morgen proefkapsel
HalloMorgen ga ik naar de kapper voor een proefkapsel. Alleen weet ik nog niet wat ik zou willen... Gaat dit om je haar in een staart te doen? Een 'veredelde' staart natuurlijk, mat krullen. Ik weet het niet, ik heb mijn haar bijna iedre dag in e...
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 18-7-2006 19:41:38

Sissi
Bedankingen
Hey,Wij zijn van plan om als bedanking na ons huwelijk een foto van ons op te sturen.We geven dat liever niet de avond zelf omdat we het wel tof vinden dat de mensen nog even terug denken aan onze dag wanneer ze die foto krijgen.Nu zijn we aan het tw...
Andere Reacties: 3 18-7-2006 18:25:05

Michèle
spaarvarken
Wij hebben op onze uitnodiging gezet dat we graag geld zouden hebben om ons te helpen bij onze bouwplannen.Nu hadden we het idee om de envelopjes met geld in een groot spaarvarken te steken. Dit is echter moeilijk te vinden en echt handig zijn we nie...
Andere Reacties: 2 18-7-2006 17:18:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...