Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
bedanking ouders
Hoi allemaal,Op 30 september treden wij in het huwelijksbootje. Wij zouden op deze dag onze ouders graag eens extra in de bloemetjes zetten. Voor de papa's zijn we opzoek naar de liedjes Papa is the best van Bob Savenbergh en Daddy's little girl van ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 17-7-2006 20:38:28

Katrien
Onze site is af
Hello dames,Onze site is (eindelijk) afgeraakt en we zijn er best wel trots op. Nu is ie nog vrij beperkt maar na de 18e augustus komen de trouwfoto's erbij...http://www.katrienenfrederik.info/Veel klikplezier toegewenst!Trien
Andere Reacties: 3 17-7-2006 20:38:20

Inge
Help, lastige schoonmoeder
Hey bruidjes, ik word nog zot! Mijn schoonouders liggen weeral maar eens dwars over een stom detail. Mijn schoonmoeder is nu razend omdat mijn aanstaande vriend zijn trouwkostuum reeds heeft opgehaald (dat zij wel heeft betaald, maar kom... mijn moed...
Andere Reacties: 4 17-7-2006 19:08:09

Heidi
intredelied samen met vader
Hey mensen,Op 26 augustus stap ik samen met mijn vriend in het huwelijksbootje. We hebben in de kerk een zangeres die heel toffe liedjes komt zingen. Maar... mijn schoonmama gaat mijn schatje naar het altaar brangen en vervolgens gaat mijn papa met m...
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 17-7-2006 18:46:11

Davy
Doopakte
Hoi allemaal, Ik ben geboren en gedoopt in het moederhuis te Hasselt.Nu moet ik mijn doopakte daar gaan halen maar dit moederhuis bestaat nu niet meer.Weet iemand of ik dit nu aan de priester van hasselt of iemand anders moet gaan vragen?????????
Religie Reacties: 7 17-7-2006 16:07:26

Steven
Neem eens een kijkje op onze world wide wedding website
http://www.kristien-steven.com
Andere Reacties: 5 17-7-2006 13:21:17

Heidi
cadeau voor de naaste familie
Hey allemaal,Mijn vriend en ik trouwen op 26 augustus 2006. Graag willen we in de mis bloemen aan onze ouders geven en op het avondfeest een klein aandenken aan alle aanwezigen. Deze cadeautjes hebben we al. Nu wilden we ook graag cadeautjes geven, w...
Ideeën Reacties: 6 17-7-2006 12:37:38

Lieve
Gelofte zelf schrijven
Hey allemaal,een tijdje geleden stelde ik hier de vraag of jullie je geloftes zouden kunnen doorsturen, zodat ik aan de hand daarvan zelf kan beginnen schrijven.Ik kreeg jammer genoeg geen antwoord, dus vandaar dat ik het nog eens vraag: kunnen julli...
Ceremonie Reacties: 4 17-7-2006 10:49:31

Tina
Wat kost een trouwfeest ....
Voor mensen die graag een idee hebben over wat nu eigenlijk een klassieke trouw kost ongeveer :Receptie 80 pers + diner 106 pers + 50 pers dansfeest.Receptie : 8 hapkes + all-inn drank per persoondiner : 4 gangen niet duur of goedkoopAlles samen was ...
Andere Reacties: 19 17-7-2006 9:52:18

Inge
wie moet wat nog doen?
Hallo bruidjes! Ik trouw op 5 augustus, dus nog 19 dagen te gaan. De zenuwen komen bij ons stilletjesaan op. En ik ben maar bang dat ik dingen nog vergeten ben. Wat moeten jullie nog doen? En het klinkt misschien wel stom, maar ik ga tegenwoordig no...
Voorbereiding Reacties: 3 17-7-2006 9:50:59

Tina
Foto's trouw Frederic en Tina
Hallo !Wij zijn getrouwd op 3 juni jl. en hebben net een maand Cuba achter de rug. Hierbij deel ik graag met jullie een deel van onze foto's ...Groetjes Tina( kopieren naar adresbalk )http://www.mijnalbum.nl/Album=F7YNWU3A
Andere Reacties: 4 17-7-2006 9:38:28

Sofie
hoeveel getuigen??
Hallo allemaal,Ik vroeg me af hoeveel getuigen je mag hebben voor de wettelijke trouw. Heeft iemand hier een idee van?Groetjes Sofie.
Andere Reacties: 4 17-7-2006 9:24:36

Kelly
bruidskleed: verkopen?
Ik ben ondertussen al 37 dagen gelukkig getrouwd. Het was echt een prachtige en onvergetelijke dag! Ik kom nog regelmatig kijken op de site, ik moet nog afkicken vrees ik :-) Voor diegene onder jullie die al getrouwd zijn, mag ik vragen wat jullie g...
Andere Reacties: 6 17-7-2006 9:00:29

Silvie
Nog 3 en een halve maand.
Bij ons is het (eindelijk!) bijna zover. Nog 3 en een halve maand en dan trouwen we. Namelijk op vrijdag 27 oktober. Het lag al van vorig jaar in maart vast dat we toen zouden trouwen. Dus na een jaar en 7 maanden ongeveer komt het nu eindleijk eens ...
Andere Reacties: 1 17-7-2006 8:59:18

Leen
bedanking getuigen en ouders
hallo,wij zijn nog op zoek naar een origineel "kadootje" voor de ouders en de getuigen om te geven op het feest. Wil een beetje origineler zijn dan een boeket bloemen of een mand met bier en koekjes! Kunnen jullie mij helpen?alvast bedankt ...
Andere Reacties: 5 17-7-2006 6:19:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...